Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390606/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatury do OB - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3709124
1.5.8.) Numer faksu: 52 3709125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=57d58902-8f37-4276-a9be-e702ed0f15631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatury do OB - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e980bba-378a-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390606
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-33-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130467 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1a.Igła bezpieczna, do pobierania krwi 0,7 mm (wbudowana osłonka zabezpieczająca igłę aktywowana jedna ręką, chroniąca przed przypadkowym zakłuciem lub igła systemowa wkręcana do uchwytu z zabezpieczeniem przeciwzakłuciowym aktywowanym jedna ręką - ilość: 162 op. (1op.= 100 sztuk);
1b. Uchwyt z zabezpieczeniem przeciwzakłuciowym aktywowany jedną ręką lub uchwyt do igły bezpiecznej - ilość: 162 op. (1 op. = 50 szt);
2a. Igła bezpieczna, do pobierania krwi 0,8 mm (wbudowana osłonka zabezpieczająca igłę aktywowana jedna ręką, chroniąca przed przypadkowym zakłuciem lub igła systemowa wkręcana do uchwytu z zabezpieczeniem przeciwzakłuciowym aktywowanym jedna ręką) - ilość: 460 op. (1 op. = 100 szt.);
2b. Uchwyt z zabezpieczeniem przeciwzakłuciowym aktywowany jedną ręką lub uchwyt do igły bezpiecznej - ilość: 460 op. (1 op. = 50 szt.);
3. Igła motylkowa 0,6 mm z zintegrowanym zabezpieczeniem przed zakłuciem (z mechanizmem zabezpieczającym igłę aktywowanym bezpośrednio po wyciągnięciu z naczynia - ilość: 30 op. (1 op. = 50 szt.);
4. Igła motylkowa 0,8 mm z zintegrowanym zabezpieczeniem przed zakłuciem (z mechanizmem zabezpieczającym igłę aktywowanym bezpośrednio po wyciągnięciu z naczynia ) - ilość: 200 op. (1 op.= 50 szt.);
5. Igła motylkowa safety21 g +holder do butelek typu biomereux węzyk 19 cm - ilość: 50 op. (1 op. X 24 szt.);
3a/4a. Uchwyty do bezpiecznych igieł motylkowych- ilość: 412 op. (1 op. = 100szt.)
6. Probówka do morfologii o objętości 2,0-3,0 ml z K2/K3 EDTA (objęość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ) - ilość: 715 op. (1 op. = 50 szt.);
7. Probówka do morfologii o objętości 1,0 - 2,0 ml z K2/K3 EDTA (objętość pobierana zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce) - ilość: 80 op. (1 op. = 50 szt.);
8. Probówka do koagulologii o objętości 1,8-2,0 lub 2,7-3,0 ml z antykoagulantem cytrynian sodu ( objętość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ), do wyboru przez Zamawiającego - ilość: 369 op. (1 op. = 50 szt.);
9. Probówka do biochemii na pozyskanie surowicy o objętości 4,0 z aktywatorem krzepnięcia (objętość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ) - ilość: 871 op. (1 op. = 50 szt.);
10. Probówka do biochemii na pozyskanie surowicy o objętości 6,0-7,0 ml z aktywatorem krzepnięcia ( objętość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ) - ilość: 10 op. (1 op. X 50 szt.);
11. Probówka do jonogramów na pozyskanie osocza z antykoagulantem heparyna litowa, o objętości 2,5-4,0 ml ( objętość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ) - ilość: 5 op. (1 op. = 50 szt.);
12. Probówka do OB z antykoagulantem cytrynian sodu o objętości i rozmiarach kompatybilnych z oferowanym czytnikiem OB ( objętość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ) - ilość: 24 op. (1 op. = 50 szt.);
13. Probówka do oznaczeń glukozy z antykoagulantem fluorek sodu / EDTA o objętości 2,0-3,0 ml (objętość pobierania zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce ) - ilość: 14 op. (1 op. = 50 szt.);
14. Probówka o objętości 1,8 - 3,0 ml z antykoagulantem CTAD (objętość pobierania lub pojemność probówki zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce) -ilość: 12 op. (1 op. = 50 szt.);
15. Probówka do serologii z kolorem korka innym niż pozostałe probówki systemu, o objętości 4,0-6,0 ml EDTA (objętość pobierania lub pojemność probówki zaznaczona na etykiecie lub bezpośrednio na probówce) - ilość: 300 op. (1 op. = 50 szt.);
16. Adapter typu LUER - ilość: 220 op. (1 op. = 100 szt.);
17. Usługa dzierżawy aparatury do OB. - 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140744,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140744,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140744,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eclipse Boluk-Sobolewska Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6751410150
7.3.3) Ulica: prof. M. Życzkowskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECLIPSE BOLUK-SOBOLEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ECLIPSE BOLUK-SOBOLEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140744,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa próbek i akcesoriów - próżniowy system zamknięty poboru materiału biologicznego z dzierżawą aparatu dla SPZOZ w Krotoszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.