eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małdyty"Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Małdyty w roku szkolnym 2023/2024".



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Małdyty
w roku szkolnym 2023/2024”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Małdyty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 10

1.5.2.) Miejscowość: Małdyty

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 0897586124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maldyty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maldyty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cde24bb9-0501-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Małdyty
w roku szkolnym 2023/2024”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cde24bb9-0501-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012007/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Małdyty w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250829

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKMiR.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 570000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Małdyty w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie zakupu biletów miesięcznych.

1)Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów i ich odwiezienie na podstawie zakupu biletów miesięcznych do Przedszkoli i Szkół Podstawowych na terenie Gminy Małdyty.
2)Zakup biletów obejmuje dowożenie uczniów uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Dobrocinie, Przedszkola Samorządowego w Małdytach, Szkoły Podstawowej w Małdytach i Szkoły Podstawowej w Szymonowie.
3)Przedmiot umowy będzie wykonywany w dni nauki szkolnej w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły i przedszkoli nie później niż 10 minut przed ustaloną godzina rozpoczęcia zajęć szkolnych, opuszczenie szkoły i przedszkola o godzinie ustalonej przez Zamawiającego.
4)Przewozy będą realizowane zgodnie z kalendarzem roku szkolnego – ogłaszanym corocznie przez Ministra Edukacji Narodowej.
5)Szczegółowy opis zamówienia, stanowi załącznik Nr 7 do SWZ, wykaz uczniów stanowi załącznik 1a do SWZ.
6)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy autobusów oraz rozszerzenia lub zmniejszenia tras, wynikającego ze zmian, których nie był w stanie przewiedzieć na etapie podpisania umowy. Liczba kursów, ilość przewożonych uczniów, długość trasy są wielkościami szacunkowymi. Dokładna ilość kursów, długość trasy zostanie ustalona z Wykonawcą po zapoznaniu się z planami zajęć w poszczególnych szkołach.
7)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami podczas wykonywania przewozu, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 poz. 900 ze zm.) poprzez zapewnienie wykwalifikowanej opieki jednej osoby dorosłej w każdym autobusie. Osoba zatrudniona do sprawowania opieki winna posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej. Opiekun ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu do chwili przekazania ich szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości.
8)Wykonawca ma obowiązek uzyskania informacji przed zatrudnieniem opiekunek i kierowców na podstawie art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 31) czy nie figurują w rejestrze przestępstw na tle seksualnym.
9)Do obowiązków opiekuna należy również otwieranie i zamykanie drzwi w autobusie oraz asystowanie przy wsiadaniu i wysiadaniu dzieci na przystankach.
10)Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami sprawnymi technicznie, dopuszczonym do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów.
11)Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgody na świadczenie usług przez wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości.
12)Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonych uczniów powstałe w związku z realizacją zamówienia.
13)W czasie ogłoszonej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej epidemii lub pandemii, wykonawca będzie realizował usługę zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz zaleceniami/wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego wydanymi w związku z epidemią lub pandemią. Wykonawca
z najwyższą starannością będzie przestrzegał wymagań sanitarnych, mając na uwadze przede wszystkim dobro przewożonych dzieci.
14)Średnia dzienna ilość km dowozów wraz z odwozami wynosi około 626 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 360000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – „Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie i dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2023/2024”.

1)Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych i ich odwiezienie wraz z opieką do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Szymanowie oraz dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Zajezierze 30 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie.
2)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę osoby dorosłej przewożonym dzieciom i uczniom niepełnosprawnym, przy czym Wykonawca uwzględni wytyczne dyrektorów szkół/placówek w sprawie zatrudnienia opiekunów oraz inne uwagi dotyczące dowozu zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SWZ.
3)Wykonawca ma obowiązek uzyskania informacji przed zatrudnieniem opiekunek i kierowców na podstawie art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 31) czy nie figurują w rejestrze przestępstw na tle seksualnym.
4)Środki transportu powinny być oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych i przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich. Jeżeli w danej szkole/placówce będzie dziecko i uczeń niepełnosprawny ruchowo, bądź większa liczba takich osób, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy dostosowania pojazdu lub pojazdów do przewozu takich osób, tj. wyposażenia w windę lub najazd oraz specjalnego umocowania na wózki inwalidzkie wraz z atestem.
5)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy.
6)Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku rezygnacji ucznia z kontynuowania nauki szkolnej w wyżej wymienionym ośrodku.
7)Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgody na świadczenie usługi przez Wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości.
8)Wykonawca zapewnia najwyższy poziom usług, sprawność techniczną pojazdu, a także odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowcy i opiekuna, który musi posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
9)Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonego ucznia powstałe w związku z realizacją zamówienia.
10)Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia ucznia pojazdem sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonego przewozu.
11)W czasie ogłoszonej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej epidemii lub pandemii, wykonawca będzie realizował usługę zgodnie wymogami sanitarnymi określonymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz zaleceniami/wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego wydanymi w związku z epidemią lub pandemią. Wykonawca
z najwyższą starannością będzie przestrzegał wymagań sanitarnych, mając na uwadze przede wszystkim dobro przewożonych dzieci.
12)Szczegółowy opis zamówienia, stanowi załącznik Nr 7 do SWZ, wykaz uczniów stanowi załącznik 1a do SWZ.
13)Dowóz realizowany będzie na podstawie biletów miesięcznych.
14)Średnia dzienna ilość km dowozów wraz z odwozami wynosi około 404 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 210000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ams Logistics Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393961986

7.3.3) Ulica: Świątki 44

7.3.4) Miejscowość: Świątki

7.3.5) Kod pocztowy: 11-008

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z treści art. 222 ust. 4 ustawy, Zamawiający najpóźniej przed otwarciem ofert podał kwotę tj. 250 000,00 zł brutto, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części II zamówienia. Cena oferty złożonej przez wykonawcę PTO Lipnicki Sp. z o.o. Sp. K., ul. Żeromskiego 43, 14-300 Morąg przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i której zamawiający nie może zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający działając zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części II – „Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie i dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2023/2024”, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291870,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.