eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup systemu ostrzegania i systemu alarmowego na ZW ¦winna Porêba



Og³oszenie z dnia 2023-09-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup systemu ostrzegania i systemu alarmowego na ZW ¦winna Porêba

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯elazna 59a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Pañstwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup systemu ostrzegania i systemu alarmowego na ZW ¦winna Porêba

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-832a26cf-5c54-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00419726

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r17786,Zakup-systemu-ostrzegania-i-systemu-alarmowego-na-ZW-Swinna-Poreba.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrze¿eniem wyj±tków, o których mowa w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia – zwanej dalej „SWZ” – komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w formie elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platform±” – pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/. Bezpo¶redni adres postepowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r17786,Zakup-systemu-ostrzegania-i-systemu-alarmowego-na-ZW-Swinna-Poreba.html
2. Korzystanie z platformy jest nieodp³atne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje siê pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zak³adce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Dokumenty zwi±zane z postêpowaniem Zamawiaj±cy zamieszcza na Platformie
w zak³adce z przedmiotowym postêpowaniem.
5. Celem skomunikowania siê z Zamawiaj±cym (z wy³±czeniem z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem z ofert±, których sposób z³o¿enia zosta³ opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zak³adki „Zapytaj”. Zak³adka ta s³u¿y równie¿ Zamawiaj±cemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datê wp³ywu wszelkiej korespondencji do Zamawiaj±cego, w tym z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem z ofert±, uwa¿a siê datê wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzenie korespondencji w nastêpuj±cych formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e adres e-mail: Arleta.Limanowka@wody.gov.pl wskazany w og³oszeniu o zamówieniu, s³u¿y jedynie do przesy³ania og³oszeñ i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówieñ Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
11. Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami jest:
• w sprawach proceduralnych:
Arleta Limanówka e-mail: Arleta.Limanowka@wody.gov.pl
Celem skomunikowania siê z Zamawiaj±cym, Wykonawca korzysta z Platformy Zakupowej dostêpnej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl
12. Postêpowanie o udzieleniu zamówienia jest prowadzone w jêzyku polskim

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzib± w Warszawie przy ul. ¯elaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP mo¿liwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postêpowania KR.ROZ.2710.136.2023 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat licz±c od koñca roku kalendarzowego, w którym zakoñczono postêpowanie o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO
i) nie przys³uguje Pañstwu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.136.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu ostrzegania i systemu alarmowego na ZW ¦winna Porêba

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ i prawid³owo ukoñczy³: co najmniej jeden serwis lub naprawê systemów alarmowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 15 000 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, zgodnego z wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 8 do SWZ.
2. o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa, zgodnego z wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 9 do SWZ.
3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3. o¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnego z wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz zrealizowanych us³ug wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, dat, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik Nr 11 do SWZ. Tre¶æ zawarta w wykazie musi spe³niaæ warunki o których mowa w pkt 7.2.4.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Kosztorys ofertowy zgodna w tre¶ci z Za³±cznikiem Nr 3 do SWZ,
2. Formularz oferty zgodny w tre¶ci z Za³±cznikiem Nr 4 do SWZ
3. Dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienie do podpisania oferty oraz
do podpisania lub po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em sk³adanych o¶wiadczeñ lub dokumentów. Je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu
do rejestru lub ewidencji dokumentem w³a¶ciwym jest odpis lub informacja
z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru lub dokumenty
na podstawie których dokonuje siê wpisu do w³a¶ciwego rejestru lub ewidencji, np. uchwa³a w³a¶ciwego organu Wykonawcy;
4. Pe³nomocnictwo, w przypadku, gdy ofertê lub za³±czone do niej o¶wiadczenia lub dokumenty podpisuje pe³nomocnik;
5. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu, zgodny w tre¶ci z Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ, aktualne
na dzieñ sk³adania ofert, celem potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. O¶wiadczenie, zgodne w tre¶ci z Za³±cznikiem Nr 6 do SWZ, aktualne
na dzieñ sk³adania ofert, dotycz±ce innych podmiotów, na których zasoby powo³uje siê Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. O¶wiadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika Nr 7 do SWZ (je¶li dotyczy).
8. Dowód potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi
w szczególno¶ci zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienia, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- sposób i okres udostêpniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostepniaj±cego te zasoby przy wykonaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostepniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postepowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ - Wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: oferty nale¿y sk³adaæ elektronicznie poprzez platformê zakupow± Zamawiaj±cego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.