eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor"Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor".



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jawor

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jawor

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.djoric@jawor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawor.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/947011

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d514fde5-3934-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor”.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu trzynastu mieszkań komunalnych stanowiących własność Gminy Jawor.
Oprócz prac remontowych w mieszkaniach należy zaprojektować i wykonać instalacje CO
z kotłem gazowym dwufunkcyjnym z zamkniętą komorą spalania (z wyjątkiem mieszkania na
ul. Starojaworskiej 121a/4, gdzie ogrzewanie lokalu należy zaprojektować i wykonać jako ogrzewanie elektryczne).
Zamawiający nie wyklucza konieczności wykonania innych robót niż wskazane w przedmiarach, za co nie będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
3. Przed rozpoczęciem prac budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać stosowne dokumentacje projektowe i opracowania, uzyskać wszelkie niezbędne decyzje administracyjne i uzgodnienia, za co nie będzie przysługiwało mu odrębne wynagrodzenie.
4. Lokalizacja mieszkań na terenie miasta Jawora:
1) ul. Bohaterów Getta 31/1,
2) ul. B. Chrobrego 38/6,
3) ul. B. Chrobrego 39/1,
4) ul. B. Chrobrego 39/2,
5) ul. J. Dąbrowskiego 2/2,
6) ul. T. Kościuszki 1/1,
7) ul. T. Kościuszki 1/7,
8) ul. B. Limanowskiego 5/5,
9) ul. B. Limanowskiego 37a/3,
10) plac Seniora 7/2,
11) ul. Starojaworska 121a/4,
12) ul. Strzegomska 1/2,
13) ul. Zamkowa 5a/4.


5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić objęcie funkcji kierownika robót przez osoby posiadające właściwe uprawnienia do sprawowania tej funkcji.
6. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń dotyczących udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej użyto nazwy marek (firm), nazwy wyrobów budowlanych czy technologii lub jakiejkolwiek nazwy identyfikujące producenta, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych czy technologii, które zapewnią oczekiwane przez Zamawiającego efekty.
8. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ, w niniejszej SWZ oraz
w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty.
9. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonywania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji.
10. Przedmiary robót załączone przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej stanowią tylko materiał pomocniczy dla wskazania ilości i technologii wykonania robót i obliczenia ceny oferty i nie mogą być jedyną podstawą do wyceny ofert.
11. Roboty stanowiące przedmiot umowy należy realizować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 4 marca 2019 r. w sprawie standardów dotyczących przestrzennego kształtowania budynku i jego otoczenia, technologii wykonania i wyposażenia technicznego budynku oraz lokalizacji przedsięwzięć realizowanych z wykorzystaniem finansowego wsparcia z Funduszu Dopłat (Dz.U.2019.457).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż do dnia składania ofert, to jest do dnia 18.07.2024 r. do godz. 10:00 na postępowanie pn. „Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor”.
(numer postępowania: ZP.271.7.2024) nie złożono żadnej oferty.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.