Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00340612/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej oraz organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290680760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka
1.5.2.) Miejscowość: Łopuszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-070
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops-lopuszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-lopuszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-777d0bb8-1c11-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej oraz organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-777d0bb8-1c11-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00317051/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pakiety rehabilitacyjne - trener/rehabilitant/fizjoterapeuta/nordic walking, zajęcia na basenie, joga, zumba, streching) - usługa kompleksowa (Wartość całkowita na lata 2024-2027: 234 000,00 zł).
1.3.3 Opieka wytchnieniowa dla opiekuna seniora - usługa kompleksowa (Wartość całkowita na lata 2024-2027: 620 000,00 zł).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340612
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.LSWS.260.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Usługa opieki wytchnieniowej dla opiekunaw 2024 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1000 godz.)
w 2025 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1200 godz.)
w 2026 r. – opieka wytchnieniowa 1 os. (600 godz.)
w 2027 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (100 godz.)
Łącznie 7 osób – 2 900 godzin.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki wytchnieniowej dla członków rodzin
lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad osobami 60 + ze znacznym stopniem niepełnosprawności oraz orzeczeniami równoważnymi będących mieszkańcami Miasta i Gminy Łopuszno
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
(dalej OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Usługa opieki wytchnieniowej dla opiekunaw 2024 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1000 godz.)
w 2025 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1200 godz.)
w 2026 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1200 godz.)
w 2027 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (100 godz.)
Łącznie 7 osób – 3500 godzin.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki wytchnieniowej dla członków rodzin
lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad osobami 60 + ze znacznym stopniem niepełnosprawności oraz orzeczeniami równoważnymi będących mieszkańcami Miasta i Gminy Łopuszno
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
(dalej OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 175000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Usługa opieki wytchnieniowej dla opiekunaw 2024 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1000 godz.)
w 2025 r. – opieka wytchnieniowa 1 os. (600 godz.)
w 2026 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1200 godz.)
w 2027 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (100 godz.)
Łącznie 7 osób – 2900 godzin.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki wytchnieniowej dla członków rodzin
lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad osobami 60 + ze znacznym stopniem niepełnosprawności oraz orzeczeniami równoważnymi będących mieszkańcami Miasta i Gminy Łopuszno
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
(dalej OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Usługa opieki wytchnieniowej dla opiekunaw 2024 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1000 godz.)
w 2025 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1200 godz.)
w 2026 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (1200 godz.)
w 2027 r. – opieka wytchnieniowa 2 os. (100 godz.)
Łącznie 7 osób – 3500 godzin.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki wytchnieniowej dla członków rodzin
lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad osobami 60 + ze znacznym stopniem niepełnosprawności oraz orzeczeniami równoważnymi będących mieszkańcami Miasta i Gminy Łopuszno
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
(dalej OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 175000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Zorganizowanie turnusu/pakietu rehabilitacyjnegoPrzedmiotem zamówienia jest zorganizowanie turnusu/pakietu rehabilitacyjnego. Wyjazd na turnus rehabilitacyjny w okresie 01.08.2024 r. - 30.09.2024 r. dla 20 osób – 14 dni pobytowych.
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
(dalej OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja MKW Pomagamy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385131123
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MKW S.A. z siedzibą w Zakopanem, ul. Krupówki 12
będącym podmiotem leczniczym, zarejestrowanym w Małopolskim Rejestrze Pomiotó w Wykonująca Działalnoś Leczniczą pod numerem 000000026085:
Oddanie do dyspozycji przez podmiot leczniczy osób, Fundacja MKW Pomagamy nimi nie dysponuje
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja MKW Pomagamy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385131123
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MKW S.A. z siedzibą w Zakopanem, ul. Krupówki 12
będącym podmiotem leczniczym, zarejestrowanym w Małopolskim Rejestrze Pomiotó w Wykonująca Działalnoś Leczniczą pod numerem 000000026085:
Oddanie do dyspozycji przez podmiot leczniczy osób, Fundacja MKW Pomagamy nimi nie dysponuje
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja MKW Pomagamy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385131123
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MKW S.A. z siedzibą w Zakopanem, ul. Krupówki 12
będącym podmiotem leczniczym, zarejestrowanym w Małopolskim Rejestrze Pomiotó w Wykonująca Działalnoś Leczniczą pod numerem 000000026085:
Oddanie do dyspozycji przez podmiot leczniczy osób, Fundacja MKW Pomagamy nimi nie dysponuje
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja MKW Pomagamy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385131123
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MKW S.A. z siedzibą w Zakopanem, ul. Krupówki 12
będącym podmiotem leczniczym, zarejestrowanym w Małopolskim Rejestrze Pomiotó w Wykonująca Działalnoś Leczniczą pod numerem 000000026085:
Oddanie do dyspozycji przez podmiot leczniczy osób, Fundacja MKW Pomagamy nimi nie dysponuje
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje ponadto, iż wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 5 przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 5 unieważniono.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki medycznej (medycyna pracy oraz pakiety dodatkowe) dla Pracowników Instytutu Energetyki - Państwowego Instytutu Badawczego i Członków ich Rodzin
- Świadczenie usług schronienia w 2025 roku dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Teresin
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach w miejscu zamieszkania klientów OPS w 2025 roku
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.