Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00241740/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu koncepcyjnego w ramach zadania inw. pn.: „Katowicka Infrastruktura Rowerowa - Wspieranie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej” - zamówienie udzielane w 3 częściach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu koncepcyjnego w ramach zadania inw. pn.: „Katowicka Infrastruktura Rowerowa - Wspieranie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej” - zamówienie udzielane w 3 częściach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0a3d19a-fe29-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028599/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie projektów koncepcyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Katowicka Infrastruktura Rowerowa Wspieranie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej” w 3 częściach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/29/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174824,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – wykonanie projektu koncepcyjnego dla połączenia rowerowego od ronda Kani do ul. ChorzowskiejZakres zamówienia dla części I
Opracowanie koncepcji przebiegu drogi dla rowerów od ronda Kani do ul. Chorzowskiej.
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Opracowanie dwuwariantowej koncepcji przebiegu infrastruktury rowerowej dla połączenia istniejącej infrastruktury w rejonie ronda Kani oraz wzdłuż ul. Chorzowskiej, wraz ze sporządzeniem szacunkowych kosztów wykonania dokumentacji projektowej i realizacji rozwiązań zaproponowanych w koncepcji.
2. Opracowanie ostatecznej koncepcji przebiegu infrastruktury rowerowej dla wariantu wskazanego przez Zamawiającego, wraz ze sporządzeniem szacunkowych kosztów wykonania dokumentacji projektowej i realizacji rozwiązań.
Dokumentacja koncepcyjna winna zostać opracowana w zakresie:
• wytyczenia drogi dla rowerów bądź drogi dla pieszych i rowerów lub innych rozwiązań w zakresie infrastruktury rowerowej na odcinku od ronda Kani do istniejącej infrastruktury rowerowej biegnącej wzdłuż ul. Chorzowskiej;
• wyznaczenia przejazdów rowerowych przez jezdnie;
• wykonania infrastruktury rowerowej w sposób ciągły z mieszanek mineralno - asfaltowych w czerwonej kolorystyce, bez zastosowania krawężników i ścieków przy przejazdach i włączeniach bocznych;
• wskazania nowych lokalizacji słupów oświetlenia ulicznego w miejscach, w których zachodzi potrzeba doświetlenia planowanej infrastruktury ze względów bezpieczeństwa;
• konieczności zapewnienia prawidłowego funkcjonowania odwodnienia istniejących dróg;
• wskazania niezbędnej przebudowy sieci i urządzeń infrastruktury technicznej (o ile zajdzie taka potrzeba);
• niezbędnego oznakowania pionowego i poziomego infrastruktury rowerowej;
• konieczności zachowania ciągłości nawierzchni i niwelety infrastruktury rowerowej na całej długości opracowania;
• wskazania nowych lokalizacji dla wymagających przełożenia poza projektowaną infrastrukturę obiektów kolidujących, takich jak: słupy oświetleniowe, sygnalizacja świetlna, znaki drogowe, itp. (o ile zajdzie taka potrzeba);
• wskazania lokalizacji niezbędnej infrastruktury towarzyszącej z elementami małej architektury, (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, stojaki rowerowe, podnóżki rowerowe itp.), o ile warunki terenowe na to pozwolą;
• kanału technologicznego (w sytuacji jeśli będzie wymagany);
• zastosowania rozwiązań zapewniających dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami (projektowanie uniwersalne), z uwzględnieniem m.in. standardów określonych
w opracowaniu pt.: „Standardy dostępności ruchu pieszych dla miast i gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii”, styczeń 2020. Dokumentację w tym zakresie należy uzgodnić
z Koordynatorem zespołu ds. dostępności architektonicznej i transportowej (w Wydziale Architektury i Budownictwa). Po uzyskaniu pozytywnego uzgodnienia od ww. Koordynatora, dokumentację należy uzgodnić z Powiatową Społeczną Radą ds. Osób Niepełnosprawnych (poprzez Wydział Polityki Społecznej);
• zastosowania rozwiązań minimalizujących lub całkowicie eliminujących wycinkę drzew
i krzewów wzdłuż planowanej infrastruktury;
• zastosowania rozwiązań zgodnych z Uchwałą nr XLVI/1069/14 Rady Miasta Katowice z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie przyjęcia "Polityki Rowerowej Miasta Katowice" oraz dokumentem pod nazwą „Standardy i wytyczne kształtowania infrastruktury rowerowej” opracowanego na zlecenie Górnośląsko – Zagłębiowskiej Metropolii.
Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien:
- opracować dokumentację z uwzględnieniem aktualnych przepisów prawa,
- uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia określone w specyfikacji technicznej,
- przekazać całość opracowań projektowych w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku CD
w formacie DWG, PDF, XLS i ATH).
Szczegółowy zakres prac określa:
a) projektowe postanowienia umowne (załącznik 9a),
b) zakres i wytyczne techniczne (załącznik 7a),
c) plan sytuacyjny (załącznik 8a).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 36831,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – wykonanie projektu koncepcyjnego dla połączenia rowerowego na odcinku od skrzyżowania ulic Kijowska/Wybickiego do ul. Załęskiej (połączenie z trasą rowerową nr 2 oraz 122)Zakres zamówienia dla części II
Opracowanie koncepcji przebiegu drogi dla rowerów na odcinku od skrzyżowania ulic Kijowska/Wybickiego do ul. Załęskiej (połączenie z trasą rowerową nr 2 oraz 122).
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji przebiegu infrastruktury dla pieszych i rowerów dla połączenia infrastruktury planowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przedłużenie ul. Bocheńskiego w kierunku dzielnicy Ligota – Panewniki”, z istniejącą trasą rowerową nr 2 oraz 122 w rejonie ul. Załęskiej, z uwzględnieniem rozwiązań zapewniających połączenie piesze i rowerowe z planowanymi przejściami pod torami (przejście PPT-12.1 - przy projektowanym rondzie na ul. Wybickiego - Kijowska oraz PPT-12 - przy ul. Szadoka), planowanych do realizacji w ramach przebudowy linii kolejowej E-65, wraz ze sporządzeniem szacunkowych kosztów wykonania dokumentacji projektowej i realizacji rozwiązań zaproponowanych w koncepcji.
Dokumentacja koncepcyjna winna zostać opracowana w zakresie:
• wytyczenia drogi dla pieszych i rowerów biegnącej na odcinku od planowanego przedłużenia ul. Bocheńskiego w rejonie skrzyżowania ulic Kijowskiej oraz Wybickiego, dla połączenia z istniejącą trasą rowerową nr 2 oraz 122 w rejonie ul. Załęskiej, z uwzględnieniem rozwiązań zapewniających połączenie piesze i rowerowe pod torami kolejowymi przy projektowanym rondzie na ul. Wybickiego - Kijowska oraz przy ul. Szadoka);
• skoordynowania rozwiązań zaproponowanych w koncepcji z rozwiązaniami planowanymi w ramach przedłużenia ul. Bocheńskiego;
• skoordynowania rozwiązań zaproponowanych w koncepcji z inwestycją Spółki PKP PLK S.A w zakresie przebudowy linii kolejowej E-65;
• wykonania infrastruktury rowerowej w sposób ciągły z mieszanek mineralno - asfaltowych w czerwonej kolorystyce, bez stosowania krawężników w poprzek drogi dla rowerów;
• wskazania nowych lokalizacji słupów oświetlenia ulicznego w miejscach, w których zachodzi potrzeba doświetlenia planowanej infrastruktury ze względów bezpieczeństwa;
• konieczności zapewnienia prawidłowego funkcjonowania odwodnienia istniejących dróg;
• wskazania niezbędnej przebudowy sieci i urządzeń infrastruktury technicznej (o ile zajdzie taka potrzeba);
• niezbędnego oznakowania pionowego i poziomego infrastruktury rowerowej;
• konieczności zachowania ciągłości nawierzchni i niwelety infrastruktury rowerowej na całej długości opracowania;
