Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00469042/01 - Wynik z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025 z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 2
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748313129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.dzierzoniow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025 z podziałem na 3 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15efa0dd-b644-43f3-b673-05071f894a07
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003696/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025 z podziałem na 3 części „
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zdp.dzierzoniow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej
do obsługi postępowań przetargowych dostępnej pod adresem https://zdpdzierzoniow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Ilekroć
w dalszej części mowa o: „Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie procesu
związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące
szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający
dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,
zawiadomień orazinformacji:1. Elektronicznie na adres e-mail:sekretariat@zdp.dzierzoniow.pl lub za
pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl w
zakładce„Korespondencja”.2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną
do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze
do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 7.00-15.00 w
dni robocze). 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:3.1 zgłoszenie do postępowania wymaga
zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zarząd Dróg Powiatowych
wDzierżoniowie;https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl
lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.3.2Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”
zostanie przekierowany dostronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesurejestracyjnego3. 3Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. 3.4 Po
założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiający ma Wykonawcami,
w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w
formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6.Zamawiający informuje, iż w
przypadku
jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien
skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa
ZDPDzierżoniów.+48 22 572223mail: oneplace@marketplanet.pl 7.Zamawiający określa
dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:7.1dokumenty w formacie „pdf"
zaleca siępodpisywaćformatemPAdES,7.2dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym
niż „pdf ",wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie
zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.8Zamawiający
określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej
tj.:8.1Stałydostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;8.2Komputer klasy PC
lub MAC,o konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny - MS
Windows 7 , MacOs x 10.4,Linux8.3Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS1.2.8.4 WłączonaobsługaJavaScript;8.5Zainstalowany program obsługujący pliki w
formacie.pdf.9.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości
do 100MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,
png,svg, wav, , mpg, mpeg, , ,mpeg4,ogg, ogv, zip, rar, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, xml, xsd, gml, ,
xsl,
xslt,TSL, XMLsig, XAdES,CAdES,10.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu
odbioru danych tj.:10.1Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny
jest w Systemie, jako zaszyfrowany –format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna
jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia
ofert.11.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss)generowany wg. czasu synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.12.W sytuacjach
awaryjnych
np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty
elektronicznej na adres:sekratariat@zdp.dzierzoniow.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono
w załączniku nr 5 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono
w załączniku nr 5 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/DT/252/P 6/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla I części opis przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Pieszyce w sezonie 2024/2025- I część zamówienia
Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacji, długości oraz kolejności odśnieżania:
Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania w Pieszycach
Lp.
KOLEJNOŚĆ I
Lp.
KOLEJNOŚĆ II
ulica
długość
ulica
długość
1.
Bielawska
2261 mb
1.
Droga na Bratoszów
2356 mb
2.
Ogrodowa, Lipowa
Kopernika Droga Kamionki- Przełęcz-Jugowska
13080 mb
2.
3.
Piskorzowska
3743 mb
3.
RAZEM
19084 mb
RAZEM
2356 mb
Łącznie Kilometrów 21,440
Uwaga: prace związane z wykonywaniem prac przy ZUD na odcinku nowo wybudowanego ciągu pieszo rowerowego Pieszyce – Bielawa należy prowadzić bezwzględnie z użyciem lekkiego sprzętu do ZUD lub ręcznie.
I kolejność odpowiada II
II kolejność odpowiada IV
standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr l do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych.
Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:
1.1pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;
1.2 zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;
1.3 odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Pieszycami a Bielawą;
1.4 usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;
1.5 przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy Zamawiającemu
1.6 utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu akcji ZUD
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas do podjęcia działań w zakresie zwalczania śliskości lub odśnieżania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla II części opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem odcinka drogi
powiatowej nr 3004D w sezonie 2024/2025– II część zamówienia.
Wykaz dróg do zimowego utrzymania w gminie Niemcza na odcinku Piława Górna do skrzyżowania z dk 8
L.p
1) Kolejność II
ulica
długość
1.
gr. gmin- P. Górna/Niemcza -skrzyżowanie z dr nr 8 w Przerzeczynie Zdr.
2507 mb
Razem
2507 mb
II kolejność odpowiada III standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr 1 do zarządzenia
Ministra Transportu i Gospodarki morskiej z dnia 25.10.1994 r (Dz. Urz. MTIGM nr 10 z 1995 r)
Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:
1. Pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk
atmosferycznych.
2. Zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem
środków chemicznych.
3. Odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Piławą Górną
Przerzeczynem Zdrój (dk8).
4. Usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach.
5. Przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy Zamawiającemu.
6. Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów
śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów
uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu akcji ZUD
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas do podjęcia działań w zakresie zwalczania śliskości lub odśnieżania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla III części opis przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
powiatowych na terenie Gminy Bielawa w sezonie 2024/2025
– III część zamówienia.
Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacji, długości oraz kolejności
odśnieżania
Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania w Bielawie: Lp.
KOLEJNOŚĆ I
Lp.
KOLEJNOŚĆ II
ulica
długość
ulica
długość
1.
Bohaterów Getta
1.308 mb
1.
Piławska
1.624 mb
2.
