Ogłoszenie z dnia 2022-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282850/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ujęć zbiorowego zaopatrzenia w wodę w miejscowości Dubienka i Skryhiczyn – zamówienie powtórzone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUBIENKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Dubienka
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-145
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dubienka.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dubienka.eurzad.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminadubienka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ujęć zbiorowego zaopatrzenia w wodę w miejscowości Dubienka i Skryhiczyn – zamówienie powtórzone2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1665dd87-0e8f-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025076/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 "MODERNIZACJA UJĘĆ ZBIOROWEGO ZAOPATRZENIA W WODĘ W MIEJSCOWOŚCI DUBIENKA I SKRYHICZYN"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282850/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ujęć zbiorowego zaopatrzenia w wodę w miejscowości Dubienka i Skryhiczyn.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych:
2.1. W zakresie przebudowy budynku Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Dubience związanej z wymianą technologii pozyskania i uzdatniania wody pitnej. Budynek zostanie dostosowany do aktualnych przepisów pod względem wymagań izolacyjności cieplnej i innych wymagań związanych z oszczędnością energii. Dodatkowo przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa zbiornika retencyjnego na wodę pitną, preferowany stalowy bądź dopuszcza się z blachy kwasoodpornej z atestem dopuszczeniowym PZH o pojemności całkowitej VC=160,7 m3. Zbiornik retencyjny o średnicy zewnętrznej 5940 mm posadowiony będzie na płytowym fundamencie żelbetowym o średnicy 5900 mm. Wykonana zostanie rozbiórka istniejących zbiorników podziemnych o poj. V= 2 x 50m3, oraz rozbiórka garażu dobudowanego do budynku suw. Do celów sanitarnych zostanie wykonana budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe. Poprawiona zostanie widoczność całego terenu nocą poprzez budowę oświetlenia zewnętrznego. Dodatkowo z innych prac modernizacji zostaną wykonane: wymiana pomp głębinowych, wymiana urządzeń technologii uzdatniania wody wraz z wymianą instalacji budynku stacji uzdatniania wody, budowa elektrowni solarnej. Inwestycja będzie realizowana na działkach Inwestora nr ewid. 863, 882, 1499/2 jednostka ewidencyjna: 060305_2, obręb: 060305_2.0002 Dubienka.
2.2. W zakresie przebudowy budynku Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Skryhiczynie związanej z poprawą funkcjonalności, wymianą instalacji, dociepleniem oraz wymianą stolarki okiennej i drzwiowej. Dodatkowo przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa zbiornika retencyjnego na wodę pitną, preferowany stalowy bądź dopuszcza się z blachy kwasoodpornej z atestem dopuszczeniowym PZH o pojemności całkowitej VC=75,0m3. Zbiornik retencyjny o średnicy zewnętrznej 4740 mm posadowiony będzie na płytowym fundamencie żelbetowym o średnicy 4700 mm, Dodatkowo z innych prac modernizacji zostaną wykonane: budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 2,5 m3, budowa oświetlenia zewnętrznego. Ponadto wykonane zostaną: wymiana pomp głębinowych, wymiana urządzeń technologii uzdatniania wody wraz z wymianą instalacji w budynku stacji uzdatniania wody, budowa elektrowni solarnej. Inwestycja będzie realizowana na działce Inwestora nr ewid. 177 jednostka ewidencyjna: 060305_2, obręb: 060305_2.0014 Skryhiczyn.
3. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia określają:
3.1. Dokumentacja Techniczna zawierająca m.in.:
3.1.1. Przedmiary robót budowlanych
3.1.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
3.1.3. Projekt Budowlany
dostępna w odrębnym pliku stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ;
3.3.2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4981500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5025247,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4981500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investmil Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5391514928
7.3.4) Miejscowość: Czeberaki 21A
7.3.5) Kod pocztowy: 21-210
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4981500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Prace remontowo-adaptacyjne - przystosowanie Budynku Nr 4 w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie dla nowego akceleratora elektronów
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Klinczu
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Przedszkolu "Zielony Zakątek" w Plewiskach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.