Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00381644/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA
DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.10.2023r. DO 30.09.2024r."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004043590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 72 76 500
1.5.8.) Numer faksu: 76 72 76 501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@mops.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopsglogow.bipstrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-822f5e7d-4b16-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIADLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.10.2023r. DO 30.09.2024r."
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-822f5e7d-4b16-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034413/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.10.2023r. DO 30.09.2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381644
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DA.261.3.2023.P.Sz.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2397600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie, w okresie od 01.10.20 23r. do 30.09.2024r."
Szczegółowy i ilościowy zakres przedmiotu zamówienia: przewiduje się świadczenie usług opiekuńczych w łącznej liczbie około 64 800 pełnych godzin zegarowych w okresie od 01.10.2023r. do 30.09.2024r., na terenie miasta Głogowa.
Realizacja powyższej usługi odbywać się będzie na następujących warunkach:
a) zamówienie obejmuje świadczenie usług opiekuńczych w liczbie około 5 400 pełnych godzin zegarowych w ciągu miesiąca, co daje łączną liczbę około 64 800 pełnych godzin zegarowych w okresie od 01.10.2023r. do 30.09.2024r. (12 m- cy) w miejscu zamieszkania, na terenie miasta Głogowa, osobom, które ze względu na przewlekłe schorzenia, wiek lub niepełnosprawność wymagają pomocy osoby drugiej,
b) wyszczególniona w SWZ ilość godzin usług opiekuńczych jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, pod warunkiem że łączna wartość zmian ceny brutto przedmiotu zamówienia nie zwiększy się powyżej 20 %. Zmiany ilościowe godzin, jak i zmniejszenie lub zwiększenie wartości umowy nie wymagają aneksu do umowy. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczonych usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych np. dojazdów do klienta,
c) wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził roszczeń finansowych co do zmniejszonej ilości wykonywanej usługi opiekuńczej,
d) liczba godzin usług opiekuńczych uzależniona jest od potrzeb mieszkańców,
e) usługi opiekuńcze winny być dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, w szczególności winny obejmować:
- pielęgnację zleconą przez lekarza oraz podstawową opiekę, tj.: toaleta ciała, zmiana bielizny osobistej i pościelowej, utrzymanie jej w czystości, pomoc w zaspokojeniu potrzeb fizjologicznych,
- usprawnianie fizyczne, podawanie leków, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych,
- przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety chorego, utrzymanie pomieszczeń chorego
w czystości,
- usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie,
- podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań chorego (np. czytanie książek, rozwiązywanie krzyżówek),
- inne czynności, których wykonywanie dla dobra osoby objętej opieką okaże się celowe (np. dokonywanie opłat mieszkaniowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2268000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2268000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2268000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Gwarant Tomczyk Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390927890
7.3.3) Ulica: Rynek 3A
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "GWARANT" - TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "GWARANT" - TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2268000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-01 do 2024-09-30INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich w 2025 dla Domu Pomocy Społecznej "Magnolia" w Głogowie
- Zakup biletów miesięcznych na przewóz uczniów i dzieci przedszkolnych do placówek oświatowych z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- Usługi w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Głogów"
- Przebudowa i remont pomieszczeń w obrębie piwnic w budynku głównym Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni".
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
- Świadczenie usług opiekuńczych w świetlicy opiekuńczej na rzecz mieszkańców miasta Gdyni w 2025 roku
- Świadczenie w 2025 roku specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Karczmie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.