eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont wejść do budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, polegający na wymianie zewnętrznej ślusarki aluminiowo-szklanej w strefach wejściowych w ramach przegród zewnętrznych



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wejść do budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, polegający na wymianie zewnętrznej ślusarki aluminiowo-szklanej w strefach wejściowych w ramach przegród zewnętrznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Francuska 38

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-028

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@katowice.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd98b97c-3691-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wejść do budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, polegający na wymianie zewnętrznej ślusarki aluminiowo-szklanej w strefach wejściowych w ramach przegród zewnętrznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd98b97c-3691-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00134086/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont wejść do budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, polegający na wymianie zewnętrznej ślusarki aluminiowo-szklanej w strefach wejściowych w ramach przegród zewnętrznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347949

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-240-10/23/OIR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje remont wejść do budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, polegający na wymianie zewnętrznej ślusarki aluminiowo-szklanej w strefach wejściowych od strony ulicy Francuskiej oraz od strony ulicy Damrota wraz z drzwiami wejściowymi do budynku, w ramach przegród zewnętrznych w poziomie parteru.
W ramach realizacji zamówienia należy wykonać następujące roboty budowlane, w szczególności:
a. roboty przygotowawcze i zabezpieczające, wyznaczenie stref niebezpiecznych oraz ogrodzenie i oznakowanie terenu robót,
b. wymianę istniejącego zestawu zewnętrznej ślusarki aluminiowo – szklanej w poziomie parteru,
c. budowę wiatrołapu w systemie ślusarki aluminiowo – szklanej,
d. demontaż istniejącej kurtyny TTL E-200W oraz montaż nowej kurtyny podwieszonej do stropu,
e. demontaż stojącej kurtyny elektrycznej z obszaru wejścia od strony ul. Francuskiej;
f. dostosowanie istniejących instalacji wewnętrznych;
g. zachowanie istniejących okładzin ściennych;
h. zachowanie istniejącego wykończenia z drewna klejonego dla pasa międzykondygnacyjnego;
i. wymianę istniejącego sufitu podwieszonego w przestrzeniach
j. zmiana lokalizacji opraw oświetlenia podstawowego
k. montaż nowych opraw oświetlenia podstawowego o stylistyce dopasowanej do istniejących z zastosowaniem technologii LED,
l. dostosowanie oświetlenia ewakuacyjnego/awaryjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami do przyjętych rozwiązań w zakresie lokalizacji wiatrołapów ,
m. dostosowanie oznakowania dróg ewakuacyjnych;
n. zachowanie istniejących wycieraczek zewnętrznych;
o. zachowanie istniejącej posadzki betonowej w przestrzeni holu od strony ul. Damrota;
p. wymiana wycieraczki wewnętrznej w przestrzeni wiatrołapu i holu od strony ul. Damrota, w obszarze wycieraczki istniejącej;
q. zwiększenie obszaru wycieraczki wewnętrznej w przestrzeni wiatrołapu i holu od strony ul. Francuskiej wraz z usunięciem istniejącej warstwy wylewki i posadzki betonowej; wykonanie w ww. obszarze nowego jastrychu cementowego oraz posadzki ochronnej gr. 0,3 mm stanowiącej zmywalne podłoże pod wycieraczkę wewnętrzną oraz montaż nowej wycieraczki wewnętrznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 891000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1134268,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 891000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWI Wojciech Piech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383231642

7.3.3) Ulica: Śląska 5a

7.3.4) Miejscowość: Miasteczko Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-610

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 891000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.