eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025 z podziałem na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025 z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 2

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748313129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.dzierzoniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdp.dzierzoniow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025 z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15efa0dd-b644-43f3-b673-05071f894a07

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003696/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025 z podziałem na 3 części „

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416449

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/DT/252/P 6/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 487400,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla I części opis przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Pieszyce w sezonie 2024/2025- I część zamówienia

Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacji, długości oraz kolejności odśnieżania:
Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania w Pieszycach
Lp.
KOLEJNOŚĆ I
Lp.
KOLEJNOŚĆ II

ulica
długość

ulica
długość
1.
Bielawska
2261 mb
1.
Droga na Bratoszów
2356 mb
2.
Ogrodowa, Lipowa
Kopernika Droga Kamionki- Przełęcz-Jugowska
13080 mb
2.


3.
Piskorzowska
3743 mb
3.


RAZEM
19084 mb
RAZEM
2356 mb
Łącznie Kilometrów 21,440
Uwaga: prace związane z wykonywaniem prac przy ZUD na odcinku nowo wybudowanego ciągu pieszo rowerowego Pieszyce – Bielawa należy prowadzić bezwzględnie z użyciem lekkiego sprzętu do ZUD lub ręcznie.

I kolejność odpowiada II
II kolejność odpowiada IV
standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr l do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych.

Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:
1.1pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;
1.2 zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;
1.3 odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Pieszycami a Bielawą;

1.4 usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;
1.5 przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy Zamawiającemu
1.6 utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 302207,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla II części opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem odcinka drogi
powiatowej nr 3004D w sezonie 2024/2025– II część zamówienia.
Wykaz dróg do zimowego utrzymania w gminie Niemcza na odcinku Piława Górna do skrzyżowania z dk 8
L.p
1) Kolejność II
ulica
długość
1.
gr. gmin- P. Górna/Niemcza -skrzyżowanie z dr nr 8 w Przerzeczynie Zdr.
2507 mb
Razem
2507 mb
II kolejność odpowiada III standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr 1 do zarządzenia
Ministra Transportu i Gospodarki morskiej z dnia 25.10.1994 r (Dz. Urz. MTIGM nr 10 z 1995 r)
Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:
1. Pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk
atmosferycznych.
2. Zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem
środków chemicznych.
3. Odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Piławą Górną
Przerzeczynem Zdrój (dk8).
4. Usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach.
5. Przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy Zamawiającemu.
6. Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów
śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów
uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 51300 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla III części opis przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
powiatowych na terenie Gminy Bielawa w sezonie 2024/2025
– III część zamówienia.
Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacji, długości oraz kolejności
odśnieżania
Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania w Bielawie: Lp.
KOLEJNOŚĆ I
Lp.
KOLEJNOŚĆ II
ulica
długość
ulica
długość
1.
Bohaterów Getta
1.308 mb
1.
Piławska
1.624 mb
2.
Ostroszowicka
1.438 mb
2.
Szewska
420 mb
3.W
ojska Polskiego
3.750 mb 4.W
olności
1.395 mb
5.
Ścieżka pieszo-rowerowa
870 mb
RAZEM
8.761 mb
RAZEM
2.044 mb
Razem Kilometrów 10,805
I kolejność odpowiada II
II kolejność odpowiada III
standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr l do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki
Morskiej z dnia 25.10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych.
Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:
1.1 pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk
atmosferycznych ;
1.2 zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem
środków chemicznych;
1.3 odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Pieszycami a Bielawą.
1.4 usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;
1.5 przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy Zamawiającemu
1.6 utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów
śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów
uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 133893 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie, w zakresie części nr I Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Pieszyce w sezonie 2024/2025– I część zamówienia gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę. Zamawiający poinformował że na realizację przedmiotu zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 326384,54 zł brutto. W związku z tym, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie zakresie Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Pieszyce w sezonie 2024/2025– I część zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821880213

7.3.3) Ulica: Wrocławska

7.3.4) Miejscowość: Niemcza

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1555520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821726630

7.3.4) Miejscowość: Bielawa

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.