Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350446/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,166625,f5b8a55ddd1d2ef9c43c12c75e62bf73.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-451db658-2175-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044002/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski
1.3.1 Nadzór inwestorski dla zadania: Rozbudowa,przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śl.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350446
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 24729039,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski - zakres AZadanie nr 1
Rozbudowa ul. Rozwojowej wraz ze skrzyżowaniem z ul. Olszyny - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Inwestora decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności (dokumentacja powinna m.in. uwzględniać decyzję środowiskową, decyzję wodnoprawną, mapę do celów projektowych projektów podziałów działek, badania geotechniczne), opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót, opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu – wg wymagań.
W dokumentacji projektowej należy uwzględnić minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z § 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
- realizację zadania obejmującą m.in.: roboty budowlane, budowę kanalizacji deszczowej z retencją liniową, budowę oświetlenia drogowego, budowę kanału technologicznego, przebudowę sieci teletechnicznych, przebudowę sieci nN i SN, przebudowę sieci gazowej i wodociągowej, stałą organizację ruchu.
Zadanie nr 2
Remont ul. Leśnej wraz z budową kanalizacji deszczowej.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;
- wykonanie odwodnienia;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie zjazdów;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Na 30 dni przed planowanym przystąpieniem do wykonania robót, w formie odrębnego wniosku, należy wystąpić do Zarządu Powiatu w Wodzisławiu Śląskim o sporządzenie stosownej umowy użyczenia pasa drogowego drogi powiatowej i o zgodę na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie w pasie drogowym urządzeń niezwiązanych z zarządzaniem drogami.
Zgodnie z pkt 4.7 opisu technicznego do projektu budowlano-architektonicznego - w celu zapewnienia dostępności dla wszystkich użytkowników zaprojektowano wyniesienie krawężników na 4 cm. Dzięki takiemu rozwiązaniu osoby z ograniczonymi możliwościami ruchowymi będą mogły łatwiej pokonywać różnice wysokości.
Zadanie nr 3
Przebudowa ul. Bojowników od nr 24.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego do projektu budowlano-wykonawczego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.
Zadanie nr 4
Remont ul. J. Chełmońskiego.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie poboczy;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.
Zadanie nr 5
Przebudowa ul. Mendego.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie odwodnienia;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 4.3.1. Spełnienie warunków zgodne z przeznaczeniem obiektu, w szczególności w zakresie – d) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Remontowana droga nie stworzy barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. W celu umożliwienia osobom niepełnosprawnym korzystania z chodników na początku remontowanych odcinków ułożone zostaną krawężniki najazdowe.
Zadanie nr 6
Przebudowa ul. bocznej Młodzieżowej od posesji nr 273M do posesji nr 273O.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie odwodnienia;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 4.3.1. Spełnienie warunków zgodne z przeznaczeniem obiektu, w szczególności w zakresie – d) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Przebudowywana droga nie stworzy barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. W miejscu zjazdów i dojść do posesji prywatnych ułożone zostaną krawężniki najazdowe.
Zadanie nr 7
Przebudowa drogi lokalnej ul. Marii Dąbrowskiej.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie poboczy;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 4 lit b opisu technicznego do projektu wykonawczego - w lokalizacji dojazdów do posesji, we wskazanych lokalizacjach, krawężnik obniżamy na długości dojazdu do 3 cm nad nawierzchnię. Obniżenie należy wykonać na dwóch krawężnikach przed i za dojazdem.
Zadanie nr 8
Przebudowa ul. Ładnej.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.
Zadanie nr 9
Remont ul. Wałowej.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 3.10. opisu technicznego do projektu remontu drogi - spełnienie warunków użytkowych zgodne z przeznaczeniem obiektu, w szczególności w zakresie: niezbędnych warunków do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Remontowany odcinek drogi nie stworzy barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
Zadanie nr 10
Remont nawierzchni ul. Radlińskie Chałupki od posesji nr 38 do ul. Rybnickiej oraz odcinka od skrzyżowania z ul. Radlińskie Chałupki przez Os. Przyjaźni do restauracji „Kamaro”.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie zjazdów;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca części I ustanowił kierownika budowy, zapewnił nadzór i kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające uprawnienia budowlane:
- do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,
- do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń,
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami w zakresie dróg i mostów bez ograniczeń
- do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie bądź wyższe,
- do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie bądź wyższe,
- do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń.
Wskazana osoba musi być czynnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa już na dzień składania ofert oraz przez cały okres realizacji zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 16158438,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski - zakres B.Zadanie nr 1
Przebudowa ul. J. Dąbrowskiego od posesji nr 67 do posesji nr 69D - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej (w tym ewentualnej dokumentacji usunięcia kolizji) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia, stosownych decyzji, uzgodnień i zgód, opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót, opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu – wg wymagań.
