Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00418136/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE ZIMOWYM 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biskupice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tomaszkowice 455
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 289 7070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@biskupice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbiskupice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://biskupice.pl/8/strona-glowna.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE ZIMOWYM 2022/2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-234715fb-5945-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429817
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038669/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE ZIMOWYM 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418136/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPI.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 527777,78 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 327222,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników w sezonie zimowym 2022/2023 zpodziałem na dwa zadania:
Zadanie nr I: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2022/2023 obejmujące
miejscowości: Tomaszkowice, Przebieczany, Biskupice, Trąbki, Sułów, Łazany, Sławkowice oraz chodniki i place zgodnie z
wykazem dla zad. nr 1.
Szczegółowy wykaz dróg znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część I i część II) - załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 200555,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr II: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowy 2022/2022 obejmującemiejscowości: Tomaszkowice, Przebieczany, Bodzanów, Trąbki, Zabłocie, Szczygłów, Łazany, Jawczyce, Biskupice”oraz
chodniki i place zgodnie z wykazem dla zad. nr 2.
Szczegółowy wykaz dróg znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część I i część II) - załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 327222,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p. ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm., zwana dalej w skrócie p.z.p.) o unieważnieniu
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ZIMOWE UTRZYMANIE
DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE ZIMOWYM
2022/2023.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ZIMOWE
UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE
ZIMOWYM 2022/2023 prowadzonego pod nr referencyjny RPI.271.11.2022,
ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych, w wyznaczonym terminie
Zamawiający nie mógł otworzyć ofert złożonych przez Wykonawców, z uwagi na
błędne ustawienie terminu składania ofert w MiniPortalu. Przez to należało uznać, iż
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą co skutkuje
unieważnieniem przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p. ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm., zwana dalej w skrócie p.z.p.) o unieważnieniu
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ZIMOWE UTRZYMANIE
DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE ZIMOWYM
2022/2023.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ZIMOWE
UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE W SEZONIE
ZIMOWYM 2022/2023 prowadzonego pod nr referencyjny RPI.271.11.2022,
ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych, w wyznaczonym terminie
Zamawiający nie mógł otworzyć ofert złożonych przez Wykonawców, z uwagi na
błędne ustawienie terminu składania ofert w MiniPortalu. Przez to należało uznać, iż
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą co skutkuje
unieważnieniem przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.