Og³oszenie z dnia 2023-09-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00425356/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-03
- 2023/BZP 00432733/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-06
- 2023/BZP 00501385/01 - Wynik z dnia 2023-11-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej – Grupa zakupowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SZAMOTULSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257986
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiat-szamotuly.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie
Zamawiaj±cy 2
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 631277227
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: B. Chrobrego 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/jednostki-organizacyjne-powiatu-1
Zamawiaj±cy 3
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: I Liceum Ogólnokszta³c±ce im. ks. Piotra Skargi w Szamotu³ach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 302245564
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/jednostki-organizacyjne-powiatu-1
Zamawiaj±cy 4
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ nr 2 im. Stanis³awa Staszica w Szamotu³ach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 302245564
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szczuczyñska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/jednostki-organizacyjne-powiatu-1
Zamawiaj±cy 5
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ nr 3 im. Hugona Ko³³±taja w Szamotu³ach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 000688019
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/jednostki-organizacyjne-powiatu-1
Zamawiaj±cy 6
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ nr 1 im. Powstañców Wielkopolskich we Wronkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 000767428
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Le¶na 17
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/jednostki-organizacyjne-powiatu-1
Zamawiaj±cy 7
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Chojnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 001020890
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Chojno Wie¶ 41a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chojno Wie¶
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/jednostki-organizacyjne-powiatu-1
Zamawiaj±cy 8
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Nowej Wsi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 000294912
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szamotulska 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowa Wie¶
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/jednostki-organizacyjne-powiatu-1
Zamawiaj±cy 9
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Zespó³ Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Szamotu³ach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 301189154
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: B. Chrobrego 8a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/jednostki-organizacyjne-powiatu-1
Zamawiaj±cy 10
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 10. Muzeum Zamek – Górków w Szamotu³ach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 630669600
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wroniecka 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/jednostki-organizacyjne-powiatu-1
Zamawiaj±cy 11
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowa Biblioteka Publiczna w Szamotu³ach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 634215505
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wroniecka 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/jednostki-organizacyjne-powiatu-1
1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne
Grupa zakupowa - Powiat Szamotulski prowadzi postêpowanie zgodnie z zawartym w tej sprawie porozumieniem.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej – Grupa zakupowa
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5a19c083-5dfd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00419041
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045862/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup energii elektrycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a19c083-5dfd-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty, e-mail: starostwo@szamotuly.com.pl
lub Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone
w zak³adce „Centrum Pomocy”;
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania;
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane
w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa
siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ
dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych
do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu +48 22 4587799 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”;
20) Opis weryfikacji konta oraz nadawania uprawnieñ zawiera instrukcja u¿ytkownika dostêpna na stronie platformy w dziale FAQ https://ezamowienia.gov.pl/soz/faqs oraz https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/. Sposób przesy³ania dokumentów i ich podpisywania opisany jest w instrukcjach znajduj±cych siê na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi;
2) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych w Starostwie Powiatowym
w Szamotu³ach jest Starosta Szamotulski, adres: ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotu³y. Starosta Szamotulski odpowiada za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny i zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami.
inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Szamotulskim, ul. Wojska Polskiego 4 jest Pani Renata Promis, e-mail: iod@szamotuly.com.pl, tel: 695222665
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie pn.: „Zakup energii elektrycznej – Grupa zakupowa”, Nr sprawy: OR.272.07.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora;
4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO;
6) Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³
i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego,
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
7) W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku
z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w Formularzu ofertowym;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy
w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
Klauzule informacyjne RODO s± dostêpne pod adresem: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/rodo
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, z pó¼n. zm.)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.07.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 803100,57 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: Zakup energii elektrycznej – Grupa zakupowa.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o ³±cznym wolumenie
1016583 kWh, w tym:
C11: 32334 kWh
C12A: 317177 kWh
C21: 236862 kWh
C110: 400 kWh
G11: 376310 kWh
C22A: 53500 kWh
Dostawy energii elektrycznej odbywaæ siê bêd± dla potrzeb PPE - szczegó³owy wykaz punktów poboru energii elektrycznej - lokali i obiektów stanowi± Za³±czniki nr od 2-1 do 2-11 do SWZ.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zwiera tak¿e – za³. Nr 3 do SWZ – istotne postanowienia umowy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a stanowiæ bêdzie ³±cznie sumê punktacji, liczonej wg. wzoru: O (ocena) = C + T
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
UWAGA !
1) Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
2) Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
3) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
4) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada wa¿n± i aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan±, przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia
w ofercie dokumentu koncesji. Wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1 uPzp.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy, 2. O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 uPzp,3. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy), 4. Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¿eli dotyczy), 5. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy), 6. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz zobowi±zanie do udostêpnienia zasobów (je¿eli dotyczy), 7. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
• wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
• je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owe zapisy dot. zmian postanowieñ zawartej umowy zawiera za³. nr 3 do SWZ.5) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) wynagrodzenie z tytu³u realizacji umowy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany:
‒ stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
‒ wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
‒ zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
‒ zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
b) waloryzacja wynagrodzenia mo¿e odbyæ siê wg nastêpuj±cych zasad:
- podatek VAT bêdzie doliczony lub do warto¶ci netto wynagrodzenia wg aktualnie obowi±zuj±cych stawek; kwota wynagrodzenia zmniejszy siê lub zwiêkszy w zale¿no¶ci od wysoko¶ci zmiany podatku VAT oraz podatku akcyzowego, je¿eli zostanie wprowadzona ustawowa zmiana;
- zmiana wynagrodzenia bêdzie siê odbywaæ na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, przy czym obowi±zek wykazania zmiany kosztów wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy, a Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ szczegó³owej kalkulacji obrazuj±cej wp³yw zmiany prawa na zmianê kosztów oraz w razie takiej potrzeby dowodów potwierdzaj±cych za³o¿enia, na których ta kalkulacja siê opiera.
- zmiany wynagrodzenia za wykonanie umowy bêd± adekwatne do wzrostu kosztów wynikaj±cych ze zmian ustawowych, a waloryzacja bêdzie dotyczyæ wy³±cznie kosztów realizacji zamówienia powstaj±cych w okresie po wej¶ciu w ¿ycie odpowiednich zmian przepisów.
g. strony ustalaj±, ¿e na wniosek poszczególnych jednostek mo¿liwe jest zwiêkszenie (do 10%) lub zmniejszenie ilo¶ci obiektów lub wolumenu energii elektrycznej (do 30%) enumeratywnie w OPZ umowy, które bêdzie dokonywane na podstawie zmiany przedmiotowego za³±cznika bez konieczno¶ci renegocjowania warunków umowy, przy czym zwiêkszenie - nie wiêcej ni¿ 10% (art. 455 ust. 2 uPzp),
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-06 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-06 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-04
INNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
- Zakup energii elektrycznej - Grupa zakupowa
- Sukcesywna dostawa sterylnego sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i materia³ów medycznych
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespo³u Szkó³ w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby cz³onków spó³dzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca: dostawê energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ugi przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej.
- Dostawa energii elektrycznej w ramach us³ugi kompleksowej dla Gminy Przasnysz oraz podleg³ych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz o¶wietlenia ulicznego
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Milówka
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.