Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00345945/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598
1.5.8.) Numer faksu: +48227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67100c47-333d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017829/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345945/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.45.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja według wytycznych Zamawiającego 1 szt. macierzy dyskowej o parametrach technicznych zgodnych ze szczegółowym Opisem przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przez Zamawiającego minimalnych wymaganych parametrów technicznych, zawiera Załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Realizacja zamówienia odbędzie się zgodnie z założeniami określonymi w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby prace wdrożeniowe skutkujące niedostępnością infrastruktury IT Zamawiającego były realizowane po godzinach pracy, tj. w godzinach 16:00-8:00 w dni robocze oraz w weekendy (całą dobę).
5. Zamawiający wymaga, aby w okresie 3 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego Wykonawca udzielał powdrożeniowej asysty technicznej i wsparcia drogą telefoniczną w trybie 8 godzin roboczych (8:00 -16:00) przez 5 dniu w tygodniu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w przypadku wystąpienia problemów lub wątpliwości związanych z wykonaną dostawą i wdrożeniem w kwestiach związanych z konfiguracją, administrowaniem, analizą logów.
6. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nigdy wcześniej nieużywany, pochodzący z bieżącej produkcji, kompletny, sprawny technicznie, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku, nieuszkodzony mechanicznie lub elektronicznie, w nieuszkodzonych opakowaniach producenta,
2) zamówienie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność,
3) przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z dokumentacją i kartami gwarancyjnymi sporządzonymi w języku polskim.
7. Wszystkie materiały i urządzenia lub oprogramowanie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją.
8. Okres gwarancji producenta sprzętu wynosi minimum 84 miesiące. Warunki gwarancji zostały określone Opisie przedmiotu zamówienia.
9. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru końcowego.
10. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie maksymalnie 65 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
12. Zaproponowanie w ofercie wykonania przedmiotu zamówienia w czasie krótszym niż 65 dni kalendarzowych będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ.
13. Zaproponowanie w ofercie wykonania przedmiotu zamówienia w czasie dłuższym niż 65 dni kalendarzowych będzie podstawą odrzucenia oferty Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart TECHNOLOGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292704207
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Dubois 114/116
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-465
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Wykonanie siedziby Powiatowej Instytucji Kultury w Legionowie Etap I wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu, w ramach zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji projektowej (...)
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1819W ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Aleja 3-go Maja w Legionowie"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz rozbudowa drogi powiatowej Nr 1812W w Dąbkowiźnie w Gminie Nieporęt".
- Przebudowa miejskiego systemu monitoringu
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych (linie segregacyjne, przejścia dla pieszych, strzałki i symbole) na terenie Legionowa
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem na wszystkie koła (4x4)
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd z podziałem na części
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd we Włodowicach"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Kożuchów realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.