eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³yPrzebudowa ulicy Komorowskiej w Pêcicach Ma³ych



Og³oszenie z dnia 2024-07-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Komorowskiej w Pêcicach Ma³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4462851f-11fd-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Komorowskiej w Pêcicach Ma³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4462851f-11fd-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00421325

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017654/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.26 Przebudowa ul. Komorowskiej w Pêcicach Ma³ych w zakresie chodnika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00323847

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.21.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie ulicy Komorowskiej po³o¿onej w miejscowo¶ci Pêcice Ma³e w gminie Micha³owice w zakresie wykonania drogi dla pieszych.
2. W ramach robót budowlanych objêtych Przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona:
1) drogê dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 66m2 wzd³u¿ jezdni,
2) pas bezpieczeñstwa o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 9m2,
3) zjazdy zwyk³e o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 57m2,
4) rozbiórkê i budowê elementów telekomunikacyjnej sieci napowietrznej,
5) wycinkê dwóch drzew,
6) humusowanie oraz obsianie traw± terenów zielonych.
3. Pe³ny zakres Przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±cznikach do SWZ:
1) Dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 7;
2) Szczegó³owa Specyfikacja Techniczna (dalej: „SST”) stanowi±cej za³±cznik nr 8.;
3) Przedmiar, stanowi±cy za³±cznik nr 9.
4. Materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadaæ ¶wiadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spe³niaæ wymogi okre¶lone w ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.).
5. Na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ wszystkie drzewa, krzewy oraz ro¶liny wieloletnie (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz prowadziæ prace w sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w „Projekcie umowy” stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usuniêcia uszkodzonych ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice na swój koszt (je¿eli dotyczy).
7. Obowi±zkiem Wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wyst±pi³y uszkodzenia istniej±cych obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniej±cej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wyst±pienia uszkodzeñ tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy uszkodzeñ lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na w³asny koszt.
8. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
9. Wykonawca jest wytwórc± i posiadaczem odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowi±zany jest do przekazania powsta³ych odpadów w tym materia³y pochodz±ce z rozbiórek oraz nadmiar gruntu do unieszkodliwiania (utylizacji). Wykonawca zobowi±zany jest udokumentowaæ Zamawiaj±cemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru zrealizowanych czê¶ci zamówienia.
10. Wykonawca w czasie realizacji robót budowlanych zobowi±zany bêdzie do pozostawienia przejezdnego odcinka drogi w celu umo¿liwienia dojazdu do posesji mieszkañcom, w sytuacji je¶li wykonywane roboty bêd± kolidowa³y z dostêpem do posesji.
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie powiadomiæ mieszkañców o utrudnieniach w zwi±zku z robotami budowlanymi najpó¼niej na 5 dni roboczych przed rozpoczêciem robót.
12. Wykonawca po zakoñczeniu robót ka¿dego dnia zobowi±zany jest do uprz±tniêcia zanieczyszczeñ powsta³ych wskutek prowadzonych robót budowlanych pasa drogowego.
13. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania dokumentacji powykonawczej - kompletowanej przez Wykonawcê sukcesywnie, zgodnie z postêpem prac, dostêpnej do wgl±du na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego
14. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania tylko fabrycznie nowych materia³ów posiadaj±cych wymagane atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty oraz powinny odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane oraz STWiOR.
15. Wykonawca zobowi±zany bêdzie, na ¿±danie Zamawiaj±cego, okazaæ niezbêdne atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty i inne równowa¿ne dokumenty stwierdzaj±ce jako¶æ oraz w³a¶ciwo¶ci materia³ów.
16. Roboty, które sk³adaj± siê na Przedmiot zamówienia, bêd± prowadzone w terenie uzbrojonym, wiêc Wykonawca przed przyst±pieniem do robót zobowi±zany jest do powiadomienia w³a¶cicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót.
17. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów, studni i innych urz±dzeñ znajduj±cych siê w pasie drogowym, Wykonawca zobowi±zany jest do bezzw³ocznej ich naprawy na koszt w³asny oraz powiadomienia o uszkodzeniu w³a¶ciciela urz±dzenia.
18. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane bêd± roboty, od chwili rozpoczêcia robót, a¿ do chwili ich zakoñczenia na danym odcinku, odpowiedzialny jest Wykonawca.
19. Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed przyst±pieniem do wykonywania robót na danym obszarze do oznakowania terenu zgodnie z instrukcj± organizacji ruchu zatwierdzon± przez w³a¶ciwy organ.
20. Wykonawca realizuj±cy Przedmiot zamówienia przejmie od Zarz±dcy drogi niezbêdny do wykonania robót pas drogowy, ³±cznie z uzyskaniem stosownej decyzji administracyjnej oraz pokryje niezbêdne koszty w tym zakresie.
21. Pracownicy Wykonawcy wykonuj±cy pracê w terenie musz± byæ wyposa¿eni w ubranie ochronne z logo (nazw±) firmy Wykonawcy oraz elementami odblaskowymi.
22. Wykonawca zobowi±zany jest do oznakowania sprzêtu wykorzystywanego do realizacji zamówienia w terenie (nazwa firmy Wykonawcy z logo) umieszczone w widocznym miejscu umo¿liwiaj±ce identyfikacjê Wykonawcy w czasie prowadzonych prac.
23. Wykonawca, sk³adaj±c ofertê w niniejszym postêpowaniu potwierdza i o¶wiadcza, ¿e posiada do¶wiadczenie, wiedzê oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobowym posiadaj±cym wymagane uprawnienia w zakresie niezbêdnym do wykonania Przedmiotu zamówienia.
24. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania robót objêtych niniejszym postêpowaniem z nale¿yt± staranno¶ci±, z zasadami wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami (lub równowa¿nymi) oraz przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej oraz uzgodnieniami dokonywanymi w czasie jej trwania.
25. Wszelkie narzêdzia, materia³y, ¶rodki niezbêdne do realizacji robót zapewnia sobie Wykonawca na koszt w³asny.
26. Wykonawca o¶wiadcza, i¿ po zakoñczeniu robót pozostawi miejsce wykonywania prac czyste, tj. wolne od ¶mieci, pozosta³o¶ci budowlanych i innych elementów odpadowych powstaj±cych podczas realizacji robót.
27. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie na Zamawiaj±cego w³asno¶æ wybudowanych elementów.
28. Odbiór wykonanych prac bêdzie odbywa³ siê w dni robocze z wy³±czeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do jednostronnego sporz±dzenia i podpisania protoko³u odbioru w przypadku, gdy Wykonawca nie bêdzie uczestniczy³ w odbiorze lub gdy Wykonawca odmówi podpisania protoko³u. W przypadku prac wykonanych nieprawid³owo, sporz±dzony protokó³ odbioru bêdzie podstaw± do rozliczenia wynagrodzenia i naliczenia kar umownych.
29. Zasady odbioru Przedmiotu zamówienia zosta³y szczegó³owo okre¶lone w Projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
30. Materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia, powinny odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadaæ ¶wiadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spe³niaæ wymogi okre¶lone w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.)oraz wymagania dokumentacji technicznej.
31. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê (klauzule spo³eczne):
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465) osoby wykonuj±ce czynno¶ci operatora maszyn budowlanych oraz robotników budowlanych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);
32. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RÊKOJMI
1) Wykonawca zobowi±zuje siê do udzielenia gwarancji w rozumieniu art. 57 Kodeksu Cywilnego na ca³y zakres zamówienia.
2) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty oraz zastosowane materia³y na okres nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy liczony od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia (ostateczny termin gwarancji zostanie wskazany przez Wykonawcê w ofercie – stanowi kryterium oceny ofert).
3) W zakresie rêkojmi i gwarancji koszty zwi±zane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosiæ bêdzie Wykonawca.
4) Szczegó³owy opis gwarancji i rêkojmi znajduje siê w Projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ.
33. WIZJA LOKALNA
1) W celu prawid³owego przygotowania oferty Zamawiaj±cy zaleca i rekomenduje dokonanie przez Wykonawcê wizji lokalnej dla uzyskania niezbêdnej informacji co do ryzyka, trudno¶ci i wszelkich innych okoliczno¶ci jakie mog± mieæ wp³yw na wykonanie Przedmiotu zamówienia.
2) Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
3) Zamawiaj±cy nie bêdzie odrzuca³ oferty Wykonawcy, który nie bêdzie uczestniczy³ w wizji lokalnej.
4) Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ Wykonawca sk³adaj±c ofertê bez przeprowadzenia wizji lokalnej nie mo¿e ¿±daæ od Zamawiaj±cego podwy¿szenia umówionej wysoko¶ci wynagrodzenia powo³uj±c siê na ryzyka i trudno¶ci i wszelkie inne okoliczno¶ci mog±ce wyst±piæ w trakcie realizacji umowy objêtej niniejszym Przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 80966,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 110777,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80966,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAK£AD US£UG TERENOWYCH, BUDOWLANYCH I PORZ¡DKOWYCH MARGOT EXPERT SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361487790

7.3.3) Ulica: Pasa¿ Ursynowski 11

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-784

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 80966,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.