eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaModernizacja sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach: ul. Legionów z ul. Faradaya, ul. Legionów z ul. Olsztyńską oraz na przejściu dla pieszych przez Aleję Armii Krajowej przy Politechnice



Ogłoszenie z dnia 2024-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach: ul. Legionów z ul. Faradaya, ul. Legionów z ul. Olsztyńską oraz na przejściu dla pieszych przez Aleję Armii Krajowej przy Politechnice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 366 43 05, 34 366 43 37, 34 366 40 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach: ul. Legionów z ul. Faradaya, ul. Legionów z ul. Olsztyńską oraz na przejściu dla pieszych przez Aleję Armii Krajowej przy Politechnice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22669e94-f987-4019-850b-d3dfd5de260b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033528/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja sygnalizacji świetlnych w Częstochowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/mzd/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/mzd/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się na Platformie pod wyżej wymienionym adresem klikając przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się zapoznaje się i akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Do rejestracji niezbędne jest zainstalowanie programu Java w ver.1.8. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wykonania tych czynności znajdują się w
„Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do następujących formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku oraz formularza „Pytania i odpowiedzi”. Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy portalu SmartPzp dostępna jest na stronie portalu SmartPzp w zakładce e-learning. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0 , Windows 7 i Mac OS 10.12 - lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana przeglądarka internetowa: Internet Explorer 11, Mozilla Firefox ver. 46 i późniejsze, Google Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze; Przeglądarki zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera.
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Oprogramowanie Java ver. 1.8 lub wyższe;
f) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.
Oferta oraz wszelkie dokumenty wymagające podpisu podpisywane są w postępowaniu: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelkie informacje dotyczące korespondencji elektronicznej są wskazane w SWZ w pkt 9.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Częstochowie z siedzibą przy ulicy Legionów 52, 42-202 Częstochowa, posiadający NIP: 5732331963, REGON: 150309847, e-mail: mzd@mzd.czest.pl, numer telefonu: (34) 366-43-05, zwany dalej: „Administratorem”.
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw osoby, której dane dotyczą, można się kontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając wiadomość na adres poczty e-mail: iod@mzd.czest.pl, telefonicznie wybierając numer tel.: (34) 366-43-05 - wew. 175 lub listownie na adres siedziby Administratora z oznaczeniem „Do
wiadomości Inspektora Ochrony Danych”.
3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit b RODO, w celu wykonania umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy;
b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących
na administratorze, a w szczególności w celu:
- prowadzenia postępowania w sprawach związanych z zarządzaniem, utrzymaniem i eksploatacją dróg miejskich, w tym w zakresie decyzji administracyjnych, skarg, wniosków i zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem dróg;
- organizacji i realizacji przetargów na usługi, dostawy lub roboty budowlane związane z infrastrukturą drogową, w tym przetargi na remonty, budowę oraz utrzymanie dróg, mostów i innych obiektów infrastruktury drogowej.
c. art. 6 ust. 1 lit. e RODO, w celu realizacji przez Administratora ustawowych zadań publicznych określonych w przepisach prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi.
4. W pozostałych przypadkach dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami danych osobowych mogą być:
a. upoważnieni pracownicy Administratora;...
Dalszy ciąg informacji w pkt 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.1.40.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy zadania: Modernizacja sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach: ul. Legionów z ul. Faradaya, ul. Legionów z ul. Olsztyńską oraz na przejściu dla pieszych przez Aleję Armii Krajowej przy Politechnice obejmuje realizację załączonych projektów organizacji ruchu, których szczegóły podano poniżej.

1. Na skrzyżowaniu ul. Legionów z ul. Faradaya :
1) dobudowa kamer wideodetekcji na wszystkich wlotach skrzyżowania (4szt. kamer);
2) dobudowa pętli indukcyjnych na wszystkich wlotach, na każdym pasie ruchu (łącznie 9szt. pętli indukcyjnych);
3) dobudowa przycisków zgłoszeniowych dla pieszych (łącznie 12szt. przycisków);
4) dobudowa radarów dla rowerów (łącznie 4szt. radarów);
5) rozbudowa istniejącego sterownika sygnalizacji świetlnej o pakiety do obsługi 4szt. kamer wideodetekcji, 9szt. detektorów indukcyjnych, 4szt. wejścia-wyjścia przycisków zgłoszeniowych i radarów dla rowerów (12szt. przycisków i 4szt. radarów);
6) dobudowa masztów sygnalizacyjnych – 16szt.;
7) wymiana soczewek sygnalizatorów pieszych na pieszo-rowerowe – 16szt.;
8) wykonanie przecisków pod jezdniami – 30mb;
9) dobudowa nowej kanalizacji kablowej 1x110: pod chodnikami - 30mb, pod trawnikami - 20mb;
10) dobudowa studni kablowych fi 400 – 5szt.;
11) dobudowa nowego okablowania na skrzyżowaniu dla połączenia nowych urządzeń ze sterownikiem sygnalizacji świetlnej -250mb;
12) wykonanie oznakowania poziomego przejazdów dla rowerów w technologii grubowarstwowej gładkiej (oznakowanie białe - 66m kwadratowych, oznakowanie czerwone -140m kwadratowych).

