Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00356851/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego oraz monitorów interaktywnych w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 40
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.lewandowska@rypin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8058721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego oraz monitorów interaktywnych w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-248ff4a1-3bfe-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053104/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego oraz monitorów interaktywnych w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Na realizację zamówienia Zamawiający otrzymał grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczący realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz sieciowego, w tym:a) Komputer stacjonarny – 16 sztuk
b) Serwer – 1 sztuka
c) Przełącznik sieciowy – 3 sztuka
d) Przełącznik sieciowy POE – 1 sztuka
e) Access point – 3 sztuki
f) Macierz dyskowa – 1 sztuka
g) System archiwizacji danych – 1 sztuka
h) Szkolenia – łącznie min. 8 godzin (dotyczy macierzy dyskowej i systemu archiwizacji danych).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu i jego wyposażenie, opis oprogramowania oraz minimalne wymagania dla sprzętu
i oprogramowania zawiera Załączniki Nr 1a – Część 1 do SWZ. Wymieniony w załączniku sprzęt musi być fabrycznie nowy i musi posiadać instrukcje obsługi w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48821000-9 - Serwery sieciowe
48822000-6 - Serwery komputerowe
48823000-3 - Serwery plików
30211400-5 - Konfiguracje komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48620000-0 - Systemy operacyjne
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
48820000-2 - Serwery
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
32427000-2 - System sieciowy
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 276300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów interaktywnych – 9 sztuk2. Wykonawca w ramach obowiązków:
a) Dokona instalacji monitorów interaktywnych na ścianach, wskazanych przez Zamawiającego, w sposób umożliwiający pełne wykorzystanie wszystkich funkcjonalności. Wykonawca dostarczy i zainstaluje odpowiednie elementy konstrukcyjne, gwarantujące bezpieczeństwo
i stabilność montażu naściennego.
b) Dostarczy wraz z monitorami interaktywnymi wszystkie niezbędne do eksploatacji kable przyłączeniowe (kabel zasilający – 5 m, Hdmi – 10m,
Usb – 10m).
c) Dostarczy okablowanie, które musi umożliwiać obsługę funkcji dotyku oraz przesyłanie sygnału video w rozdzielczości 4K@60Hz.
d) Poprowadzi w korytach okablowania do stanowiska nauczyciela.
e) Uruchomi po zamontowaniu wszystkie dostarczone monitory interaktywne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu i jego wyposażenie, opis oprogramowania oraz minimalne wymagania dla sprzętu
i oprogramowania zawiera Załączniki Nr 1b – Część 2 do SWZ. Wymieniony w załączniku sprzęt musi być fabrycznie nowy i musi posiadać instrukcje obsługi w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
30237240-3 - Kamera internetowa
30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie
32323000-3 - Monitory wideo
32323100-4 - Kolorowe monitory wideo
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359959,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 654390,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359959,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPYBOX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 870306389
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359959,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-07 do 2023-09-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPYBOX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 870306389
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-14 do 2023-09-29INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami na drogach powiatowych w ilości do 11.000 m2
- Przebudowa ul. Żytniej
- Rozbudowa stołówki wraz z przebudową budynku dydaktycznego przy Zespole Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie ze zmianą sposobu użytkowania na internat
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Rozbudowa posiadanej infrastruktury sieci LAN
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.