Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374170/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00394796/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji podłogi scenicznej, orkiestronu oraz stropu w ramach zadania: „Zabezpieczenie p.poż podłogi scenicznej oraz stropu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPERA BAŁTYCKA W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190320600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-219
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 763 49 12/13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@operabaltycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://operabaltycka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://operabaltycka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie modernizacji podłogi scenicznej, orkiestronu oraz stropu w ramach zadania: „Zabezpieczenie p.poż podłogi scenicznej oraz stropu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dda6fda-2e2c-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037592/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zabezpieczenie p.poż. podłogi scenicznej oraz stropu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374170
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 238267,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji podłogi scenicznej, orkiestronu oraz stropu w ramach zadania:„Zabezpieczenie p.poż podłogi scenicznej oraz stropu”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ, w zakresie odpowiadającym danej części zamówienia.
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:
Część I – zabezpieczenie przeciwpożarowe podłogi scenicznej, orkiestronu wraz z robotami towarzyszącymi,
Część II – zabezpieczenie przeciwpożarowe konstrukcji stalowej.
2. Szczegółowy opis i określenie przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45432110-8 - Kładzenie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 92142,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji podłogi scenicznej, orkiestronu oraz stropu w ramach zadania:„Zabezpieczenie p.poż podłogi scenicznej oraz stropu”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ, w zakresie odpowiadającym danej części zamówienia.
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:
Część I – zabezpieczenie przeciwpożarowe podłogi scenicznej, orkiestronu wraz z robotami towarzyszącymi,
Część II – zabezpieczenie przeciwpożarowe konstrukcji stalowej.
2. Szczegółowy opis i określenie przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45432110-8 - Kładzenie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 146124,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w części I i II w terminie składania ofert nie wpłynęły żadne oferty, a zatem uzasadnione i konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w części I i II w terminie składania ofert nie wpłynęły żadne oferty, a zatem uzasadnione i konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.