• wskazania nowych lokalizacji dla wymagających przełożenia poza projektowaną infrastrukturę obiektów kolidujących, takich jak znaki drogowe, itp. (o ile zajdzie taka potrzeba);
• wskazania lokalizacji niezbędnej infrastruktury towarzyszącej z elementami małej architektury, (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, stojaki rowerowe, podnóżki rowerowe itp.), o ile warunki terenowe na to pozwolą;
• kanału technologicznego (w sytuacji jeśli będzie wymagany);
• zastosowania rozwiązań zapewniających dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami (projektowanie uniwersalne), z uwzględnieniem m.in. standardów określonych w opracowaniu pt.: „Standardy dostępności ruchu pieszych dla miast i gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii”, styczeń 2020. Dokumentację w tym zakresie należy uzgodnić z Koordynatorem zespołu ds. dostępności architektonicznej i transportowej (w Wydziale Architektury i Budownictwa). Po uzyskaniu pozytywnego uzgodnienia od ww. Koordynatora, dokumentację należy uzgodnić z Powiatową Społeczną Radą ds. Osób Niepełnosprawnych (poprzez Wydział Polityki Społecznej);
• zastosowania rozwiązań minimalizujących lub całkowicie eliminujących wycinkę drzew i krzewów wzdłuż planowanej infrastruktury;
• zastosowania rozwiązań zgodnych z Uchwałą nr XLVI/1069/14 Rady Miasta Katowice z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie przyjęcia "Polityki Rowerowej Miasta Katowice" oraz dokumentem pod nazwą „Standardy i wytyczne kształtowania infrastruktury rowerowej” opracowanego na zlecenie Górnośląsko – Zagłębiowskiej Metropolii.
Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien:
- opracować dokumentację z uwzględnieniem aktualnych przepisów prawa,
- uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia określone w specyfikacji technicznej,
- przekazać całość opracowań projektowych w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku CD
w formacie DWG, PDF, XLS i ATH).
Szczegółowy zakres prac określa:
a) projektowe postanowienia umowne (załącznik 9b),
b) zakres i wytyczne techniczne (załącznik 7b),
c) plan sytuacyjny (załącznik 8b).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 63727,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – wykonanie projektu koncepcyjnego dla połączenia dzielnicy Piotrowice - Ochojec z dzielnicą Ligota - Panewniki na odcinku od ul. Jankego do ul. Słupskiej.Zakres zamówienia dla części III
Opracowanie koncepcji przebiegu drogi dla rowerów łączącej dzielnicę Piotrowice - Ochojec z dzielnicą Ligota - Panewniki na odcinku od ul. Jankego do ul. Słupskiej.
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Opracowanie dwuwariantowej koncepcji przebiegu infrastruktury rowerowej dla połączenia istniejącej infrastruktury w rejonie skrzyżowania ulic Armii Krajowej/Jankego oraz skrzyżowania ulic Piotrowicka/Poleska/Słupska, wraz ze sporządzeniem szacunkowych kosztów wykonania dokumentacji projektowej i realizacji rozwiązań zaproponowanych w koncepcji.
2. Opracowanie ostatecznej koncepcji przebiegu infrastruktury rowerowej dla wariantu wskazanego przez Zamawiającego, wraz ze sporządzeniem szacunkowych kosztów wykonania dokumentacji projektowej i realizacji rozwiązań.
