Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332456/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oraz zakup wyposażenia istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Cyganach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBRYTE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obryte 185
1.5.2.) Miejscowość: Obryte
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-215
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugobryte@obryte.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obryte.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://obryte.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oraz zakup wyposażenia istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Cyganach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a82c3894-1744-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071148/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja oraz zakup wyposażenia istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Cyganach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.ZP.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Modernizacja oraz zakup wyposażenia istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Cyganach.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 11 do SWZ .
3. Zamówienie obejmuje:
SALA:
1) Roboty rozbiórkowe:
- likwidacja sceny.
2) Stolarka:
- wymiana drzwi wejściowych.
3) Posadzki:
- wymiana płytek na posadzce.
4) Malowanie:
- wymiana tynku mozaikowego;
- malowanie;
- wymiana płyt na suficie z częściową wymianą rusztu.
5) Roboty dekarskie:
- wymiana obróbek przy kominie.
6) Montaż ogrzewania:
- montaż klimatyzacji z funkcją ogrzewania.
POMIESZCZENIA KUCHENNE:
1) Roboty rozbiórkowe:
- likwidacja ściany z wykonaniem podciągu stalowego.
2) Posadzki:
- wymiana płytek na posadzce.
3) Malowanie:
- wymiana tynku mozaikowego;
- malowanie.
4) Montaż ogrzewania:
- montaż klimatyzacji z funkcją ogrzewania.
KORYTARZ:
1) Roboty rozbiórkowe:
- wymiana płytek na posadzce.
2) Stolarka:
- wymiana drzwi wejściowych.
3) Posadzki:
- wymiana płytek na posadzce.
4) Malowanie:
- wymiana tynku mozaikowego;
- malowanie.
5) Montaż ogrzewania:
- montaż klimatyzacji z funkcją ogrzewania.
ŁAZIENKI:
1) Roboty rozbiórkowe:
- demontaż drzwi.
2) Malowanie:
- malowanie powyżej płytek.
3) Stolarka:
- wymiana drzwi
4) Roboty elektryczne:
- wymiana lamp;
- montaż wentylatorków.
DOSTAWA WYPOSAŻENIA AGD:
1) Kuchnia gazowo-elektryczna 5 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym. Szerokość kuchni min. 90 cm. Płyta kuchni wyposażona w żeliwne ruszty, pokrętła żaroodporne oraz zapalarkę. Piekarnik o pojemności min 100 litrów z funkcją tradycyjną pieczenia (grzanie górne, grzanie dolne) oraz termoobiegiem, termostatem oraz termoregulatorem - umożliwiającym zaprogramowanie różnych funkcji. Typ prowadnic piekarnika – drabinkowe. Kuchnia ze sterowaniem elektronicznym, posiadającym timer.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, a także nie dopuszcza złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych ani załączenia do oferty katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający na podstawie art. 462 ust. 2 ustawy żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał firmy (nazwy) ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7. Zamawiający informuje zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, iż jeżeli w niniejszej SWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, domniemywa się że towarzyszą im wyrazy „lub równoważne” w zakresie funkcjonalno-użytkowym. Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiający stosował będzie kryteria równoważności określone w dokumentacji zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Ponadto Zamawiający informuje, iż każdorazowo odnosząc się do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i/lub ust. 3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne wskazywanym, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 48 m-cy. Wykonawca określa maksymalny okres gwarancji i rękojmi za wady w formularzu ofertowym. Bieg gwarancji oraz rękojmi rozpoczyna się od dnia podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. i
10. Materiały z rozbiórki zgodnie z obowiązującym prawem wykonawca pozyska lub zutylizuje we własnym zakresie uwzględniając wynikający z tych zabiegów koszt przy wycenie przedmiotu zamówienia.
11. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją zadania, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie.
12. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.
Zadanie realizowane z udziałem środków własnych budżetu Województwa mazowieckiego w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2024”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232895,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUMAX Jarosław Górecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524812520
7.3.3) Ulica: ul. Aleksandra Kowalskiego 3, lok 177
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-288
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30INNE PRZETARGI OBRYTE
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby Gminy Obryte w 2025 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Obryte w 2025 r.
więcej: przetargi OBRYTE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.