Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384588/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja i rozbudowa ujęć wody w Stojanowicach i Kaczkowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "NIDA 2000"
1.3.) Oddział zamawiającego: 28-136 Nowy Korczyn, Stary Korczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290421774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BN
1.5.2.) Miejscowość: Stary Korczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-136
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nida2000@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nida2000.realnet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20e660fa-33b9-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja i rozbudowa ujęć wody w Stojanowicach i Kaczkowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20e660fa-33b9-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223525/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja i rozbudowa ujęć wody w Stojanowicach i Kaczkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIDA.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2588236,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Planowana zadanie polega na wykonaniu kompletnej dokumentacji hydrogeologicznej określającą zasoby eksploatacyjne wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego dla ujęcia wody w Stojanowicach mające na celu zwiększenie poboru wody. Zadanie polega również na zaprojektowaniu i realizacji robót budowlanych związanych remontem obiektów ujęcia i przepompowni wody w Stojanowicach. Realizacja robót budowlanych związanych z technologią przesyłu i uzdatniania wody musi uwzględniać złożenia zwiększenia możliwości poboru wody z ujęcia w Stojanowicach. Kolejnym elementem zadania jest modernizacja wodociągu zapewniającego przesył wody z ujęcia w Stojanowicach działka nr 138/3 do zbiornika wody w Stojanowicach dz. ew. 137/1.
Kolejnym etapem będzie wykonie modernizacji sieci wodociągowej w miejscowości Kaczkowice na działkach nr ew. 85, 84, 83, 80, 78, 75, 72, 70, 67, 64, 61, 58.
W ramach zadania w miejscowości Kaczkowice należy wykonać inspekcję wizyjną studni, odmulenie oraz dezynfekcję. Po podjętych następnie wymienić pompy w studniach głębinowych nr 1 i nr 2 oraz dostarczyć i zamontować zestaw hydroforowy. Po dokonanych czynnościach należy uzupełnić (sporządzić) książkę obiektu z aktualizacją oraz opisem wykonanych czynności i zaleceniami.
Obiekty objęte opracowaniem zlokalizowane są na terenie gminy Bejsce, powiat kazimierski, woj. świętokrzyskie.
W szczególności zakres zamówienia obejmuje m.in.:
• ubezpieczenie całego zadania,
• uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, zgód i uzgodnień,
• opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej dla ujęcia w Stojanowicach,
• opracowanie operatów wodnoprawnych dla ujęcia w Stojanowicach,
• projektowanie,
• dostawę i montaż urządzeń,
• realizację robót budowlano-montażowych,
• realizację robót rozbiórkowych i odtworzeniowych,
• zagospodarowanie odpadów powstających w trakcie budowy,
• oznakowania obiektów,
• dostarczenie i montaż kompletnego wyposażenia BHP i p.poż i oznakowania obiektów,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej,
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.Oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na Część nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3 w/w Ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.