2. Na skrzyżowaniu ul. Legionów z ul. Olsztyńską:
1) dobudowa kamer wideodetekcji na wszystkich wlotach skrzyżowania (4szt. kamer);
2) dobudowa pętli indukcyjnych na wszystkich wlotach, na każdym pasie ruchu (łącznie 10szt. pętli indukcyjnych);
3) dobudowa przycisków zgłoszeniowych dla pieszych (łącznie 12szt. przycisków);
4) dobudowa radarów dla rowerów (łącznie 4szt. radarów);
5) rozbudowa istniejącego sterownika sygnalizacji świetlnej o pakiety do obsługi 4szt. kamer wideodetekcji, 10szt. detektorów indukcyjnych, 4szt. wejścia-wyjścia przycisków zgłoszeniowych
i radarów dla rowerów (12szt. przycisków i 4szt. radarów);
6) dobudowa masztów sygnalizacyjnych – 12szt.;
7) zmiana systemu mocowania sygnalizatorów na dwupunktowy – 18szt.;
8) wymiana soczewek sygnalizatorów pieszych na pieszo-rowerowe – 12szt.;
9) wykonanie przecisków pod jezdniami – 30mb;
10) dobudowa nowej kanalizacji kablowej 1x110: pod chodnikami - 30mb, pod trawnikami - 20mb;
11) dobudowa studni kablowych fi 400 – 5szt.;
12) dobudowa nowego okablowania na skrzyżowaniu dla połączenia nowych urządzeń ze sterownikiem sygnalizacji świetlnej - 250mb;
13) frezowanie oznakowania poziomego – 18m kwadratowych;
14) wykonanie oznakowania poziomego przejazdów dla rowerów w technologii grubowarstwowej gładkiej (oznakowanie białe - 67m kwadratowych, oznakowanie czerwone - 140 m kwadratowych).

3. Na przejściu dla pieszych przez Al. Armii Krajowej przy Politechnice:
1) dobudowa pętli indukcyjnych dla tramwaju (łącznie 7szt. pętli indukcyjnych);
2) dobudowa radarów dla rowerów (łącznie 2szt. radarów);
3) rozbudowa istniejącego sterownika sygnalizacji świetlnej o pakiety do obsługi: 3szt. grup sygnalizacyjnych, 7szt. detektorów indukcyjnych, 2szt. wejścia-wyjścia radarów dla rowerów (2szt. radarów);
4) dobudowa masztów sygnalizacyjnych – 2szt.;
5) wykonanie przecisków pod torowiskiem – 10mb;
6) dobudowa nowej kanalizacji kablowej 1x110: pod chodnikami - 30mb, pod trawnikami - 20mb;
7) dobudowa studni kablowych fi 400 – 8szt.;
8) dobudowa nowego okablowania na skrzyżowaniu dla połączenia nowych urządzeń ze sterownikiem sygnalizacji świetlnej - 220mb;
9) dobudowa nowych sygnalizatorów pieszo-rowerowych na przejściu przez torowisko – 2szt.;
10) dobudowa nowych sygnalizatorów tramwajowych – 2szt.;
11) wykonanie oznakowania poziomego przejazdów dla rowerów w technologii grubowarstwowej gładkiej (oznakowanie białe - 62m kwadratowych, oznakowanie czerwone – 47m kwadratowych).

- Zintegrowanie rozbudowanych sterowników z serwerem sieciowo-aplikacyjnym pracującym w siedzibie MZD.
- Wdrożenie pracy lokalnej rozbudowanych sterowników sygnalizacji zgodnie z uzgodnioną i zatwierdzoną przez Wydział Inżynierii Miejskiej i Kontroli Urzędu Miasta Częstochowy dokumentacją programowo-ruchową sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach.
- Aktualizacja oprogramowania systemu monitorowania pracy ZIR24 dla skrzyżowań, na których wprowadzono wyżej opisane zmiany sprzętowe i programowe.
- Prace będące przedmiotem zamówienia należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z uprzednio opracowanym, uzgodnionym i zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu.

Pełne warunki szczegółowe wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ i załącznik nr 1 do wzoru umowy.

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej, a maksymalnie 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32573000-0 - Komunikacyjny system sterowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN UDZIELANEJ RĘKOJMI ORAZ GWARANCJI JAKOŚCI w MIESIĄCACH

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.

I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- 1 osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
- 1 osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
Uwaga:
Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. 2019 poz. 831) w sprawie przygotowania zawodowego
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej i wykażą wykonanie robót budowlanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że zrealizowali (zakończyli) przynajmniej jedno zadanie z zakresu budowy sygnalizacji świetlnej, wraz z ułożeniem sieci światłowodowej dla skoordynowanego ciągu sygnalizacji świetlnych o wartości minimum 250.000,00 PLN brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 2.

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O AKTUALNOŚCI INFORMACJI
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy-Pzp. Załącznik nr 10.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 3.

WYKAZ OSÓB - Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobę/y uprawnioną/e sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do swz.

WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Załącznik nr 5.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

PEŁNOMOCNICTWO z art. 58 ust. 2 ustawy-Pzp. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy - Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ - Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

ZOBOWIĄZANIE PODMIOTÓW TRZECICH DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW - Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Należy wypełnić, podpisać przez osobę (osoby) uprawnione i w oryginale złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 6.

OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Załącznik nr 7.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z pkt 8.6) SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na określonych warunkach wskazanych w załączniku nr 8 - WZÓR UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/mzd/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie informacje Zamawiający zawarł w SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.