Og³oszenie z dnia 2024-12-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja krytej p³ywalni „S³owianka” w Jaworze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jawor
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647392
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jawor
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.djoric@jawor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jawor.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja krytej p³ywalni „S³owianka” w Jaworze.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b9fbe91f-0a81-416f-9143-d7a29e6c3f5d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00644643
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt "Termomodernizacja krytej p³ywalni "S³owianka" w Jaworze" realizowany w ramach Priorytetu nr 2 "Fundusze Europejskie na rzecz ¶rodowiska na Dolnym ¦l±sku" Dzia³ania nr 2.1 "Efektywno¶æ energetyczna w budynkach publicznych" Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10301593.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w j.polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/transakcja/1030159
2. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca przystêpuj±c do
niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, okre¶lone w
regulaminie portalu dostêpnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w regulaminie portalu dostêpnym pod w/w adresem oraz w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE
L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Jawora - GMINA JAWOR adres: Rynek 1, 59-400 Jawor,
strona internetowa: www.jawor.pl , e-mail: um@jawor.pl
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych w osobie Pana Piotra Cha³aszczyka, z którym mo¿na siê kontaktowaæ
pod adresem e-mail: iod@jawor.pl , numer telefonu: 513-644-118.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja krytej p³ywalni „S³owianka” w Jaworze”
1.1. Projekt "Termomodernizacja krytej p³ywalni "S³owianka" w Jaworze" realizowany w ramach
Priorytetu nr 2 "Fundusze Europejskie na rzecz ¶rodowiska na Dolnym ¦l±sku"
Dzia³ania nr 2.1 "Efektywno¶æ energetyczna w budynkach publicznych"
Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021-2027.
1.2. Inwestycja zlokalizowana jest na dzia³ce oznaczonej numerem ewidencyjnym gruntu 157/3, 157/2 obrêb 0003 £any, jednostka ewidencyjna 020501_1 Jawor (powiat jaworski, woj. dolno¶l±skie)
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcê robót budowalnych, robót instalacyjnych i monta¿owych, zakup wyposa¿enia i technologii oraz zagospodarowanie terenu ujêtych szczegó³owo w dokumentacji projektowej autorstwa ARCHIPROJEKT – W³odzimierz Bana¶ z siedzib± w Lubinie pn. Przebudowa i rozbudowa krytej p³ywalni „S³owianka” w Jaworze zlokalizowanej przy ul. Rogatki 1 – ETAP I na obiekcie Krytej P³ywalni S£OWIANKA po³o¿onym przy ulicy Rogatki 1 w Jaworze (dz. 157/2 i 157/3, ob. 0003 £any).
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku 10 do SWZ_Dokumentacja projektowa
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów p³ywackich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212290-5 - Us³ugi napraw i konserwacji obiektów sportowych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
43324100-1 - Urz±dzenia do basenów k±pielowych
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45262700-8 - Przebudowa budynków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zosta³ zawarty w rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia.
1. Oferty, które nie zosta³y odrzucone, zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu
o nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
l.p. Kryterium Waga *
1. Cena (C) 60 % = 60,00 pkt
2. Okres gwarancji (G) 40 % = 40,00 pkt
* wg zasady 1 % = 1 pkt
2. Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozosta³ych kryteriów
oceny ofert w oparciu o nastêpuj±cy algorytm:
P = C + G
gdzie:
P = suma punktów jak± Wykonawca uzyska za wszystkie kryteria oceny ofert
C = ilo¶æ punktów jak± Wykonawca uzyska za kryterium Cena.
G = ilo¶æ punktów jak± Wykonawca uzyska za kryterium Okres gwarancji.
Liczbê punktów (P), jaka zostanie przyznana ofercie, stanowi obliczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku suma punktów uzyskanych w ka¿dym kryterium oceny ofert.
Do kryteriów zosta³a przypisana waga okre¶lona udzia³em procentowym.
Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty odpowiadaj±ce wy¿ej wymienionym kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegaæ bêd± ocenie w oparciu o ni¿ej podane zasady przyznawania punktów. Oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt w kryterium „Cena”, maksymalnie 20 pkt w kryterium „Okres gwarancji”, maksymalnie 20 pkt w kryterium „Termin wykonania”.
a) Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C)- waga 60 %:
Oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt w kryterium „Cena”.
Punkty za kryterium „Cena" zostan± obliczone w nastêpuj±cy sposób:
C min.
C = ---------------- x 60
C bad.
gdzie:
C - ilo¶æ punktów jak± Wykonawca uzyska za kryterium „Cena”
C min. - cena brutto oferty najtañszej
C bad. - cena brutto oferty badanej
b) Zasady oceny ofert w kryterium Okres gwarancji (G)- waga 40 %:
Punkty za kryterium „Okres gwarancji” zostan± przyznane Wykonawcy na podstawie o¶wiadczenia dotycz±cego okresu udzielonej gwarancji, zawartego w formularzu oferty.
Punkty za kryterium „Okres gwarancji" zostan± obliczone w nastêpuj±cy sposób:
Okres gwarancji (G) – waga 40 pkt. w tym:
a. za deklarowany okres gwarancji 36 miesi±ce Wykonawca otrzyma 0 pkt.
b. za deklarowany okres gwarancji 48 miesiêcy Wykonawca otrzyma 20 pkt.
c. za deklarowany okres gwarancji 60 miesiêcy Wykonawca otrzyma 40 pkt.
Maksymalny okres gwarancji podlegaj±cy punktacji to 60 miesiêcy. Oznacza to, ¿e Wykonawca, który zaproponuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy nie otrzyma wiêcej ni¿ 40 punktów. Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji poni¿ej 36 miesiêcy lub nie podanie (wpisanie) gwarancji
w formularzu oferty, spowoduje przyjêcie minimalnego okresu wynosz±cego 36 miesiêcy
i otrzymania 0 pkt.
3. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w oparciu o podane kryteria w sumie uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów. Wszystkie obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja przetargowa.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty (zgodnie z art. 223 ustawy Pzp), w tym zaoferowanej ceny (zgodnie z art. 224 ustawy Pzp).
7. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie oczywiste omy³ki pisarskie, oczywiste omy³ki rachunkowe (z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z niniejsz± SWZ, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty – niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 112 ust. 2 uPzp w zakresie:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawcy winni wykazaæ, ¿e s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³.
b) posiadaj± na realizacjê przedmiotowego zamówienia ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± nie mniejsz± ni¿ 3.000.000,00 z³.
/Weryfikacja spe³niania tego warunku dokonywana jest w oparciu o sprawozdanie finansowe lub inne dokumenty finansowe, informacjê z banku o wysoko¶ci ¶rodków lub zdolno¶ci kredytowej, op³acon± polisê/
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna wy¿ej wymieniony warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w zakresie kwalifikacji zawodowej kadry technicznej: dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na czas realizacji zamówienia co najmniej:
i. Jedn± osob± 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, oraz co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w powy¿szym zakresie (liczonego od dnia uzyskania uprawnieñ), w tym przy realizacji co najmniej 1 zakoñczonej inwestycji budowlanej polegaj±cej na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji obiektu basenowego**,
ii. Jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ oraz min. 3 letnie do¶wiadczenie w pracy na stanowisku kierownika robót w powy¿szym zakresie (liczonego od dnia uzyskania uprawnieñ) **,
iii. Jedn± osob± posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, oraz min. 3 letnie do¶wiadczenie w pracy na stanowisku kierownika robót w powy¿szym zakresie (liczonego od dnia uzyskania uprawnieñ)**
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia w/w funkcji.
**Uprawnienia zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2024 poz. 725),
a w przypadku uprawnieñ uzyskanych przed wej¶ciem w ¿ycie ww. ustawy nale¿y powo³aæ siê na inne aktualne uprawnienia, odpowiednie do wymaganego przez Zamawiaj±cego zakresu.
**Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. 2024 poz. 725) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w rozdz. VII ust. 1 pkt 4 lit a SWZ, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych (ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023 poz. 334).
Zamawiaj±cy dopuszcza wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
/Wykonawca wyka¿e podstawê do dysponowania tymi osobami oraz o¶wiadczy, ¿e wykazane osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. Sprawdzenie w/w warunku udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wykazu osób i przed³o¿onych przez Wykonawcê informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i o¶wiadczenia wg zasady spe³nia / nie spe³nia.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców./
b) w zakresie do¶wiadczenia zawodowego: nale¿ycie zrealizowa³ w okresie ostatnich 5 lat* przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub modernizacji obiektu basenowego, ka¿dy o kubaturze nie mniejszej ni¿ 5 000 m3, o warto¶ci co najmniej 2 000 000 z³ brutto ka¿da z tych robót.
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
/ Sprawdzenie w/w warunku udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wykazu robót budowlanych, wykazu us³ug i przed³o¿onych przez Wykonawcê po¶wiadczeñ/ innych dokumentów/ o¶wiadczeñ wed³ug zasady spe³nia/nie spe³nia./
* Okres wyra¿ony w latach, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt 4 lit. b niniejszej SWZ liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej musi byæ spe³niony:
1) przez Wykonawcê samodzielnie lub
2) przez co najmniej jeden podmiot udostêpniaj±cy do¶wiadczenie samodzielnie lub
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - samodzielnie przez co najmniej jednego z tych Wykonawców.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 5 do SWZ;
Zamawiaj±cy informuje, i¿ wezwie Wykonawcê do z³o¿enie ww. O¶wiadczenia w przypadku wp³yniêcia przynajmniej 2 ofert.
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 6 do SWZ (w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed terminem sk³adania ofert);
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 7 do SWZ;
3) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
4) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca posiada na realizacjê przedmiotowego zamówienia ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow±.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 50.000,00 z³. (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych, 00/100 groszy).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. 2024 r. poz. 419).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego: Gmina Jawor, 59-400 Jawor, Rynek 1, Bank Spó³dzielczy w Jaworze Oddzia³ w Jaworze, Nr konta: 13 8647 0007 0018 4029 2000 0005
W tytule przelewu nale¿y wskazaæ nr postêpowania: ZP.271.19.2024
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert, a gwarant/ porêczyciel mia³ obowi±zek wyp³acenia Zamawiaj±cemu kwoty wadium, o ile tylko przes³anka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie zwi±zania ofert±);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Zamawiaj±cy;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Z³o¿enie wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na musi byæ czynno¶ci± jednostronnie zobowi±zuj±c±. Wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu.
7. W przypadku wadium wnoszonego w formie porêczenia Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie mia³o charakter solidarny.
8. W przypadku dokonywania przez Wykonawcê wp³aty wadium na rachunek Zamawiaj±cego za po¶rednictwem systemów p³atno¶ci internetowych po¶rednicz±cych w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawid³owego wniesienia wadium zaleca siê w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonuj±cej wp³aty wadium oraz jej adresu.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
10. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi (w zale¿no¶ci od tego co jest przedmiotem postêpowania) wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, je¶li s± wymagane, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w Rozdziale XXII SWZ oraz w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1030159
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-08 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-06
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- Termomodernizacja krytej p³ywalni "S³owianka" w Jaworze.
- Modernizacja 13 lokali stanowi±cych mieszkalny zasób Gminy Jawor
wiêcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu do sali do¶wiadczania ¶wiata obejmuj±ca jego instalacjê i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Termomodernizacja czê¶ci mieszkalnej budynku szko³y w Sadurkach
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 26 w Wa³brzychu
- SZP/242-262/2024, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "System gaszenia gazem w pomieszczeniach w budynku F-13 Politechniki Wroc³awskiej
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.