Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00382153/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00394877/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana windy osobowej w istniejącej konstrukcji w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 3
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana windy osobowej w istniejącej konstrukcji w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f61cae54-32c7-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042973/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana windy w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT.ZP.271.11.2024 ZCH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana windy osobowej w istniejącej konstrukcji w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3”.
2. Zamówienie nie jest podzielone na części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ oraz Wzór umowy nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w powyższym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 gdyż cena z najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323940,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 2 w Słupsku
- Dostawa sprzętu sieciowego IT - 2
- Zagospodarowanie terenu przed budynkiem EMCEK przy ul. 3-Maja w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Skwer Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - SBO 2024
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych - 86/TP/2024
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego wózka widłowego zasilanego gazem LPG.
- PODN.ZP.321.14.2024 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- "Utworzenie Lokalnego Centrum Aktywności Społecznej w Czernicach Borowych"
- Wydział w Olsztynie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości budowa nowej siedziby w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa remizy strażackiej w Wygnańczycach.
- Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych i elektrycznych w Muzeum Etnograficznym, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Modernizacja i adaptacja miejsca doraźnego ukrycia w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.