Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344420/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
“Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310232489
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 7 lokal 1
1.5.2.) Miejscowość: Kleczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632700980
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@edukacja.kleczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.edukacja.kleczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c0804ae-1d8d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059924/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.231.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 241372,22 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159033,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej polegającej na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych oraz odwozu po zajęciach w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 tj. od 2.09.2024r. do 27.06.2025r.Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022r., poz. 988 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób ustawy z dnia 6 września 2021r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022r., poz. 2201 ze zm.).
Oznaczenie według CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
Główny Przedmiot CPV : 60100000–9 -Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowy kod CPV : 60130000–8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego
Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usługi: od dnia 02.09.2024 r.
Termin zakończenia świadczenia usługi: 27.06.2025 r.
Szacunkowa ilość dni z dowozami i odwozami w roku szkolny 2024/2025
w realizowanym zamówieniu: 187 dni
1. Zakres zamówienia został podzielony na dwie części i obejmuje:
Część I zamówienia
Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Strzelnie,
ul. Parkowa 10, 88-320 Strzelno
Terminy kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
Przewidywana średnia dzienna ilość kilometrów ok. 122 km. Zamawiający zaznacza, że powyższe dane odnośnie liczby kilometrów są wartością szacunkową i rzeczywista ilość kilometrów może ulec zmianie w zależności od liczby dzieci, które będą korzystać z przewozu do placówek oświatowych, rzeczywistych warunków drogowych oraz od faktycznej liczby dzieci dowożonych w danym dniu.
Adres Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Strzelnie
ul. Parkowa 1
88-320 Strzelno
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie niepełnosprawnych dzieci z terenu Gminy Kleczew - rozmieszczenie uczniów na terenie Gminy Kleczew oraz przewidywane trasy:
Dowóz: Słowiki, 62-541 Budzisław Kościelny –Adamowo, 62-541 Budzisław Kościelny - Strzelno, Parkowa 10, 88-320 Strzelno (4 razy w tygodniu)
Odwóz: Strzelno, Parkowa 10, 88-320 Strzelno - Adamowo, 62-541 Budzisław Kościelny - Słowiki, 62-541 Budzisław Kościelny (4 razy w tygodniu)
Dowóz: Słowiki, 62-541 Budzisław Kościelny – Strzelno, Parkowa 10, 88-320 Strzelno
(1 raz w tygodniu)
Odwóz: Strzelno, Parkowa 10, 88-320 Strzelno - Słowiki, 62-541 Budzisław Kościelny
(1 raz w tygodniu)
Liczba dowożonych osób: 2 dzieci oraz jeden opiekun.
Opiekę dzieci i młodzieży niepełnosprawnej podczas przewozu zapewnia Zamawiający.
Opiekun, dla którego Wykonawca zapewnia miejsce siedzące, wsiada i wysiada w miejscowości Słowiki.
Dowóz dziecka z miejsca jego zamieszkania do placówki oświatowej (rozpoczęcie dowozu około godz. 7.15, przyjazd do placówki oświatowej najpóźniej na godz. 7.55) oraz odwiezienie po zakończeniu zajęć do domu (odbiór dziecka z placówki oświatowej między godz. 14.30 - 15.15 – do uzgodnienia), odbywać się będzie w dni nauki szkolnej według rozkładów i godzin uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w rozkładzie dowozów. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Zamawiający poinformuje o zmienionym rozkładzie jazdy najpóźniej na 12 godziny przed planowaną godziną przewozu drogą e-mail na adres podany w umowie. Jeżeli jednak konieczność zamiany rozkładu jazdy powstanie po tym terminie – tj. na krócej niż 12 godzin przed planowaną godziną przewozu – a Wykonawca nie rozpoczął jeszcze wykonywania przewozu – Strony będą zgodnie dążyć do zmiany rozkładu jazdy w tym dniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 122054,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej polegającej na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych oraz odwozu po zajęciach w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 tj. od 2.09.2024r. do 27.06.2025r.Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022r., poz. 988 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób ustawy z dnia 6 września 2021r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022r., poz. 2201 ze zm.).
