Og³oszenie z dnia 2022-11-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00046664/01 - Wynik z dnia 2023-01-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowa obs³uga w zakresie ratownictwa wodnego Krytej P³ywalni w Niepo³omicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Infrastruktura Niepo³omice Spó³ka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121018294
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Droga Królewska 27
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niepo³omice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 28 12 423
1.5.8.) Numer faksu: 28 12 423
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@infrastruktura.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.infrastruktura.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obs³uga w zakresie ratownictwa wodnego Krytej P³ywalni w Niepo³omicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-31efb69f-5a8f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00419384
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.infrastruktura.eu3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Infrastruktura Niepo³omice Spó³ka z o.o.. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.IN.271.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obs³uga w zakresie ratownictwa wodnego na p³ywalni w Niepo³omicach, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci z: Ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2022 r., poz. 147),Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagañ dotycz±cych liczby ratowników wodnych zapewniaj±cych sta³± kontrolê wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U.2022.1981 t.j.),. Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagañ dotycz±cych wyposa¿enia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzêt ratunkowy i pomocniczy, urz±dzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzêt medyczny, leki i artyku³y sanitarne ( Dz. U. 2018 poz. 261, 189 ).Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie szkoleñ w ratownictwie wodnym (Dz. U. 2012 poz. 747), Rozporz±dzenie Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczania obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. 2022 poz. 1979),Ustaw± o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733).
Zamawiaj±cy wymaga, aby us³uga realizowana by³a przez 12 miesiêcy ( planowany termin rozpoczêcia 02.01.2023 r.) od poniedzia³ku do niedzieli w godzinach od 7:00 do 22:00, we wszystkie dni pracy p³ywalni.
Szacunkowa ilo¶æ godzin do wykonania w okresie realizacji zamówienia: 10 455 .
Szczegó³owe informacje dotycz±ce obs³ugi ratowniczej obiektu i sposobu jej wykonania zosta³y opisane w za³±czniku nr 1 do SWZ ,, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia".
UWAGA:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowi±zany jest przed rozpoczêciem realizacji ¶wiadczenia us³ugi w zakresie ratownictwa wodnego Krytej P³ywalni opracowaæ i przedstawiæ Zamawiaj±cemu do akceptacji procedury jakimi bêdzie siê pos³ugiwa³ w trakcie wykonywania us³ugi. Wykaz procedur do opracowania stanowi za³±cznik nr 4 do projektu umowy.
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci:
o ratownicy
okoordynator (przedstawiciel wykonawcy, o którym mowa w projekcie umowy),
Osoby wykonuj±ce czynno¶ci, o których mowa wy¿ej, winne byæ zatrudnione do ich realizacji na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510), co najmniej na okres wykonywania tych czynno¶ci w czasie realizacji niniejszego zamówienia.
Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli w/w wymagañ opisane s± szczegó³owo w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania oferty czê¶ciowej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92620000-3 - Us³ugi w zakresie sportu
71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
a. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e zrealizowa³ w okresie ostatnich trzech lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert,, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie us³ugi zwi±zane z obs³ug± krytej p³ywalni lub parku wodnego, w zakresie ratownictwa wodnego o warto¶ci minimum 100 000 z³ brutto ka¿da, oraz udokumentuje, ¿e us³uga ta zosta³a wykonana (s± wykonywane) nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; Je¶li Wykonawca, który bierze udzia³ w postêpowaniu realizowa³ us³ugê we wskazanym zakresie dla Zamawiaj±cego, nie bêdzie zobowi±zany do potwierdzenia jej referencjami.
Ocena bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
b. W zakresie dysponowania potencja³em technicznym warunek zostanie spe³niony po dostarczeniu do Zamawiaj±cego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu . Zamawiaj±cy nie wymaga szczególnych warunków . Ocena na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
c . O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który dysponuje nastêpuj±cymi osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia;
i. co najmniej 8 osób, z których ka¿da spe³nia nastêpuj±ce warunki:
- posiada kwalifikacje ratownika wodnego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r.
o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2022r. poz. 147);
- posiada wa¿ne za¶wiadczenie o ukoñczeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytu³u ratownika, wydane na podstawie art. 13 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2053, 2459, z 2022 r. poz. 974);
- posiada jedn± z kilku kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnych, okre¶lonych w rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 23 wrze¶nia 2021 r. w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1761)
- posiada minimum 3 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe w wykonywaniu ratownictwa wodnego;
ii. 1 osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê koordynatora ratowników oraz ratownika ( w ilo¶ci min 80 h miesiêcznie) , która spe³nia nastêpuj±cy wymóg:
- posiada kwalifikacje ratownika wodnego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2022r. poz. 147);
- posiada wa¿ne za¶wiadczenie o ukoñczeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytu³u ratownika, wydane na podstawie art. 13 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2053, 2459, z 2022 r. poz. 974);
- posiada jedn± z kilku kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnych, okre¶lonych w rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 23 wrze¶nia 2021 r. w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1761);
- posiada co najmniej 12 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku osoby kieruj±cej pracownikami wykonuj±cymi ratownictwo wodne (szef zmiany, koordynator ratowników itp.).
Ocena na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony poprzez posiadanie op³aconej polisy w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê co najmniej 150 000,00 z³.
Ocena bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Kompetencje i uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³ siê posiadaniem wymaganych uprawnieñ, tj. zgody Ministra Spraw Wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego, zgodnie z Ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2022r. poz. 147) Ze zgody musi jednoznacznie wynikaæ, ¿e wykonawca mo¿e wykonywaæ ratownictwo wodne w szczególno¶ci na obszarze jednostki terytorialnej wchodz±cej w obszar terytorialny województwa ma³opolskiego.
Ocena bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.; Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.; Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.; Zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej potwierdzaj±cy spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, us³ug lub robót budowlanych, które wykonaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.; Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.; o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spelnianiu warunków podmiot utrzeciego;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczenie zmian w umowie:Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy poza mo¿liwo¶ci± zmiany na podstawie art. 455 ustawy Pzp przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach okre¶lonych szczegó³owo w za³±czniku nr 5 do SWZ - projekcie umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-09
INNE PRZETARGI NIEPO£OMICE
- Us³uga cateringowa polegaj±ca na przygotowywaniu i dostarczaniu dwudaniowych obiadów dla klientów MGOPS w Niepo³omicach.
- Obs³uga stada ¿ubrów na terenie OH¯ w Nadle¶nictwie Niepo³omice w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r wraz z dostaw± karmy i produkcj± siana i sianokiszonki przeznaczonych na potrzeby OH¯ w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów miêsnych i wêdliniarskich do Restauracji Zamek Królewski w Niepo³omicach
wiêcej: przetargi NIEPO£OMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na terenie basenu przy Szkole Podstawowej z Oddzia³ami Sportowymi nr 5 im. Polskich Olimpijczyków w Krakowie przy al. Kijowskiej 8 w 2025 roku
- Us³ugi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - us³ugi spo³eczne
- Kompleksowa obs³uga ratownicza na terenie P³ywalni Krytej w Gniewinie przy ul. Szkolnej 1A w roku 2025.
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na basenie p³ywackim w obiekcie Aquapark Polkowice.
- Us³uga w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie Spó³ka z.o.o. w okresie od 01.02.2025 r. do 31.12.2025
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na krytej p³ywalni O¶rodka Sportu i Rekreacji w Bêdzinie przy ul. Siemoñskiej 13 oraz na basenie przy ul. Sportowej 2
wiêcej: Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.