Og³oszenie z dnia 2024-07-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00478029/01 - Wynik z dnia 2024-08-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa przepompowni na dzia³ce nr ewid. 378
przy ul. S³owackiego w Widawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WIDAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934571
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek Ko¶ciuszki 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Widawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-170
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436721034
1.5.8.) Numer faksu: 436721152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@widawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.widawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa przepompowni na dzia³ce nr ewid. 378
przy ul. S³owackiego w Widawie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-afcdaf13-7718-45e8-ae14-5593e0124cc3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00416436
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00060931/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Przebudowa przepompowni na dzialce nr ewid. 378 przy ul. S³owackiego w Widawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-zp.widawa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.widawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa³a siê za po¶rednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Widawa, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostêpnego pod adresem https://e-zp.widawa.pl .
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê oznaczeniem RIK.271.11.2024.DK.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP.
Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne.
Zaleca siê rejestracjê konta w Systemie e-ZP na adres email wskazany
w formularzu ofertowym.
U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane
w czê¶ci publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu.
Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Widawa.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanych funkcji formularzy „Wiadomo¶æ” dostêpnych dla ka¿dego zalogowanego Wykonawcy.
Wszelkie informacje dotycz±ce postêpowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, og³oszenie wyników itp. bêd± zamieszczane na Systemie e-ZP.
W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a. sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
b. zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
c. system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Systemu E-ZP, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: poczta@widawa.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Widawa z siedzib± w Widawie, ul. Rynek Ko¶ciuszki 10, 98-170 Widawa;
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: inspektor@cbi24.pl.
3) dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ustawy Pzp;
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 79 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio jego dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osobie, której dane osobowe dotycz± posiada: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIK.271.11.2024.DK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 221433,87 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa przepompowni na dzia³ce nr ewid. 378 przy ul. S³owackiego w Widawie”.
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:
- przebudowy kompletu elementów pompowni ¶cieków, tj. pompownie z wyposa¿eniem,
- zagospodarowania terenu,
- uk³adu sterowania przystosowanego do monitoringu GPRS
- instalacji zasilaj±cych pompy, steruj±ce i sygnalizuj±ce pompownie,
- ochrony od pora¿eñ.
Projektowana pompownia ¶cieków wyposa¿ona jest w dwie pompy zatapialne, pracuj±ce naprzemiennie, typu NP3085.160SH/255. Komory pompowni zaprojektowano jako studnie ¿elbetowe, wykonane z betonu C40/50, beton siarczanoodporny HSR o wymiarach 1500x4830 mm, wnêtrze zbiornika zabezpieczone pow³ok± ochronn±.
Bezpo¶redni teren wokó³ pompowni nale¿y utwardziæ. Ogrodzenie terenu wokó³ pompowni nale¿y wymieniæ na nowe. Nowe ogrodzenie sk³adaæ siê bêdzie z paneli systemowych o wymiarach: 250 cm d³ugo¶ci, 153 cm wysoko¶ci i 5mm grubo¶ci± prêtów ocynkowanych ogniowo malowanych proszkowo na czarno, z systemowymi podmurówkami betonowymi o wysoko¶ci 30cm dopasowanymi systemowo do paneli ogrodzeniowych.
UWAGA ! Zamówienie publiczne obejmuje jedynie wykonanie przebudowy przepompowni P3 na dzia³ce nr ewid. 378 ul. S³owackiego bez o¶wietlenia. Pozosta³e opracowania w dokumentacji technicznej nie podlegaj± zamówieniu.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – technologia i konstrukcja stanowi±ca za³±cznik Nr 11 do SWZ, dokumentacja techniczna – elektryka stanowi±ca za³±cznik Nr 12 do SWZ, opinia geotechniczna za³±cznik Nr 14 Przedmiot zamówienia musi byæ wykonany zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i normami.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45233140-2 - Roboty drogowe
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postêpowaniu kryterium oceny jest:
cena – 60 %
gwarancja – 40 %
Punktacja koñcowa ustalona zostanie w oparciu o wzór: C = Pc + Pg
gdzie : Pc – ilo¶æ uzyskanych punktów w kryterium cena
Pg – ilo¶æ uzyskanych punktów w kryterium gwarancja
C – suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach
A) Kryteria oceny oferty, waga kryterium, sposób punktowania.
Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie poni¿szych kryteriów:
Cena 60 %
Sposób punktowania - Najni¿sza cena otrzyma najwiêcej punktów.
Gwarancja 40 %
Sposób punktowania - Najd³u¿sza gwarancja otrzyma najwiêcej punktów. Okres udzielonej gwarancji musi mie¶ciæ siê w granicach od 60 do 84 miesiêcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego ni¿ 60 miesiêcy spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zaoferowanie okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 84 miesi±ce nie bêdzie dodatkowo punktowane, a Zamawiaj±cy przyjmie do oceny oferty gwarancjê w wysoko¶ci 84 miesi±ce. Wykonawca, który zaoferuje 60 miesiêcy otrzyma 0 punktów za to kryterium. W pozosta³ych przypadkach ilo¶æ punktów zostanie wyliczona metod± interpolacji liniowej, zgodnie ze wzorem przedstawionym poni¿ej.
B) Sposób oceny ofert.
Ocena ofert – wybór najkorzystniejszej oferty, zostanie dokonany w oparciu o nastêpuj±ce kryteria wyboru:
1. Kryterium – cena oferty 60 %
1.1. Punktacja :
Pc = (Cn/Co)*100 pkt * 60 % gdzie Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert.
