eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzernikowoBudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Steklin w formule "zaprojektuj i wybuduj".



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Steklin w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czernikowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Czernikowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-640

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 54 287 50 01

1.5.8.) Numer faksu: 54 230 50 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@czernikowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernikowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/932776

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Steklin w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b092479-223f-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068732/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Steklin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349631

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IWP.271.1.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2602091,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. „Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Steklin”.
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
• opracowania kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie określonym przez Zamawiającego w Programach Funkcjonalno-Użytkowych (PFU), obejmującym budowę:
- biologicznej oczyszczalni ścieków dla 12 budynków wielorodzinnych,
- sieci kanalizacji sanitarnej,
- sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków i oczyszczalni ścieków,
• wykonania robót budowlanych, zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową, niezbędnych do osiągnięcia celów opisanych w PFU.
3. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
• sporządzenie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego/Inwestora koniecznych opinii, warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zgłoszeń i decyzji w zakresie projektowanych elementów infrastruktury technicznej łącznie z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszeniem zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
• sporządzenie projektu technicznego oraz wykonawczego (uszczegółowiającego projekt budowlany),
• opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
• opracowanie kosztorysu inwestorskiego,
• roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektu oczyszczalni i infrastruktury technicznej,
• wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej obejmujących zgodnie z PFU w szczególności:
- dostawę i montaż studni ujmującej ścieki surowe z planowanej kanalizacji ścieków surowych,
- dostawę i montaż pompowni wraz z niezbędną armaturą i wyposażeniem o ile będzie to niezbędne dla funkcjonowania oczyszczalni,
- wykonanie uszczelnionego i skanalizowanego stanowiska odbioru skratek,
- dostawę i montaż studni rozprężnej z niezbędną armaturą i wyposażeniem o ile będzie to niezbędne dla funkcjonowania oczyszczalni,
- dostawę i montaż oczyszczalni w technologii obrotowych złóż biologicznych,
- dostawę i montaż studzienki kontrolno-pomiarowej z niezbędną armaturą i wyposażeniem,
- dostawę i montaż studzienek przyłączeniowych i kierunkowych,
- wykonanie instalacji między obiektowych i instalacji uzupełniających,
- przebudowę głównego kolektora kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej doprowadzającego ścieki do oczyszczalni,
- wbudowanie studni kanalizacyjnych,
- renowację złóż gruntowo roślinnych,
- wykonanie wylotu ścieków oczyszczonych oraz umocnienia linii brzegowej jeziora,
- wykonanie instalacji elektrycznej na potrzeby oczyszczalni, układu pomiarowego oraz budowa nowej instalacji wewnętrznej oczyszczalni (zasilanie obiektów istniejących, podzespołów projektowanej oczyszczalni - rozdzielnice zasilające i sterownicze),
- oświetlenie terenu oczyszczalni,
- wykonanie monitoringu wizyjnego CCTV,
- przeprowadzenie rozruchu technicznego i technologicznego oczyszczalni wraz z uzyskaniem efektu ekologicznego,
- dostawę i montaż agregatu prądotwórczego 10 kW,
- utwardzenie terenu wokół oczyszczalni,
- budowę ogrodzenia terenu oczyszczalni (w tym dwie bramy wjazdowe: główna oraz boczna),
- nasadzenia traw i rekultywacja terenów zielonych. W przypadku bezwzględnej kolizji drzew i krzewów zlokalizowanych w zakresie opracowania z projektowaną infrastrukturą należy przewidzieć je do wycięcia po uzyskaniu stosownych decyzji,
- wykonanie sieci wodociągowej wraz z niezbędną armaturą i wyposażeniem,
- roboty rozbiórkowe istniejącej oczyszczalni ścieków.
4. Dokumentacja projektowa przekazana Zamawiającemu powinna zawierać w szczególności:
• Projekt budowlany - 2 egzemplarze w wersji papierowej dla Zamawiającego + 1 egz. projektu zatwierdzonego przez właściwy organ architektoniczno-budowlany, oprócz tego egzemplarze złożone do organu wydającego decyzję administracyjną oraz potrzebne do uzgodnień i opinii,
• Projekt techniczny i wykonawczy - 4 egzemplarze w wersji papierowej,
• Projekt czasowej organizacji robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej,
• Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze w wersji papierowej,
• Przedmiar robót - 1 egz. w wersji papierowej,
• Kosztorys inwestorski - 1 egz. w wersji papierowej,
