Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00387739/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy i Miasta Chęciny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4
1.5.2.) Miejscowość: Chęciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.checiny.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy i Miasta Chęciny.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b967fbf-3521-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054058/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Opracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Chęciny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387739
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.9.2024.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy i Miasta Chęciny.
Plan będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi tj.
a) ustawą z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U. z 2023 roku poz. 977 ze zm.)
b) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 08.12.2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów ( Dz. U. z 2023 r. poz. 2758)
c) ustawą z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowiska ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. )
d) zgodnie z zapisami uchwały Nr 739/XCIII/24 Rady Miejskiej w Chęcinach z dnia 28.03.2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy i miasta Chęciny
e) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego f) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m.in. dotyczących ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
Czynności, które Wykonawca wykona w ramach realizacji przedmiotu umowy to:
1) sporządzenie projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 roku poz. 977 ze zm.), a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w tym:
a) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno – prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień) oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych
b) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę
c) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowanie treści zażaleń na postanowienia,
d) zamieszczenia w prasie stosownych ogłoszeń i poniesienie kosztów publikacji prasowych,
e) udziału fizycznego Wykonawcy (w tym Projektanta Głównego) w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzeniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbierania uwag, prowadzenia punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie
f) planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych i ustnych)
g) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 ww. ustawy, w tym w konsultacjach społecznych o których mowa w art. 8i, 8j, 8k ustawy,
h) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny, w tym Projektanta Głównego), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno – architektonicznej (udział fizyczny, w tym Projektanta Głównego) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady miejskiej oraz sesjach – udział fizyczny, w tym Projektanta Głównego)
i) Sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
j) Opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy ( na różnych etapach opracowania planu)
k) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowiska ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm. )
l) Wykonanie opracowania ekofizjograficznego
m) Wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan ogólny, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę)
n) Ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego
zgodnie z poszczególnymi etapami wskazanymi w Harmonogramie prac projektowych stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Gmina Chęciny, działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605), zwanej dalej „ustawą Pzp” zawiadamia, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.Uzasadnienie prawne
Unieważnienie postępowania na udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie art.255 pkt 2 ustawy Pzp., tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu. W związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- ZP-0390-2025 Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i chemicznych. Ilość Zadań 17
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zbrosławice dla całego obszaru gminy Zbrosławice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz uzasadnieniem
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Miasto Ozorków
- Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Osiek
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasta Głowno
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Turobin
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Biszcza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.