Co – cena ocenianej oferty.
2. Kryterium - gwarancja 40 %
2.1. Punktacja:
Pg = Gb/24 * 100 pkt * 40% gdzie Gb – okres gwarancji powy¿ej minimalnego wymaganego (60 miesiêcy) w ofercie rozpatrywanej (w miesi±cach).
Punkty, otrzymane w poszczególnych kryteriach, po sumowaniu stanowiæ bêd± ocenê badanej oferty. Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê tê, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów.
Dla ka¿dego z kryteriów Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ wyliczeñ liczby przyznanych punktów z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
posiadaj± niezbêdn± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± umo¿liwiaj±c± realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki dotycz±ce niezbêdnego wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:
a) w celu potwierdzenia posiadania do¶wiadczenia Wykonawcy winni udokumentowaæ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie realizacjê co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na:
- budowie, przebudowie, remoncie przepompowni o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³, w ramach jednej umowy o warto¶ci i zakresie rzeczowym jak wy¿ej,
b) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna dysponowanie osobami maj±cymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi:
- w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodoci±gowych i kanalizacyjnych
wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) upowa¿niaj±ce do kierowania robotami, objêtymi przedmiotowym zamówieniem.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Ni¿ej wymienione dokumenty Wykonawca z³o¿y na wezwanie Zamawiaj±cego, nie nale¿y ich sk³adaæ wraz ofert±:
a) O¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcja) lub spó³ki cywilne ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± lub ka¿dy wspólnik spó³ki cywilnej wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SWZ;
b) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych:
- w art. 108 ust. 1 pkt 3,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 w zakresie dotycz±cym orzeczenia zakazu ubiegania siê
o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
- w art. 108 ust. 1 pkt 5 dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
- w art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp;
wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 15 do SWZ.
c) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotycz±cym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4 Pzp w zakresie dotycz±cym orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem.
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu opisanych w ust. 28.1 pkt 4a i 4b SWZ, dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy w zale¿no¶ci od rodzaju, przeznaczenia oraz ilo¶ci lub znaczenia robót budowlanych, ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych – za³±cznik nr 8 do SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, polegaj±cych na budowie, przebudowie, remoncie przepompowni wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Je¿eli Wykonawca powo³uje si± na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami (konsorcja, spó³ki cywilne), wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych;
Je¿eli roboty budowlane by³y wykonywane przez Wykonawcê wspólnie z innym podmiotem lub podmiotami, w wykazie podaje siê równie¿ informacje o czê¶ciach zamówienia, które by³y wykonywane przez tego Wykonawcê.
W przypadku, gdy dokument potwierdzaj±cy wykonanie robót budowlanych obejmuje ró¿ne rodzaje robót budowlanych, w wykazie robót oprócz wskazania danych z ww. dokumentu Wykonawca winien wyszczególniæ ¿±dan± przez Zamawiaj±cego robotê budowlan± wraz z jej warto¶ci±, która jest wymagana na spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcja/spó³ki cywilne) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. Je¿eli wykaz lub inne z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Ponadto, je¿eli za³±czony wykaz wykonanych robót budowlanych bêdzie potwierdzaæ wysoko¶æ tych robót w walucie innej ni¿ PLN, Wykonawca powinien dokonaæ przeliczenia na PLN wg ¶redniego kursu NBP z dnia, w którym og³oszenie o zamówieniu zosta³o opublikowane w Biuletynie Zamówieñ Publicznych i wskazaæ w wykazie kwotê dokonanego przeliczania. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona powy¿szego przeliczenia i nie wska¿e w wykazie kwoty przeliczenia, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia na PLN wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ, w którym og³oszenie o zamówieniu zosta³o opublikowane w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest to wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wra z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 9 do SWZ. Wykonawcy winni udokumentowaæ dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia posiadaj±cymi uprawnienia budowlane
w zakresie kierowania robotami budowlanymi. W przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcja/spó³ki cywilne) Wykonawcy sk³adaj± jeden wspólny wykaz osób, którymi dysponuj± lub bêd± dysponowaæ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium do dnia 1 sierpnia 2024 r. do godz. 10:00 w wysoko¶ci: 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych, 00/100).Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilka nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Ludowy Bank Spó³dzielczy w Zduñskiej Woli Oddzia³ w Widawie Nr rachunku 91 9279 0007 0000 0101 2000 0030 z dopiskiem "Wadium, nr referencyjny: RIK.271.11.2024.DK Zadanie pn. ,,Przebudowa przepompowni na dzia³ce nr ewid. 378 przy ul. S³owackiego w Widawie”. Szczegó³owe ustalenia dotycz±ce wadium zawarto w rozdz. 32 SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy - za³±cznik nr 3 do SWZ, O¶wiadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siêo udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy nale¿y przed³o¿yæ umowê, podpisan± przez wszystkich partnerów, reguluj±c± wspó³pracê tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spó³ki cywilnej), przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia. SWZ zawiera szczegó³owe ustalenia dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W § 10 za³±cznika Nr 10 do SWZ stanowi±cego Projekt umowy opisano warunki zmian umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-zp.widawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-01 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga pe³nienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddzia³u Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku Zak³adu Opieki Zdrowotnej, po³o¿onego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Bia³ej Rawskiej ul. Jana Paw³a II - etap II
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.