Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00269634/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP garnizonu mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 477013103
1.5.8.) Numer faksu: 477012002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP garnizonu mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f0ef9cf-0c39-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007485/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16 /23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 435150,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP Białobrzegi - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia. Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP w Grójcu - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych
liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP w Kozienicach - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 19500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP w Lipsku - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9150,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP w Łosicach - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7350,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP w Mławie - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KMP w Ostrołęce ( w tym KWP, CBŚP Zarząd w Ostrołęce - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KMP w Płocku ( w tym KWP wydziały zamiejscowe, OPP w Płocku, CBŚP Zarząd w Płocku ) - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych
liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 84450,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP w Przasnyszu - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych
liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 13350,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP w Pułtusku - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 11400,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KMP w Radomiu ( w tym: KWP zs. w Radomiu, OPP w Radomiu, SPKP w Radomiu, LK KWP zs. w Radomiu, CBŚP Zarząd w Radomiu, BSWP Wydział w Radomiu, CBZC Wydział w Radomiu ) - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 117150,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KMP w Siedlcach - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych
liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP w Sierpcu - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych
liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 11700,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP w Sokołowie Podlaskim - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9300,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP w Szydłowcu - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KPP w Zwoleniu - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPPw: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Psychologiczna NPP-P Barbara Korabiewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 144416358
7.3.3) Ulica: Szwedzka 45
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w ramach zadania nr 2, oferta Wykonawcy nr 3
- ABRIL Beata Świątkowska, ul. Ogrodowa 15A/2, 05-500 Józefosław otrzymała w rankingu oceny ofert łącznie 100,00 pkt., również w ramach tego samego zadania oferta Wykonawcy nr 8 – Pracownia Psychologiczna NPP-P Barbara Korabiewska ul. Szwedzka 45, 05-660 Warka, także otrzymała 100,00 pkt. w rankingu oceny oferty.
W punkcie XX swz JEST ZAPIS: Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Kryterium nr I – Godziny pracy pracowni ( G ) jest kryterium wiodącym
o najwyższej wadze, za które Wykonawca można otrzymać maksymalnie 60,00 pkt. W zakresie zadania nr 2 - Wykonawca nr 3 i 8 w kryterium nr I – Godziny pracy pracowni, otrzymali maksymalną ilość punktów tj. po 60,00 pkt.
Zgodnie z kolejnymi zapisami swz: Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
W związku z faktem, że cena na badania psychologiczne jest stała, regulowana Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz.U. z 2022r., poz. 165 ), Zamawiający odstąpił od wezwania Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, z uwagi na fakt, iż nie można wezwać Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z obowiązującymi przepisami, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec tego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABRIL Beata Świątkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012767583
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 15A/2
7.3.4) Miejscowość: Józefosław
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 4 – KPP
w Lipsku tj. oferta nr 13 i 14 podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7350 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lekarze Rodzinni ESKULAP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712568880
7.3.3) Ulica: Narutowicza 5
7.3.4) Miejscowość: Łosice
7.3.5) Kod pocztowy: 08-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prątnicki Andrzej Ośrodek Szkolenia Kandydatów na Kierowców "Zakręt" ITD Szkolenia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130403295
7.3.3) Ulica: J.Lelewela 13 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Psychologiczne mgr Agata Demska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551189864
7.3.3) Ulica: Dobra 9
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LEKARZE RODZINNI - ESKULAP" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"LEKARZE RODZINNI - ESKULAP" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIKARD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610402628
7.3.3) Ulica: Kolegialna 47
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 9 – KPP
w Przasnyszu tj. oferta nr 6 i 13 podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 10 ( KPP w Pułtusku ) nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 11 – KMP
w Radomiu tj. oferta nr 13, 14 i 15 podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS MEDYCYNA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369340081
7.3.3) Ulica: J. Piłsudskiego 49
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGATA DEMSKA CENTRUM PSYCHOLOGICZNE
jakie przetargi wygrała firma
AGATA DEMSKA CENTRUM PSYCHOLOGICZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Psychotechniczna Marta Wierzbicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146763986
7.3.3) Ulica: Wspólna 29
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkoleniowy AURIGA Paweł Hilaruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146001360
7.3.3) Ulica: Wokulskiego 1/7A
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 15 – KPP
w Szydłowcu tj. oferta nr 13, 14 i 15 podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 16 – KPP
w Zwoleniu tj. oferta nr 1, 13 i 14 podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie nr 1 ( KPP w Białobrzegach ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 2 ( KPP w Grójcu ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 3 ( KPP w Kozienicach ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 4 ( KPP w Lipsku ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 5 ( KPP w Łosicach ) – 01.10.2023 r.
Zadanie nr 6 ( KPP w Mławie ) – 01.12.2023 r.
Zadanie nr 7 ( KMP w Ostrołęce ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 8 ( KMP w Płocku ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 9 ( KPP w Przysusze ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 10 ( KPP w Pułtusku ) – 04.09.2023 r.
Zadanie nr 11 ( KMP w Radomiu ) – 31.07.2023 r.
Zadanie nr 12 ( KMP w Siedlcach ) – 01.10.2023 r.
Zadanie nr 13 ( KPP w Sierpcu ) – 01.10.2023 r.
Zadanie nr 14 ( KPP w Sokołowie Podlaskim ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 15 ( KPP w Szydłowcu ) – 04.09.2023 r.
Zadanie nr 16 ( KPP w Zwoleniu ) – 10.09.2023 r.
W przypadku konieczności wcześniejszego lub późniejszego rozpoczęcia wykonywania usług (realizacji umowy) w terminach zadań wcześniejszych lub późniejszych, niż wskazane powyżej, strony przewidują możliwość zmiany dat początkowych przy zachowaniu trzyletniego terminu realizacji usługi.
Dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy maksymalnie o 12 miesięcy, w przypadku niewykorzystania w trakcie obowiązywania umowy środków finansowych.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci; Grupowych treningów umiejętności społecznych (TUS) oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.