eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszkowice"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE ZIMOWYM 2022/2023"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE ZIMOWYM 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biskupice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tomaszkowice 455

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: (12) 289 7070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@biskupice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbiskupice

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE ZIMOWYM 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-234715fb-5945-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038669/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE ZIMOWYM 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://biskupice.pl/8/strona-glowna.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelkie dane kontaktowe Zamawiającego dostępne są pod adresem:
https://www.biskupice.pl/kontakt/kontakt-z-urzedem .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne dot.
korespondencji elektronicznej zostały uregulowane w treści SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO obowiązek informacyjny uregulowany został szczegółowo w treści SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w stosowaniu RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RPI.271.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2022/2023 z
podziałem na dwa zadania:
Zadanie nr I: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2022/2023 obejmujące
miejscowości: Tomaszkowice, Przebieczany, Biskupice, Trąbki, Sułów, Łazany, Sławkowice oraz chodniki i place zgodnie z
wykazem dla zad. nr 1.
Szczegółowy wykaz dróg znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część I i część II) - załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena brutto - 60 pkt C= Cmin/ Cb x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena brutto
Cmin - najniższa cena brutto ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto badanej oferty
Kryterium 2: czas podjęcia akcji czynnej, określony w minutach (T) – 40 pkt
Punkty za kryterium czas podjęcia akcji czynnej, określony w minutach (T), zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty
będą przyznawane wg poniższych kryteriów:
􀀀 czas podjęcia akcji czynnej 30 minut - 40 pkt
􀀀 czas podjęcia akcji czynnej od 31 do 45 minut - 20 pkt
􀀀 czas podjęcia akcji czynnej od 46 do 60 minut - 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podjęcia akcji czynnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr II: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowy 2022/2022 obejmujące
miejscowości: Tomaszkowice, Przebieczany, Bodzanów, Trąbki, Zabłocie, Szczygłów, Łazany, Jawczyce, Biskupice”oraz
chodniki i place zgodnie z wykazem dla zad. nr 2.
Szczegółowy wykaz dróg znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część I i część II) - załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena brutto - 60 pkt C= Cmin/ Cb x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena brutto
Cmin - najniższa cena brutto ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto badanej oferty
Kryterium 2: czas podjęcia akcji czynnej, określony w minutach (T) – 40 pkt
Punkty za kryterium czas podjęcia akcji czynnej, określony w minutach (T), zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty
będą przyznawane wg poniższych kryteriów:
􀀀 czas podjęcia akcji czynnej 30 minut - 40 pkt
􀀀 czas podjęcia akcji czynnej od 31 do 45 minut - 20 pkt
􀀀 czas podjęcia akcji czynnej od 46 do 60 minut - 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podjęcia akcji czynnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowej,
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących
sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający będzie żądać, podmiotowych środków dowodowych w postaci:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100
000,00 zł dla jednego zadania. Wykonawca, który złoży ofertę na dwa zadania powinien wykazać, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną minimum 200 000,00 zł.
5) zdolność techniczna i zawodowa.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający, w zależności od charakteru, znaczenia,
przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Zadanie nr I – II: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się niezbędnym
doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 1 usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg o wartości
minimum 100 000zł brutto (osobno dla Zadania nr I i nr II) lub jednej usługi odpowiednio – dwa zadania – 200 000 zł brutto.
Zamawiający w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko
zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie
wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Przez wykonanie 1 usługi Zamawiający rozumie
pojedynczą umowę lub jedno zlecenie wykonane w ramach umowy,
w przypadku gdy umowa obejmowała kilka zleceń.
Uwaga: Wykonawca, który złoży ofertę np. na dwa zadania powinien wykazać spełnienie powyższego warunku w ten
sposób, iż wykonał dwa zadania polegające na zimowym utrzymaniu dróg o wartości minimum każde po 100 000 zł brutto
lub jedno zadanie polegające na zimowym utrzymaniu dróg
o wartości minimum 200 000 zł brutto.
b) Zadanie nr I – II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej:
Dla Zadania Nr 1 – wymagana jest minimalna ilość sprzętu:
- pługopiaskarka (dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę)/lub ciągnik z napędem na 4 koła + rozsiewacz o mocy
min. 100 KM – szt. 1 (dopuszcza się możliwość wykorzystania solarek);
- lekki ciągnik z napędem 4x4 + rozsiewacz/lub inny sprzęt posiadający odpowiednie certyfikaty dopuszczenia do stosowania
i nie powodującym uszkodzenia nawierzchni chodników (ciężar nie przekraczający 2 ton) – szt. 1
- pługopiaskarka (dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę)/lub ciągnik z napędem na 4 koła + rozsiewacz o mocy
min. 100 KM – szt. 1 (w/w sprzęt może być używany równocześnie przy realizacji zadania Nr 1 i/lub zadania Nr 2)
Dla Zadania Nr 2 – wymagana jest minimalna ilość sprzętu:
- pługopiaskarka (dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę)/lub ciągnik z napędem na 4 koła + rozsiewacz o mocy
min. 100 KM – szt. 1 (dopuszcza się możliwość wykorzystania solarek);
- lekki ciągnik z napędem 4x4 + rozsiewacz/lub inny sprzęt posiadający odpowiednie certyfikaty dopuszczenia do stosowania
i nie powodującym uszkodzenia nawierzchni chodników (ciężar nie przekraczający 2 ton) – szt. 1
- pługopiaskarka (dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę)/lub ciągnik z napędem na 4 koła + rozsiewacz o mocy
min. 100 KM – szt. 1 (w/w sprzęt może być używany równocześnie przy realizacji zadania Nr 1 i/lub zadania Nr 2)
Uwaga !!!
Jako dowód Wykonawca przedłoży kopie dowodów rejestracyjnych na wszystkie pojazdy wykazane w niniejszym
postępowaniu lub dokument potwierdzający dysponowaniem sprzętem na okres realizacji zamówienia.
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby osoby wykonujące
następujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: kierowcy pojazdów wykorzystywanych do zimowego utrzymania
dróg, zwanymi dalej „Pracownikami świadczącymi usługi” w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, zostały zatrudnione
na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r.,
poz. 1510 z późn. zm.).
Uwaga: Zamawiający, który dysponuje pracownikami i kieruje ich do realizacji
zamówienia, informuje o tym fakcie Zamawiającego na piśmie (zgodnie z wytycznymi SWZ) wskazują imię i nazwisko tych
osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz
usług
Wykaz narzędzi
Oświadczenie o o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
Polisa OC

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych:a) (zał. nr 9 i 10 do SWZ wraz załączonymi dowodami), aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych oraz
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, złożonym wraz z ofertą, według wzoru nr 5 do SWZ,
b) wykazania, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, o której mowa w pkt 21 SWZ,
c) dokumentu potwierdzającego, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono upadłość, którego aktywami
zarządza likwidator lub sąd, Wykonawca nie zawarł układu z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo
znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz usług
Wykaz narzędzi
Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
Pozostałe dokumenty
Pełnomocnictwa

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki
wynika z do-łączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmiany umowy oraz warunków ich wprowadzenia został uregulowany w zał. nr 6 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: EPUAP - skrytka: (/950a2ason4/skrytka), (/950a2ason4/SkrytkaESP)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-08 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.