eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSukcesywne dostawy zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatury do OB - II



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatury do OB - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 52 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=57d58902-8f37-4276-a9be-e702ed0f1563

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatury do OB - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e980bba-378a-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390606

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-33-2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130467 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1a.Igła bezpieczna, do pobierania krwi 0,7 mm (wbudowana osłonka zabezpieczająca igłę aktywowana jedna ręką, chroniąca przed przypadkowym zakłuciem lub igła systemowa wkręcana do uchwytu z zabezpieczeniem przeciwzakłuciowym aktywowanym jedna ręką - ilość: 162 op. (1op.= 100 sztuk);
1b. Uchwyt z zabezpieczeniem przeciwzakłuciowym aktywowany jedną ręką lub uchwyt do igły bezpiecznej - ilość: 162 op. (1 op. = 50 szt);
2a. Igła bezpieczna, do pobierania krwi 0,8 mm (wbudowana osłonka zabezpieczająca igłę aktywowana jedna ręką, chroniąca przed przypadkowym zakłuciem lub igła systemowa wkręcana do uchwytu z zabezpieczeniem przeciwzakłuciowym aktywowanym jedna ręką) - ilość: 460 op. (1 op. = 100 szt.);
2b. Uchwyt z zabezpieczeniem przeciwzakłuciowym aktywowany jedną ręką lub uchwyt do igły bezpiecznej - ilość: 460 op. (1 op. = 50 szt.);
3. Igła motylkowa 0,6 mm z zintegrowanym zabezpieczeniem przed zakłuciem (z mechanizmem zabezpieczającym igłę aktywowanym bezpośrednio po wyciągnięciu z naczynia - ilość: 30 op. (1 op. = 50 szt.);
4. Igła motylkowa 0,8 mm z zintegrowanym zabezpieczeniem przed zakłuciem (z mechanizmem zabezpieczającym igłę aktywowanym bezpośrednio po wyciągnięciu z naczynia ) - ilość: 200 op. (1 op.= 50 szt.);
5. Igła motylkowa safety21 g +holder do butelek typu biomereux węzyk 19 cm - ilość: 50 op. (1 op. X 24 szt.);
3a/4a. Uchwyty do bezpiecznych igieł motylkowych- ilość: 412 op. (1 op. = 100szt.)
6. Probówka do morfologii o objętości 2,0-3,0 ml z K2/K3 EDTA (objęość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ) - ilość: 715 op. (1 op. = 50 szt.);
7. Probówka do morfologii o objętości 1,0 - 2,0 ml z K2/K3 EDTA (objętość pobierana zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce) - ilość: 80 op. (1 op. = 50 szt.);
8. Probówka do koagulologii o objętości 1,8-2,0 lub 2,7-3,0 ml z antykoagulantem cytrynian sodu ( objętość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ), do wyboru przez Zamawiającego - ilość: 369 op. (1 op. = 50 szt.);
9. Probówka do biochemii na pozyskanie surowicy o objętości 4,0 z aktywatorem krzepnięcia (objętość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ) - ilość: 871 op. (1 op. = 50 szt.);
10. Probówka do biochemii na pozyskanie surowicy o objętości 6,0-7,0 ml z aktywatorem krzepnięcia ( objętość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ) - ilość: 10 op. (1 op. X 50 szt.);
11. Probówka do jonogramów na pozyskanie osocza z antykoagulantem heparyna litowa, o objętości 2,5-4,0 ml ( objętość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ) - ilość: 5 op. (1 op. = 50 szt.);
12. Probówka do OB z antykoagulantem cytrynian sodu o objętości i rozmiarach kompatybilnych z oferowanym czytnikiem OB ( objętość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ) - ilość: 24 op. (1 op. = 50 szt.);
13. Probówka do oznaczeń glukozy z antykoagulantem fluorek sodu / EDTA o objętości 2,0-3,0 ml (objętość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ) - ilość: 14 op. (1 op. = 50 szt.);
14. Probówka o objętości 1,8 - 3,0 ml z antykoagulantem CTAD (objętość pobierania lub pojemność probówki zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce) -ilość: 12 op. (1 op. = 50 szt.);
15. Probówka do serologii z kolorem korka innym niż pozostałe probówki systemu, o objętości 4,0-6,0 ml EDTA (objętość pobierania lub pojemność probówki zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce) - ilość: 300 op. (1 op. = 50 szt.);
16. Adapter typu LUER - ilość: 220 op. (1 op. = 100 szt.);
17. Usługa dzierżawy aparatury do OB. - 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140744,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140744,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140744,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eclipse Boluk-Sobolewska Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6751410150

7.3.3) Ulica: prof. M. Życzkowskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140744,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.