Dokumentacja koncepcyjna winna zostać opracowana w zakresie:
• wytyczenia drogi dla rowerów bądź drogi dla pieszych i rowerów lub innych rozwiązań w zakresie infrastruktury rowerowej biegnącej od skrzyżowania ulic Armii Krajowej/Jankego do infrastruktury zrealizowanej w obrębie skrzyżowania ulic Piotrowicka/Poleska/Słupska, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Połączenie infrastruktury rowerowej na ul. Medyków z węzłem przesiadkowym Ligota”. Preferowany przebieg: wzdłuż ul. Armii Krajowej oraz ul. Piotrowickiej (nawiązanie do istniejącej infrastruktury rowerowej w obszarze skrzyżowań);
• wprowadzenia wszystkich relacji ruchu rowerowego na skrzyżowaniach objętych zakresem opracowania;
• wyznaczenia przejazdów rowerowych przez jezdnie oraz na skrzyżowaniach objętych zakresem opracowania wraz z zastosowaniem radarowej detekcji dla rowerzystów;
• wykonania infrastruktury rowerowej w sposób ciągły z mieszanek mineralno - asfaltowych w czerwonej kolorystyce, bez zastosowania krawężników i ścieków przy przejazdach i włączeniach bocznych;
• wskazania nowych lokalizacji słupów oświetlenia ulicznego w miejscach, w których zachodzi potrzeba doświetlenia planowanej infrastruktury ze względów bezpieczeństwa;
• konieczności zapewnienia prawidłowego funkcjonowania odwodnienia istniejących dróg;
• wskazania niezbędnej przebudowy sieci i urządzeń infrastruktury technicznej (o ile zajdzie taka potrzeba);
• niezbędnego oznakowania pionowego i poziomego infrastruktury rowerowej;
• konieczności zachowania ciągłości nawierzchni i niwelety infrastruktury rowerowej na całej długości opracowania;
• wskazania nowych lokalizacji dla wymagających przełożenia poza projektowaną infrastrukturę obiektów kolidujących, takich jak: słupy oświetleniowe, sygnalizacja świetlna, znaki drogowe, itp. (o ile zajdzie taka potrzeba);
• wskazania lokalizacji niezbędnej infrastruktury towarzyszącej z elementami małej architektury, (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, stojaki rowerowe, podnóżki rowerowe itp.), o ile warunki terenowe na to pozwolą;
• kanału technologicznego (w sytuacji jeśli będzie wymagany);
• zastosowania rozwiązań zapewniających dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami (projektowanie uniwersalne), z uwzględnieniem m.in. standardów określonych w opracowaniu pt.: „Standardy dostępności ruchu pieszych dla miast i gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii”, styczeń 2020. Dokumentację w tym zakresie należy uzgodnić z Koordynatorem zespołu ds. dostępności architektonicznej i transportowej (w Wydziale Architektury i Budownictwa). Po uzyskaniu pozytywnego uzgodnienia od ww. Koordynatora, dokumentację należy uzgodnić z Powiatową Społeczną Radą ds. Osób Niepełnosprawnych (poprzez Wydział Polityki Społecznej);
• zastosowania rozwiązań minimalizujących lub całkowicie eliminujących wycinkę drzew i krzewów wzdłuż planowanej infrastruktury;
• zastosowania rozwiązań zgodnych z Uchwałą nr XLVI/1069/14 Rady Miasta Katowice z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie przyjęcia "Polityki Rowerowej Miasta Katowice" oraz dokumentem pod nazwą „Standardy i wytyczne kształtowania infrastruktury rowerowej” opracowanego na zlecenie Górnośląsko – Zagłębiowskiej Metropolii.
Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien:
- opracować dokumentację z uwzględnieniem aktualnych przepisów prawa,
- uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia określone w specyfikacji technicznej,
- przekazać całość opracowań projektowych w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku CD
w formacie DWG, PDF, XLS i ATH).
Szczegółowy zakres prac określa:
a) projektowe postanowienia umowne (załącznik 9a),
b) zakres i wytyczne techniczne (załącznik 7c),
c) plan sytuacyjny (załącznik 8c).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 74265,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121524,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952178666
7.3.3) Ulica: ul. Pełczyńska 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-950
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183024,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952178666
7.3.3) Ulica: ul. Pełczyńska 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-950
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306024,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952178666
7.3.3) Ulica: ul. Pełczyńska 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-950
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem i montażem zbiornika kriogenicznego dla potrzeb OSK w Katowicach
- Dostawa dronów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Utwardzenie terenu, skwer i monitoring na ul. Franciszkańskiej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: B021BD)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.