Ostroszowicka
1.438 mb
2.
Szewska
420 mb
3.W
ojska Polskiego
3.750 mb 4.W
olności
1.395 mb
5.
Ścieżka pieszo-rowerowa
870 mb
RAZEM
8.761 mb
RAZEM
2.044 mb
Razem Kilometrów 10,805
I kolejność odpowiada II
II kolejność odpowiada III
standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr l do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki
Morskiej z dnia 25.10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych.
Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:
1.1 pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk
atmosferycznych ;
1.2 zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem
środków chemicznych;
1.3 odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Pieszycami a Bielawą.
1.4 usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;
1.5 przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy Zamawiającemu
1.6 utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów
śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów
uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu akcji ZUD
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas do podjęcia działań w zakresie zwalczania śliskości lub odśnieżania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w pkt XIV niniejszej SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa
następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
-zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w tym
za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi
pracami na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00zł (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy zł) – I część
zamówienia, oraz na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) -II
część zamówienia, oraz na kwotę nie mniejszą niż 60 000,00zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy
zł) -III część zamówienia,
4 .Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Doświadczenie zawodowe
Część I Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Pieszyce w sezonie 2024/2025
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę
zimowego utrzymania dróg o wartości co najmniej 100.000,00 zł. brutto (słownie: sto tysięcy zł brutto) z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Wykonawca załączy dowody potwierdzające że w/w prace zostały prawidłowo ukończone i
wykonane zgodnie z zasadami ZUD. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu
innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że
będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania przy wykonywaniu
zamówienia.
Dowodami o których mowa w wykazie robót budowlanych i usług są poświadczenia . Jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku gdy
Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane, usługi wskazane w wykazie
zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których
mowa powyżej . W razie konieczności , szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości
Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika , że zamówienie nie
zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się do
podmiotu na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych
informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Część II „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Niemcza na odcinku Piława
Górna. – Przerzeczyn Zdr (dk8) w sezonie 2024/2025-II część zamówienia.
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę
zimowego utrzymania dróg o wartości co najmniej 30.000,00 zł. brutto (słownie: trzydzieści
tysięcy zł brutto) z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Wykonawca załączy dowody potwierdzające że w/w prace zostały prawidłowo ukończone i
wykonane zgodnie z zasadami ZUD. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu
innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że
będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania przy wykonywaniu
zamówienia.
Dowodami o których mowa w wykazie robót budowlanych i usług są poświadczenia . Jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku gdy
Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane, usługi wskazane w wykazie
zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których
mowa powyżej . W razie konieczności , szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości
Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika , że zamówienie nie
zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się do
podmiotu na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych
informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Część III „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Bielawa w sezonie 2024/2025–
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę
zimowego utrzymania dróg o wartości co najmniej 60.000,00 zł. brutto (słownie: sześćdziesiąt
tysięcy zł brutto) z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Wykonawca załączy dowody potwierdzające że w/w prace zostały prawidłowo ukończone i
wykonane zgodnie z zasadami ZUD. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu
innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że
będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania przy wykonywaniu
zamówienia.
Dowodami o których mowa w wykazie robót budowlanych i usług są poświadczenia . Jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku gdy
Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane, usługi wskazane w wykazie
zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których
mowa powyżej . W razie konieczności , szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości
Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika , że zamówienie nie
zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się do
podmiotu na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych
informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
-Potencjał techniczny - zgodnie zapisami SWZ
-Kadra techniczna zgodnie z zapisami SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia
następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: brak podstaw wykluczenia:
2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594) , z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr „3” do SWZ;
2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.3 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
2.4 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych
na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie
warunków udziału w postępowaniu (dotyczy wszystkich części postępowania) 1) wykaz usług
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane: oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty;- potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt. XXIII 4a);- Załącznik nr A do SWZ
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeniach technicznych dostępnych
Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w
w pkt. XXIII 4b); Załącznik nr B do SWZ
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi
osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt. XXIII 4c ); Załącznik nr C do SWZ
4) polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia , potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. XXIII pkt 3
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą ( na którą składa się załącznik nr 1a,1b,1c)Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
-Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z złącznikiem nr 2a,2b,2c do SWZ
-Zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji
wykonawcy niezbędnych zasobów –( jeśli dotyczy)
- Oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –( jeśli dotyczy)
-Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać
przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy,
stanowiącym załącznik do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem
nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
nie dotyczyINNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
- Wyk. rb związanych z realizacją zad pn.:"Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul.Świdnickiej na odcinku od ul.Kasztanowej do ul.Jesionowej w ramach i etapu przebudowy ul.Świdnickiej w Dzierżoniowie"
- Przebudowa i rozbudowa drogi w km od 26+520 do 27+641 na odc. od przejazdu kolejowego w ciągu ul. Kilińskiego w Dzierżoniowie do ronda w ciągu budowanej obwodnicyDW 382wraz z przebudową infrast. techn
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie odśnieżania na terenie powiatu monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2025 roku
- Sprzątanie budynków Lasów Miejskich - Warszawa.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025 REJON OBSZAROWY NR 4
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.