Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350705/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00362617/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia, w tym sprzętu audiowizualnego na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zwierzyńcu (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zamojski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 530 09 00
1.5.8.) Numer faksu: 845300986
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatzamojski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzamojski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pierog.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia, w tym sprzętu audiowizualnego na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zwierzyńcu (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80b8498b-0307-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.272.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5397333,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, wniesieniem i montażem nowego, nieużywanego wyposażenia, w tym sprzętu audiowizualnego na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zwierzyńcu na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie geodezji, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1a do SWZ „Opis oferowanego przedmiotu” w kolumnie nr 1 „Wymagane parametry techniczne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32343000-9 - Wzmacniacze
32341000-5 - Mikrofony
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
30231300-0 - Monitory ekranowe
32342412-3 - Głośniki
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237280-5 - Akcesoria zasilające
30237410-6 - Myszka komputerowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym postępowanie podlega unieważnieniu, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu zostały złożone 3 oferty, z których 2 zostały odrzucone z przyczyn wskazanych w części I niniejszego pisma.Jedyna nieodrzucona w postępowaniu oferta złożona przez SOLISS JAROSŁAW MAKOWSKI; ul. Szwejka 36, 20-173 Lublin zawiera cenę w wysokości 505 530,00 zł brutto, która przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia (338 315,98 zł), przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
Mając na względzie powyższe należy stwierdzić, że została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania zawarta z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366201,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505530,00 PLN
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Dostawa sprzętu gastronomicznego - wyposażenie punktów żywnościowych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Dostawa drobiu i podrobów drobiowych
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zamościu
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.