Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00350550/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 224436000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-303a6eed-376e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00507047/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350550
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.37.2023.IMA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 390650,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie realizowane jest w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2023, w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: „Modernizacja placu zabaw przy SP2”.
Kody CPV i ich nazwy:
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45000000-7 Roboty budowlane
45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45212140-9 Obiekty rekreacyjne
1. Zakres planowanych robót obejmuje:
1.1. Prace rozbiórkowe:
1.1.1. Demontaż istniejącej nawierzchni wylewanej;
1.1.2. Demontaż wraz z fundamentami i zabezpieczenie w celu ponownego wbudowania elementu małej architektury - Zestaw zabawowy: skałka wspinaczkowa.
1.1.3. Demontaż i wywóz z terenu budowy wraz z fundamentami pozostałych istniejących urządzeń zabawowych (oprócz skałki wspinaczkowej).
1.2. Dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych (wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty i certyfikaty. Wykonawca może zaoferować jedynie urządzenia, które spełniają wymogi normy PN-EN 1176:2017).
1.3. Montaż tablicy informacyjnej. Treść tablicy należy uzgodnić z Inwestorem
1.4. Montaż nawierzchni wylewanej EPDM. Nawierzchnię bezpieczną zaprojektowano jako kolorową, poliuretanową, wykonaną na miejscu (bezspoinową). Nawierzchnia będzie ograniczona betonowymi obrzeżami chodnikowymi. Nawierzchnia w czterech kolorach: Ral 7015, Ral 5024, Ral 6000, Ral 7035.
1.5. Wykonanie wzoru-gry w nawierzchni wg załączonego projektu (grubość dostosowana do wysokości upadku z urządzenia (HIC) wg kart technicznych urządzeń danego producenta, nie dopuszcza się malowania pól na nawierzchni).
1.6. Renowacja kostki brukowej (93 m2). Należy zdemontować nawierzchnię i w tym samym miejscu ułożyć od nowa po wyprofilowaniu na nowo podłoża gruntowego.
1.7. Montaż ogrodzenia placu zabaw z dwoma furtkami.
1.8. Wykonanie trawnika (60 m2).
1.9. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
1.10. Zlecenie przeprowadzenia kontroli powykonawcza placu zabaw przez jednostkę inspekcyjną spełniającą wymogi normy PN-EN ISO/IEC 17020:2012 "Ocena zgodności".
1.11. Graficzne oznakowanie dedykowane budżetowi obywatelskiemu w m.st. Warszawie - naklejki na folii samoprzylepnej, wym 6x12 cm, (6 szt.).
W przypadku zniszczenia chodnika, innej drogi, lub trawnika teren należy doprowadzić do stanu sprzed realizacji.
2. Termin realizacji: 70 dni (10 tygodni) od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45000000-7 - Roboty budowlane
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCARIUM Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5542684799
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.