Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374129/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00390205/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja targowiska miejskiego w Wągrowcu – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wagrowiec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja targowiska miejskiego w Wągrowcu – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-594ee6e3-24ad-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028643/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja targowiska miejskiego w Wągrowcu - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374129
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj pn. „Modernizacja targowiska miejskiego w Wągrowcu – etap I”.
Inwestycja w zakresie modernizacji targowiska miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz wraz z wyposażeniem obejmuje:
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej przez Wykonawcę zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym dla etapu I oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, badań, warunków technicznych, uzgodnień i pozwoleń dla modernizacji targowiska miejskiego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,
- wykonanie robót budowlanych określonych w etapie I na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów i dopuszczeń do użytkowania.
Projekt zagospodarowania terenu wskazuje zakres inwestycji dla etapu I oraz dla etapu II, jednakże w ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać roboty w zakresie etapu I, z jednoczesną rezygnacją z wykonania w etapie I zieleni, która została ujęta w „szacunkowych kosztach targowiska - etap I”, dołączonych do niniejszego postępowania (symbol: WKI 5.240.10 SEK, nazwa: Sadzenie młodych drzew i krzewów liściastych o formach naturalnych w terenie płaskim oraz symbol: WKI 5.220.10 SEK, nazwa: Trawniki darniowe w terenie płaskim, z nawożeniem). Dokumentacja projektowa dla etapu I zobowiązana jest uwzględniać zieleń.
W ramach modernizacji targowiska miejskiego Wykonawca powinien zrealizować, z zachowaniem wymagań określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, m.in.:
- rozbiórkę istniejącego ogrodzenia,
- likwidację kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną (kanalizacja sanitarna, wodociągowa, energetyczna wraz z słupami oświetleniowymi)
- rozbiórkę istniejących wiat oraz budynków narożnych
- termomodernizacje dwóch istniejących budynków
- budowę nowego zagospodarowania terenu wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną,
- budowę nowych budynków higieniczno sanitarnych wraz z instalacjami i wyposażeniem.
Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, standardami, bezpieczeństwem i komfortem użytkowania budynków, dostosowująca obiekt dla osób niepełnosprawnych oraz zapewniającą zgodność z warunkami ochrony przeciwpożarowej oraz wymaganiami BHP i sanepidu z zachowaniem wymagań określonych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym oraz obowiązującymi przepisami.
Dokumentacja projektowa zostanie wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, a w szczególności Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programem funkcjonalnym, zatwierdzonym przez Zamawiającego koncepcją architektoniczną oraz wymaganymi przez przepisy prawa normami. Projektant zapewni sprawdzenie dokumentacji projektowej pod względem poprawności opracowania, kompletności i zgodności z przepisami techniczno-budowlanymi oraz obowiązującymi Polskimi Normami, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń
w odpowiedniej specjalności.
W trakcie prac projektowych Projektant jest zobowiązany uwzględnić w rozwiązaniach projektowych uwagi Zamawiającego i jego życzenia, o ile nie są sprzeczne z obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną i programem funkcjonalnym.
Przed rozpoczęciem prac budowlanych należy uzyskać pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy musi być zgodny z obowiązującymi przepisami i wymaganiami (warunkami) technicznymi, normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania.
2. Wykonawca uzyska na swój koszt wszelkie wymagane zgodnie z przepisami prawa dokumenty, uzgodnienia, badania, opracowania, zgody, warunki, decyzje i pozwolenia niezbędne do:
1) przygotowania opracowań przedprojektowych wskazanych w PFU,
2) przygotowania prac projektowych (projektu budowlanego i wykonawczego),
3) uzyskanie akceptacji projektu do realizacji od autora PFU,
4) uzyskanie akceptacji projektu do realizacji od Zamawiającego,
5) uzyskania pozwoleń, opinii, uzgodnień, decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę,
6) uzyskania pozwolenia na budowę,
7) rozpoczęcia i przeprowadzenia robót budowlanych,
8) prowadzenia robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę, zatwierdzonym projektem budowlanym, opiniami, pozwoleniami, decyzjami wcześniej uzyskanymi,
9) uzyskania pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenia zakończenia budowy – jeśli będzie wymagane.
Planowane przedsięwzięcie –odbędzie się na działkach numer 3416/4, 3418, 3428/5, obręb Wągrowiec, miasto
Wągrowiec
3. Udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres równy okresowi rękojmi, który Wykonawca określi w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga podania terminu w pełnych miesiącach, przy czym termin ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
4. Udzielenie rękojmi na okres równy udzielonej gwarancji.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w stanowiącym integralną część niniejszego SWZ - Program Funcjonalno - Użytkowy (PFU), zgodnie, z którym trzeba wykonać przedmiot umowy oraz wszystkimi pozostałymi dokumentami postępowania – Załącznik nr 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
32343000-9 - Wzmacniacze
32344110-0 - System generowania głosu
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- Odnowienie poszycia dachowego Ratusza w Lubniewicach
- "Utworzenie Lokalnego Centrum Aktywności Społecznej w Czernicach Borowych"
- Wydział w Olsztynie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości budowa nowej siedziby w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
- Budowa budynku stacji kontroli pojazdów wraz z infrastrukturą na terenie WITPiS, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Centrum Badań Testowych Czołgów i Pojazdów Gąsienicowych w l. 2024-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.