Oznaczenie według CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
Główny Przedmiot CPV : 60100000–9 -Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowy kod CPV : 60130000–8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego
Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usługi: od dnia 02.09.2024 r.
Termin zakończenia świadczenia usługi: 27.06.2025 r.
Szacunkowa ilość dni z dowozami i odwozami w roku szkolny 2024/2025
w realizowanym zamówieniu: 187 dni
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do placówek: do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
w Kleczewie, do Przedszkola nr 10 z oddziałami integracyjnymi „Leszczynowa Górka”, oraz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka w Koninie.
Terminy kursu: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
Przewidywana średnia dzienna ilość kilometrów ok. 172 km. Zamawiający zaznacza, że powyższe dane odnośnie liczby kilometrów są wartością szacunkową i rzeczywista ilość kilometrów może ulec zmianie w zależności od liczby dzieci, które będą korzystać z przewozu do placówek oświatowych, rzeczywistych warunków drogowych oraz od faktycznej liczby dzieci dowożonych w danym dniu.
• Liczba dowożonych osób: 6 uczniów oraz jeden opiekun.
• Opiekę dzieci i młodzieży niepełnosprawnej podczas przewozu zapewnia Zamawiający.
• Opiekun, dla którego Wykonawca zapewnia miejsce siedzące, wsiada i wysiada w Kleczewie.
• Dowóz uczniów z miejsca ich zamieszkania do placówki oświatowej (rozpoczęcie dowozu około godz. 6.15, przejazd do placówki oświatowej najpóźniej na godz. 7.55 oraz odwiezienie po zakończeniu zajęć do domu (odbiór dzieci z placówki oświatowej między godz. 14.30-15.15 – do uzgodnienia), odbywać się będzie w dni nauki szkolnej według rozkładów godzin uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w rozkładzie dowozów. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć , Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Zamawiający poinformuje o zmienionym rozkładzie najpóźniej na 12 godzin przed planowaną godziną przewozu drogą e-mail skierowanego na adres podany w umowie. Jeżeli jednak konieczność zamiany rozkładu jazdy powstanie po tym terminie – tj. na krócej niż 12 godzin przed planowaną godziną przewozu – a Wykonawca nie rozpoczął jeszcze wykonywania przewozu – Strony będą zgodnie dążyć do zmiany rozkładu jazdy w tym dniu.
Adres Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kleczewie
ul. Świętej Kingi 7
62-540 Kleczew
Adres Przedszkola nr 10 z oddziałami integracyjnymi „Leszczynowa Górka
ul. Chopina 11
62-510 Konin
Adres Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka
ul. Kaliska 19
62- 500 Konin
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie niepełnosprawnych dzieci z terenu Gminy Kleczew -rozmieszczenie uczniów na terenie Gminy Kleczew oraz przewidywane trasy:
Dowóz: Kleczew - Budzisław Kościelny – Nieborzyn – Sławoszewek* - Kleczew –Kleczew-Kleczew - Kleczew ZSP (jedna osoba wysiada) - Konin ul. Chopina 11 -Konin ul. Kaliska 19
Odwóz: Konin ul. Kaliska – Konin ul. Chopina 11 - Kleczew ZSP – Kleczew – Kleczew – Kleczew – Sławoszewek- Nieborzyn - Budzisław Kościelny – Kleczew
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 138624,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78480,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111722,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78480,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKTORIA Paweł Waleriańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651773143
7.3.3) Ulica: Piotrkowice 22 B
7.3.4) Miejscowość: Ślesin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78480,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93275,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157603,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93275,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKTORIA Paweł Waleriańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651773143
7.3.3) Ulica: Piotrkowice 22 B
7.3.4) Miejscowość: Ślesin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93275,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.