Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00377392/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00396370/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w m. Lubin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Torzym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Torzym
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-235
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@torzym.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torzym.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/torzym1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w m. Lubin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8e4aa29-2f9d-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041965/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w m. Lubin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377392
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGN.II.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i buduj dla budynku świetlicy wraz z remizą w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w m. Lubin”.
Opracowywany teren nie jest zabudowany, znajduje się na nim istniejąca altana oraz niezbędna infrastruktura. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje m.in.:
• Opracowanie projektu zagospodarowania terenu,
• Opracowanie projektów architektoniczno-budowlanych i projektów technicznych,
• Uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań projektowych,
• Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego oraz decyzji o pozwoleniu na budowę,
• Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich opinii, warunków, sprawdzeń, decyzji i uzgodnień niezbędnych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia,
• Opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnych przyłączy (wod.-kan., energetycznego itp.) wraz z uzyskaniem warunków technicznych od gestorów sieci na ich podłączenie,
• Wykonanie, na podstawie uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej robót budowlanych w zakresie budowy świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką.
• Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z geodezyjnym zestawie-niem ilości i rodzaju wbudowanych elementów.
Projektowany budynek zlokalizowany został na płaskim terenie.
Większość obszaru opracowywanej działki pokrywa zieleń niska w postaci trawy.
Do zadań Wykonawcy należy m.in. wykonanie inwentaryzacji drzew, które kolidują z zaprojektowaną zabudową oraz infrastrukturą i uzyskanie zgody na wycinkę jak i nasadzenia zastępcze.
Budynek należy zaprojektować jako dostępny dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Należy zapewnić odpowiednie parametry drogi pożarowej podczas projektowania budynku i uzgodnić projekt z rzeczoznawcą do spraw ppoż. Zagospodarowanie wód opadowych w całości na działce Inwestora. Inwestycja ma być zgodna z pozyskaną Decyzją Lokalizacji Celu Publicznego.
Szczegółowy zakres prac podano w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych.
Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom wskazanym w PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 10 lipca 2024 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.