eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDobudowa dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 7 w formule "zaprojektuj i wybuduj".



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dobudowa dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 7 w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514259

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 25

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamoweniauw@katowice.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e20f7af-fd72-11ee-885b-8267c0608453

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dobudowa dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 7 w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e20f7af-fd72-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233188/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Roboty budowlane: obiekt IV: Budynek ŚUW w Częstochowie, ul. Sobieskiego 7, zamówienie udzielane w częściach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303830

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAI.272.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1457899,71 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 447154,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dobudowa dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 7 w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiot umowy realizowany będzie w dwóch etapach:
1) Etap I: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji Prezydenta Miasta Częstochowa o pozwoleniu na budowę,
2) Etap II: wykonanie robót montażowo-budowlanych i dokumentacji powykonawczej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
2. W ramach wykonywania przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich czynności, w tym wymaganych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa oraz wszelkie normy, niezbędnych do doprowadzenia do eksploatacji dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego zgodnie z przeznaczeniem, w szczególności do:
W ramach etapu I:
1) opracowania koncepcji projektowej dobudowy szybu wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego,
2) opracowania dokumentacji projektowej, w tym uzyskania wszelkich wymaganych czynności, w tym uzgodnień, opinii, zgód niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
3) sporządzenia wniosku i uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę wydanego przez Prezydenta Miasta Częstochowa (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, które zostanie przekazane Wykonawcy w terminie 40 od dnia podpisania umowy, jednak Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy obowiązany jest wskazać Zamawiającemu dane osoby/osób, dla której/których ma zostać wydane pełnomocnictwo/mają zostać wydane pełnomocnictwa. Wszelkie koszty i wydatki związane ze sporządzeniem wniosku i uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę, w tym koszty opłat skarbowych, koszty uzyskania uzgodnień, opinii, zgód ponosi Wykonawca).
W ramach etapu II:
4) wykonania robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej,
5) sporządzenia dokumentacji powykonawczej,
6) sporządzenia zaktualizowanego projektu technicznego, o ile w trakcie robót budowlano-montażowych dojdzie do zmian, które będą wymagały ww. aktualizacji,
7) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokonania aktualizacji w centralnym zasobie geodezyjnym i kartograficznym,
8) złożenia wniosku o uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu wydaną przez właściwy organ dozoru technicznego,
9) sprawowania nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót,
oraz
10) świadczenia usług konserwacyjnych i naprawczych w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi.
W ramach pełnienia nadzoru autorskiego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) stwierdzania zgodności realizacji robót z wykonaną dokumentacją projektową,
2) wyjaśniania wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej lub rozwiązań w niej zawartych,
3) uzgadniania możliwości oraz bieżącego wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz wykonaniu niezbędnych dodatkowych opracowań wynikłych w procesie realizacji (w 2 egz.), zgłaszanych przez Inspektora Nadzoru, Zamawiającego wraz z ich odnotowaniem w dzienniku budowy,
4) obowiązkowego udziału w naradach koordynacyjnych oraz innych spotkaniach, a także odbiorach robót,
5) w razie konieczności nanoszeniu zmian do zatwierdzonej dokumentacji projektowej podczas wykonywania robót wraz z pisemnym potwierdzeniem na oświadczeniu, o którym mowa w art. 36a Prawa budowanego,
6) uzupełniania projektów o ewentualne rysunki doprecyzowujące przyjęte w dokumentacji projektowej rozwiązania,
7) koordynowania prac projektantów branżowych, konsultantów oraz specjalistów zaangażowanych w sprawowanie nadzoru,
8) pisemnym uzgadnianiu ewentualnej dokumentacji warsztatowej, montażowej, służącej prefabrykacji itp. w zakresie zgodności z projektem budowlanym i wykonawczym,
9) ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru,
10) uwzględnianiu potrzeb i wytycznych Zamawiającego; w przypadku braku możliwości ich uwzględnienia, zajęcie pisemnego stanowiska, popartego rzeczowymi argumentami,
11) uzupełnianiu dziennika budowy na bieżąco, rzeczowo, czytelnie.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z w/w załącznikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (Intero Serwis Sp. z o.o.)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382416345

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 166 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.