eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Korczyn"Modernizacja i rozbudowa ujęć wody w Stojanowicach i Kaczkowicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja i rozbudowa ujęć wody w Stojanowicach i Kaczkowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "NIDA 2000"

1.3.) Oddział zamawiającego: 28-136 Nowy Korczyn, Stary Korczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290421774

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BN

1.5.2.) Miejscowość: Stary Korczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-136

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nida2000@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nida2000.realnet.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20e660fa-33b9-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja i rozbudowa ujęć wody w Stojanowicach i Kaczkowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20e660fa-33b9-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223525/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja i rozbudowa ujęć wody w Stojanowicach i Kaczkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NIDA.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2588236,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowana zadanie polega na wykonaniu kompletnej dokumentacji hydrogeologicznej określającą zasoby eksploatacyjne wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego dla ujęcia wody w Stojanowicach mające na celu zwiększenie poboru wody. Zadanie polega również na zaprojektowaniu i realizacji robót budowlanych związanych remontem obiektów ujęcia i przepompowni wody w Stojanowicach. Realizacja robót budowlanych związanych z technologią przesyłu i uzdatniania wody musi uwzględniać złożenia zwiększenia możliwości poboru wody z ujęcia w Stojanowicach. Kolejnym elementem zadania jest modernizacja wodociągu zapewniającego przesył wody z ujęcia w Stojanowicach działka nr 138/3 do zbiornika wody w Stojanowicach dz. ew. 137/1.

Kolejnym etapem będzie wykonie modernizacji sieci wodociągowej w miejscowości Kaczkowice na działkach nr ew. 85, 84, 83, 80, 78, 75, 72, 70, 67, 64, 61, 58.

W ramach zadania w miejscowości Kaczkowice należy wykonać inspekcję wizyjną studni, odmulenie oraz dezynfekcję. Po podjętych następnie wymienić pompy w studniach głębinowych nr 1 i nr 2 oraz dostarczyć i zamontować zestaw hydroforowy. Po dokonanych czynnościach należy uzupełnić (sporządzić) książkę obiektu z aktualizacją oraz opisem wykonanych czynności i zaleceniami.

Obiekty objęte opracowaniem zlokalizowane są na terenie gminy Bejsce, powiat kazimierski, woj. świętokrzyskie.

W szczególności zakres zamówienia obejmuje m.in.:
• ubezpieczenie całego zadania,
• uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, zgód i uzgodnień,
• opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej dla ujęcia w Stojanowicach,
• opracowanie operatów wodnoprawnych dla ujęcia w Stojanowicach,
• projektowanie,
• dostawę i montaż urządzeń,
• realizację robót budowlano-montażowych,
• realizację robót rozbiórkowych i odtworzeniowych,
• zagospodarowanie odpadów powstających w trakcie budowy,
• oznakowania obiektów,
• dostarczenie i montaż kompletnego wyposażenia BHP i p.poż i oznakowania obiektów,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej,
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na Część nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3 w/w Ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.