eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach "A" i "B" Starostwa Powiatowego w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gliwicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d0a6acf-1ccf-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d0a6acf-1ccf-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004753/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Roboty w ramach zadania "Oświetlenie awaryjno-ewakuacyjne w budynku Starostwa"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343075

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00017.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 202590,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje:
W budynkach „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach należy przebudować instalacje elektryczne oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego celem dostosowania ich do istniejących przepisów i zwiększenia bezpieczeństwa użytkowania obiektu.

ETAP I – instalacja oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
Etap, w ramach którego należy wykonać wymianę istniejących opraw awaryjno-ewakuacyjnych oraz nową instalację zasilania do dodatkowych projektowanych opraw. Oprawy zaprojektowano jako indywidualne oprawy LED (AW1, AW2, EW1, EW2, EW3) wyposażone w akumulatory o czasie podtrzymania 1 h. Oprawy muszą posiadać funkcję autotestu i układ mikroprocesorowy z możliwością komunikacji bezprzewodowej w technologii CT Central Test oraz świadectwo dopuszczenia CNBOP. Załączenie opraw odbywać się będzie z własnych akumulatorów bezpośrednio po zaniku napięcia zasilania z czasem podtrzymania min. 1h. Oprawy oświetlenia awaryjnego (AW1,AW2) dróg ewakuacyjnych i przestrzeni otwartych będą pracowały w systemie „na ciemno”. Oprawy oświetlenia znaków ewakuacyjnych (EW1, EW2, EW3) będą pracowały w systemie „na jasno”. Natężenie oświetlenia na drodze ewakuacji musi być zgodne z normą PN-EN 1838:2005 – Zastosowanie oświetlenia - oświetlenie awaryjne.
Oprawy na poszczególnych kondygnacjach należy zasilić przewodem N2XH 3x1,5 mm2, wyprowadzonym z rozdzielnicy danej kondygnacji, z zabezpieczenia dla właściwego obwodu oświetlenia podstawowego komunikacji. Montaż/prowadzenie przewodów dostosować do uwarunkowań instalacyjnych na danej kondygnacji z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury technicznej budynku, czyli przewody prowadzić w istniejących korytach
kablowych podsufitowych, szachtach kablowych lub w strefach nad sufitami panelowymi
(w peszlach nierozprzestrzeniających ognia). W miejscach gdzie nie ma możliwości prowadzenia instalacji (jak wskazano powyżej), należy zastosować korytka pcv.



ETAP II – system monitoringu oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
Etap, w ramach którego należy zamontować na poziomie Parteru oraz 2 Piętra każdego z budynków jednostki centralne JC FM (lokalizacja do uzgodnienia z zarządcą budynku) nadzoru opraw oświetlenia awaryjnego. Jednostki Centralne drogą radiową będą nadzorowały oprawy awaryjne. W pomieszczeniu Portierni budynku „B” należy usytuować zestaw komputerowy ZKAW do zarządzania poprzez sieć wi-fi, jednostkami JC FM, a tym samym wszystkimi oprawami wprowadzonymi do nadzoru. Zestaw ZKAW musi posiadać wizualizację rozmieszczenia opraw w budynkach, adresowanie opraw, wyświetlanie stanu opraw oraz ich raportowanie.

Mając na uwadze, że prace będą prowadzone na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, Wykonawca zapewni całkowite bezpieczeństwo pracowników Starostwa Powiatowego w Gliwicach. Ponadto Wykonawca weźmie pod uwagę taką organizację
i prowadzenie robót, aby jak najmniej kolidowały z prowadzoną w obiekcie działalnością.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę projektową EFMIS Michał Słupik. Główny zakres prac, sposób ich wykonania oraz wymagania jakościowe co do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w Projekcie Wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dołączonym elementem pomocniczym - Przedmiarem robót, stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP-Firma Elektryczna Paweł Łoszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561401337

7.3.3) Ulica: Uroczysko 2

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-605

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.