eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Sulęcin w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Sulęcin w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sulęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210044176

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957550107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sulecin@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulecin.szczecin.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.sulecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Sulęcin w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2efb824-3c30-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00140701/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Sulęcin w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355698

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 482770,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest naprawa istniejących dróg w zakresie robót zapewniających przejezdność dróg na terenie Nadleśnictwa Sulęcin w 2023 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- Koryto/podłoże pod uzupełnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem przy wilgotności optymalnej o szer.3,50m pod warstwę z kruszywa łamanego (m2);
- Budowa nasypu o miąższości około 30-40 cm w celu wywyższenia zaniżeń w terenie w lokalizacjach wskazanych w tabelarycznym zestawieniu (m3};
- Nawierzchnia o grubości 20 cm z kruszywa łamanego C90/3 ze skały litej frakcji 0/63mm (m2);
- Klinowanie nawierzchni miałem kamiennym gr. po zagęszczeniu 1cm i szer. 3,5 m {m2};
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej - istniejąca nawierzchnia - oczyszczenie krawędzi, środka z humusu, itp. (m2);
- Doziarnienie istniejącej nawierzchni warstwą kruszywa gr 15cm łamanego 0/31,5 C90/3 lub warunkowo 0/63 mm za zgodą IN oraz Zamawiającego wraz z przemieszaniem z istniejącą nawierzchnią na grubość 25 cm z przeprofilowaniem i zagęszczeniem(m2);
- Naprawy istniejących dróg wykonywane mechanicznie - profilowanie wraz z usunięciem (zmieleniem) kolidujących korzeni(m2) ;
- Naprawy istniejących dróg wykonywane mechanicznie - zagęszczanie przy wilgotności optymalnej (m2).
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ składający się z:
1) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1 A do SWZ,
2) Przedmiaru robót – Załącznik nr 1B do SWZ,
3) Tabelaryczne zestawienie odcinków dróg objętych przedmiotem zamówienia - załącznik nr 1 C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe "KOLIBER"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5960000415

7.3.3) Ulica: Międzyrzecka 17

7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.