eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokAsysta techniczna sprzętu serwerowego



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Asysta techniczna sprzętu serwerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381754873

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 13 lok. 7U

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 869 6283

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cui.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cui.bialystok.pl/zamowieniapubliczne/asysta-techniczna-sprzetu-serwerowego.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wdrażanie i utrzymywanie systemów informatycznych, budowa i administrowanie sieci teleinformatycznej, w tym infrastruktury telekomunikacyjnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Asysta techniczna sprzętu serwerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b74cba79-335c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028282/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Asysta techniczna sprzętu serwerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351616/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUI-VII.271.1.48.2022.KG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109756,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa asysty technicznej sprzętu serwerowego CISCO.
2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu zamówienia, poprzez wyłączenia części urządzeń serwerowych z serwisu, z zastrzeżeniem, że minimalny zakres zamówienia nie będzie mniejszy niż 50% urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zgodnie z dyspozycją art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace techniczne wchodzące w zakres usług serwisu pogwarancyjnego i asysty technicznej urządzeń serwerowych. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, pracowników wykonujących czynności określone przez Zamawiającego przez cały okres wykonywania tych czynności (o ile czynności te, nie są wykonywane osobiście przez osoby prowadzące działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEiDG). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, podwykonawczy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy dotyczące zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, zostały uregulowane w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia, o których mowa w art. 96 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa asysty technicznej sprzętu serwerowego DELL.
2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu zamówienia, poprzez wyłączenia części urządzeń serwerowych z serwisu, z zastrzeżeniem, że minimalny zakres zamówienia nie będzie mniejszy niż 50% urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zgodnie z dyspozycją art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace techniczne wchodzące w zakres usług serwisu pogwarancyjnego i asysty technicznej urządzeń serwerowych. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, pracowników wykonujących czynności określone przez Zamawiającego przez cały okres wykonywania tych czynności (o ile czynności te, nie są wykonywane osobiście przez osoby prowadzące działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEiDG). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, podwykonawczy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy dotyczące zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, zostały uregulowane w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia, o których mowa w art. 96 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa asysty technicznej sprzętu serwerowego HPE.
2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu zamówienia, poprzez wyłączenia części urządzeń serwerowych z serwisu, z zastrzeżeniem, że minimalny zakres zamówienia nie będzie mniejszy niż 50% urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zgodnie z dyspozycją art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace techniczne wchodzące w zakres usług serwisu pogwarancyjnego i asysty technicznej urządzeń serwerowych. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, pracowników wykonujących czynności określone przez Zamawiającego przez cały okres wykonywania tych czynności (o ile czynności te, nie są wykonywane osobiście przez osoby prowadzące działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEiDG). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, podwykonawczy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy dotyczące zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, zostały uregulowane w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia, o których mowa w art. 96 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12801,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30437 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12801,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PotronicsIT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252073752

7.3.3) Ulica: Dubois

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-465

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12801,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47883,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77830,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47883,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PotronicsIT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252073752

7.3.3) Ulica: Dubois

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-465

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47883,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39663,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65982,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39663,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technogroup IT-Service sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242764301

7.3.3) Ulica: Jana Żiżki

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-117

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39663,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.