• Dokumentację w formie elektronicznej na nośniku danych (pliki w formacie edytowalnym (*doc, *xls, *dwg, *ath) i w formacie *pdf. – dokumentacja elektroniczna zawierająca wszystkie opracowania. Wykonawca składa oświadczenie o zgodności przekazanej dokumentacji w wersji elektronicznej z wersją papierową.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
• organizację placu budowy,
• opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej organizacji i realizacji robót budowlanych,
• zapewnienie nadzoru autorskiego projektanta w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną,
• przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej infrastruktury technicznej do użytkowania,
• uzyskanie pozytywnych opinii stosownych organów administracji państwowej właściwych w trybie przekazania obiektu do eksploatacji i użytkowania,
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego/Inwestora decyzji - pozwolenia na użytkowanie / zaświadczenia właściwego organu nadzoru budowlanego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego,
• wykonanie inspekcji TV istniejącej kanalizacji na całym jej odcinku. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości należy dokonać niezbędnych napraw oraz przekazać Zamawiającemu dokumentację potwierdzającą prawidłowe funkcjonowanie kanalizacji,
• uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
• Program Funkcjonalno-Użytkowy – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Steklin,
• Program Funkcjonalno-Użytkowy – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Steklin,
• wzór umowy.
7. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie również do:
• wykonania dokumentacji fotograficznej prowadzonych robót obejmującej w szczególności udokumentowanie:
- terenu przed rozpoczęciem robót,
- wykonanych wykopów,
- wykonania posadowienia i obsypki zbiornika oczyszczalni i wyposażenia,
- wykonanego systemu złóż gruntowo-roślinnych (w sposób pokazujący ułożenie poszczególnych warstw), a także wylotu wraz ze studnią kontrolno-pomiarową,
- ułożenia instalacji elektroenergetycznej zasilającej oczyszczalnię ścieków,
- wykonanej sieci kanalizacyjnej wraz z urządzeniami,
- wykonanej sieci wodociągowej wraz z wbudowaną armaturą,
- terenu po zakończeniu realizacji robót,
• przeprowadzenia szkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi urządzeń oczyszczalni ścieków z zakresu jej obsługi wraz z przekazaniem instrukcji obsługi i konserwacji,
• wykonania raportu porealizacyjnego, w którym zaprezentowane zostaną wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczania ścieków, tj. osiągnięcia efektu ekologicznego, polegającego na uzyskaniu parametrów ścieków oczyszczonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 roku w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1311) lub aktem prawnym go zastępującym w przypadku utraty mocy ww. rozporządzenia. Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi wyniki badań ścieków oczyszczonych wykonane przez laboratorium posiadające stosowną akredytację.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu raport w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
• bezpłatnego serwisowania oczyszczalni w okresie gwarancyjnym. Wymagane jest wykonanie minimum jednego przeglądu serwisowego w roku (w zakres wykonywanego serwisu nie wlicza się kosztu wywozu osadów). W przypadku gdy częstotliwość wykonywania czynności serwisowych wymagana przez producenta urządzeń jest większa, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania zgodnie z wytycznymi producenta urządzeń. Serwis należy wykonywać zgodnie ze wskazówkami producenta przez profesjonalne autoryzowane przez producenta oczyszczalni ekipy serwisowe.
• składania Zamawiającemu w okresie gwarancyjnym informacji o przeprowadzonych serwisach gwarancyjnych, z potwierdzeniem wykonania serwisu przez użytkownika w terminie 14 dni od dnia wykonania czynności serwisowych.
8. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości pracy istniejącej oczyszczalni ścieków. Realizacja inwestycji wiąże się z koniecznością zachowania określnej kolejności prac w celu utrzymania ciągłości oczyszczania ścieków.
9. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca odbył wizję lokalną terenu inwestycji oraz jego otoczenia w celu oceny, przeprowadzonej na własną odpowiedzialność, kosztów i możliwego ryzyka wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące, zarówno do przygotowania dokumentacji projektowej do uzyskania pozwolenia na budowę / zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, jak również do prowadzenia robót budowlanych i montażowych oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w postępowaniu.
10. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji wraz z usługą serwisową wg DTR na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Okres gwarancji”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

71351810-4 - Usługi topograficzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2131590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2797975,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2131590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Melioracyjnych i Geodezyjnych Piotr Rojek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870113012

7.3.3) Ulica: Drwęcka 9

7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego - System Design Karol Koźmiński.
2. Wykonanie instalacji elektrycznej, oświetlenia terenu i monitoringu wizyjnego na potrzeby oczyszczalni ścieków - P.H.U. Joanna Filipkowska "AS-MAR"


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2131590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.