eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszProjekt rozbudowy ul. Tylnej w Kaliszu wraz z budową połączenia z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt rozbudowy ul. Tylnej w Kaliszu wraz z budową połączenia z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kalisz - Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251026249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Złota 43

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdm.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdmkalisz.ezamawiajacy.pl/pn/zdmkalisz/demand/160560/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pełnienie funkcji zarządcy dróg publicznych w mieście na prawach powiatu w rozumieniu ustawy o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt rozbudowy ul. Tylnej w Kaliszu wraz z budową połączenia z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e31314d-1c2a-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044622/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę ul. Tylnej od posesji 30 do połączenia z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie w ciągu trzech miesięcy od dnia zawarcia umowy 3 koncepcji dla skrzyżowania ul. Tylnej z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich np.:
a/ połączenie dróg poprzez zaprojektowanie skrzyżowania skanalizowanego,
b/ połączenie dróg poprzez zaprojektowanie ronda,
c/ połączenie dróg poprzez zaprojektowanie sygnalizacji świetlnej.
2. Dokumentacja projektowa winna zawierać w szczególności:
1/ dane wyjściowe do projektowania, które należy przedstawić zamawiającemu do akceptacji w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy,
2/ analizę poszczególnych koncepcji oraz przedstawienie argumentacji uzasadniających przyjęte rozwiązania w tym określenie szacunkowych kosztów realizacji każdej z nich, celem wyboru przez Zamawiającego najkorzystniejszego wariantu;
3/ projekt budowlany branży drogowej wraz z infrastrukturą dla pieszych i rowerów wykonany na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego wariantu koncepcji;
4/ projekt infrastruktury rowerowej na istniejącym odcinku ul. Tylnej (wzdłuż Castoramy) w celu połączenia istniejących i projektowanych ciągów rowerowych;
5/ projekt dostosowania istniejącej na skrzyżowaniu Al. Wojska Polskiego z ul. Tylną sygnalizacji świetlnej wraz z wykonaniem aktualizacji programu sygnalizacji dla potrzeb obsługi rowerzystów i ruchu pieszych;
6/ geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
7/ projekt budowlany branży sanitarnej w zakresie budowy odwodnienia ulicy opracowany na podstawie wydanych warunków przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej nr 005/2024 z dn. 10.04.2024r.;
8/ uzyskanie lub aktualizację wszystkich pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych;
9/ projekt budowlany na budowę oświetlenia ulicznego opracowany zgodnie warunkami technicznymi dołączonymi do pisma nr WT/T/RA/741/2024 z dnia 22 marca 2024r.;
10/ projekty budowlane usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną;
11/ inwentaryzację istniejącego oznakowania oraz projekt stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym określającym projektowaną geometrię ulicy, która wymaga na etapie opracowywania akceptacji ZDM w Kaliszu;
12/ inwentaryzację istniejącej zieleni oraz projekt zagospodarowania zielenią pasa drogowego, który należy uzgodnić w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Kalisza;
13/ uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej w Urzędzie Miasta Kalisza;
14/ szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
15/ informację do planu BIOZ;
16/ kolorową planszę zbiorczą uzbrojenia podziemnego;
17/ wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (Specustawa) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami. Wykonanie projektów podziałów nieruchomości zleci Zamawiający w oparciu o przedstawiony przez wykonawcę plan sytuacyjny z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji;
18/ wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje, w tym uzyskanie decyzji środowiskowej oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID);
19/ przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS);
20/ kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS);
21/ opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej – format plików: PDF oraz edytowalnej – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAMO Projektowanie i nadzory Kinga Mosiniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381629576

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316110,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.