Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00372046/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa sprzętu do utrzymania czystości w strefie FOD i utrzymania nawierzchni trawiastych lotniska"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=344459441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa sprzętu do utrzymania czystości w strefie FOD i utrzymania nawierzchni trawiastych lotniska"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57fcbc3f-4091-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064530/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa sprzętu do utrzymania nawierzchni trawiastych oraz czystości strefy FOD lotniska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372046/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 51/TP1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365081,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do utrzymania czystości w strefie FOD i utrzymania nawierzchni trawiastych lotniska, z podziałem na części.Część 1 – dostawa sprzętu do utrzymania czystości w strefie FOD;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (OPZ) – załącznik nr 6a (dotyczy części 1)do SWZ i formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6a do SWZ
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
5. Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ Typ sprzętu i producent” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane, umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. Nieuzupełnienie ww. kolumny skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.
6. Pozostałe informacje:
6.1. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
6.2. W przypadku, gdy dostarczony towar nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w OPZ – Zamawiający odmówi przyjęcia sprzętu, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6.3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00 (szczegóły dostawy we wzorze umowy załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325100-8 - Urządzenia do konserwacji terenu
4.5.5.) Wartość części: 138535,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do utrzymania czystości w strefie FOD i utrzymania nawierzchni trawiastych lotniska, z podziałem na części.Część 2 – dostawa sprzętu do utrzymania nawierzchni trawiastych lotniska.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (OPZ) – załącznik nr 6b do SWZ (dotyczy części 2) i formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6b do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
5. Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ Typ sprzętu i producent” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane, umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. Nieuzupełnienie ww. kolumny skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.
6. Pozostałe informacje:
6.1. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
6.2. W przypadku, gdy dostarczony towar nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w OPZ – Zamawiający odmówi przyjęcia sprzętu, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6.3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00 (szczegóły dostawy we wzorze umowy załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 226546,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167895,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199567,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167895,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEST CLEAN Rafał Pijankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742960704
7.3.3) Ulica: Zgoda 1/15
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167895,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”.
W dniu 10.10.2021 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta w części drugiej przedmiotowego postępowania, która podlega odrzuceniu. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 2 postępowanie o zamówienie publiczne na „Dostawę sprzętu do utrzymania czystości w strefie FOD i utrzymania nawierzchni trawiastych lotniska”, nr referencyjny 51/TP1/2022.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.