W dokumentacji projektowej należy uwzględnić minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z § 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
- realizację zadania obejmującą m.in.: roboty budowlane, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę podziemnych sieci, wykonanie oznakowania.
Zadanie nr 2
Przebudowa ulicy Wiejskiej od posesji nr 38 do rejonu działki nr 90 - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej (w tym ewentualnej dokumentacji usunięcia kolizji) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia, stosownych decyzji, uzgodnień i zgód, opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót, opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu – wg wymagań.
W dokumentacji projektowej należy uwzględnić minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z § 6 Ustawy zdnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
- realizację zadania obejmującą m.in.: roboty budowlane, budowę kanalizacji deszczowej, zabezpieczenie podziemnych sieci, wykonanie oznakowania.
Zadanie nr 3
Przebudowa ulicy Wiejskiej od skrzyżowania przy cmentarzu ewangelickim do granicy Gminy Gorzyce w Wodzisławiu Śląskim.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;
- roboty elektroenergetyczne;
- wykonanie odwodnienia;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie poboczy;
- wykonanie zjazdów;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 4.3.1. Spełnienie warunków zgodne z przeznaczeniem obiektu, w szczególności w zakresie – d) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Projektowana droga nie stworzy barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
Zadanie nr 4
Przebudowa nawierzchni drogi na Osiedlu XXX lecia w Wodzisławiu Śląskim przy budynkach 22 – 29 wraz z miejscami postojowymi na skarpie.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie muru oporowego;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z punktem 7.7 opisu technicznego do projektu architektoniczno-budowlanego - dostęp do projektowanych miejsc postojowych dla wszystkich użytkowników, również dla osób z niepełnosprawnościami, został przewidziany poprzez projektowaną jezdnię o szerokości 4,5-4,6m. Planowana inwestycja nie generuje trudności w poruszaniu się osób niepełnosprawnych (nie przewiduje się budowy progów, ani innych wystających elementów infrastruktury drogowej utrudniających poruszanie).
Zadanie nr 5
Przebudowa ul. Piastowskiej w Wodzisławiu Śląskim.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego do projektu budowlano-wykonawczego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.
Zadanie nr 6
Przebudowa ul. PCK.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;
- wykonanie odwodnienia;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie miejsc postojowych;
- przekładka chodnika;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zamawiający przed przystąpieniem do robót budowlanych wymaga przedłożenia kopii umowy kaucyjnej zawartej pomiędzy wykonawcą zadania, a spółdzielnią mieszkaniową w celu wejścia w teren działki nr 1829/138, potwierdzonej "za zgodność z oryginałem"
Zgodnie z pkt 4.7 opisu technicznego do projektu architektoniczno-budowlanego - w celu zapewnienia dostępności dla wszystkich użytkowników przy miejscach postojowych dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano wtopione krawężniki. W ramach inwestycji przewidziano łącznie 5 stanowisk postojowych dla osób niepełnosprawnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu osoby z ograniczonymi możliwościami ruchowymi będą mogły łatwiej pokonywać różnice wysokości oraz parkować w wyznaczonych miejscach.
Zadanie nr 7
Przebudowa drogi na odcinku od skrzyżowania z ul. Wyszyńskiego do PP nr 6 w Wodzisławiu Śląskim.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie odwodnienia;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego do projektu budowlano-wykonawczego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.
Zadanie nr 8
Przebudowa drogi bocznej na ul. Wyszyńskiego od klatki nr 5 do klatki nr 19.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego do projektu budowlano-wykonawczego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca części II ustanowił kierownika budowy, zapewnił nadzór i kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające uprawnienia budowlane:
- do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,
- do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń,
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami w zakresie dróg i mostów bez ograniczeń
- do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie bądź wyższe,
- do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie bądź wyższe,
- do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń.
Wskazana osoba musi być czynnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa już na dzień składania ofert oraz przez cały okres realizacji zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 7850337,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Uszczegółowienie czynności objętych zamówieniem zawarte jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 720263,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17844071,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17844071,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17844071,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642 287 88 92
7.3.3) Ulica: Gliwicka 179a
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17844071,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12561392,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12561392,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12561392,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642 287 88 92
7.3.3) Ulica: Gliwicka 179a
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12561392,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa DOMAR Marek Jurczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647 230 14 56
7.3.3) Ulica: Młodzieżowa 8a
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-373
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWA DOMAR MAREK JURCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWA DOMAR MAREK JURCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie kanalizacji wsi Zbożenna i ul. Kolejowej w Skrzyńsku
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Tuwima w Ostrowie Wielkopolskim - dojście do szkoły Edukator
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.