eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówBudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów



Ogłoszenie z dnia 2024-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.michalska@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7e88252-1111-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054078/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321009

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Regut

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Regut, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych w Gminie Celestynów”.
2. Zakres budowy oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 948, 809, 812, 806, 608, 549 obr. Regut obejmuje w szczególności:
1) Budowę linii energetycznej kablowej nn typu YAKXs 4x35 mm2 o długości
ok. 295 m,
2) Budowę 5 szt. słupów stalowych w kolorze szarym, wysokość 7 m
3) Montaż 6 szt. opraw oświetleniowych LED (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcję mocy w godzinach od 22:00 – 04:00)
4) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
3. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 77000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pogorzel
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pogorzel, w ramach zadania pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych w Gminie Celestynów”.
2. Budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 427 obr. Pogorzel Warszawska (etap I) obejmuje w szczególności:
1) Budowę linii energetycznej napowietrznej nn typu AsXSn 2x25 mm2 o długości ok. 60 m
2) Budowę 2 szt. słupów P-10,5/2,5 E (Uwaga: zmiana w zakresie projektu)
3) Montaż 2 szt. opraw oświetleniowych LED (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy)
4) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
3. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 26759,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Zabieżki
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Zabieżki, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych w Gminie Celestynów”.
2. Budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 54 obr. Zabieżki (etap I) obejmuje w szczególności:
1) Budowę linii energetycznej napowietrznej nn typu AsXSn 2x25 mm2 o długości ok. 67 m
2) Budowę 2 szt. słupów P-10,5/2,5 E (Uwaga: zmiana w zakresie projektu)
3) Montaż 2 szt. opraw oświetleniowych LED (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy)
4) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
3. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 26747,36 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Lasek
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Lasek, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych w Gminie Celestynów”.
2. Budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 53/2, 167 obr. Lasek obejmuje
w szczególności:
1) Budowę linii energetycznej kablowej nn typu YAKXS 4x35 mm2 o długości ok. 107 m
2) Budowę 3 szt. słupów metalowych o wysokości 8m
3) Montaż 3 szt. opraw oświetleniowych LED (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy)
4) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
3. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 26927,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54981 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105847,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54981,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Dybicki Progress

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123094315

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54981 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11931 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35350,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11931 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Dybicki Progress

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123094315

7.3.4) Miejscowość: MIŃSK MAZOWIECKI

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11931,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30201,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Dybicki Progress

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123094315

7.3.4) Miejscowość: MIŃSK MAZOWIECKI

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19434 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58311,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19434 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELVOT Energetyka i Oświetlenie Bogdan Uziębło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180152604

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19434 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.