eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęki SzlacheckieZaprojektowanie oraz budowa sieci wodociągowej w Gminie Łęki Szlacheckie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie oraz budowa sieci wodociągowej w Gminie Łęki Szlacheckie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łęki Szlacheckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łęki Szlahceckie 13D

1.5.2.) Miejscowość: Łęki Szlacheckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-352

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 787-53-25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lekiszlacheckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lekiszlacheckie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7795f46-1409-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie oraz budowa sieci wodociągowej w Gminie Łęki Szlacheckie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7795f46-1409-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016644/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zaprojektowanie oraz budowa sieci wodociągowej w Gminie Łęki Szlacheckie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", poddziałania ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275826

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa sieci wodociągowej:
- odcinek o długości 572 mb, działka nr ewidencyjny: 884/2, 61, 904, obręb Trzepnica, Gmina Łęki Szlacheckie, powiat piotrkowski, województwo łódzkie.

2. Przedmiot umowy podzielono na dwa etapy:
1) etap I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy infrastruktury o której mowa w PFU,
2) etap II – roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z nadzorem autorskim projektanta.
Etap I
3. W zakresie dokumentacji projektowej Wykonawca opracuje:
1) Projekt architektoniczno - budowlany wraz z projektem zagospodarowania trasy wodociągu– 4 egzemplarze.
2) Projekt wykonawczy – 4 egzemplarze.
3) Kosztorys inwestorski – 3 egzemplarze.
4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze.
5) Kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie
z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz że
została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć
– 2 egzemplarze.
6) Dokumentację projektową należy sporządzić na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
7) Całość opracowanej dokumentacji powinna być wykonana w wersji papierowej oraz
w wersji elektronicznej, na dysku CD lub DVD (2 egzemplarze).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352829,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STRADA s.c. Adam Olczak, Łukasz Piątek ul. Tuwima 3/10 97-300 Piotrków Trybunalski (NIP : 771 289 84 84)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STRADA Łukasz Piątek (NIP: 771 283 64 54)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712898484

7.3.3) Ulica: ul. Tuwima 3/10

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.