Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00324712/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
- 2023/BZP 00446456/01 - Wynik z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu gastronomicznego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/ozgs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu gastronomicznego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad82b1fd-2ad8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 46/2023/TP/Ż
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233785,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, w którym ZAMAWIAJĄCY wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu gastronomicznego
z podziałem na 5 (części) części:
część I zamówienia – dostawa zmywarki tunelowej z osuszaczem,
część II zamówienia – dostawa pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego,
część III zamówienia – dostawa kotleciarki/prasy do mięsa,
część IV zamówienia – dostawa maszyny do rozdrabniania warzyw z tarczami,
część V zamówienia – dostawa krajalnicy gastronomicznej do wędlin.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42959000-3 Zmywarki do naczyń
42214000-9 Piece kuchenne
42215200-8 Maszyny do przetwarzania żywności
39711210-4 Rozdrabniacze żywności
2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.5, nr 2, oraz nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.5. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 116428,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym zgodniez art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, w którym ZAMAWIAJĄCY wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji.
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu gastronomicznego
z podziałem na 5 (części) części:
część I zamówienia – dostawa zmywarki tunelowej z osuszaczem,
część II zamówienia – dostawa pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego,
część III zamówienia – dostawa kotleciarki/prasy do mięsa,
część IV zamówienia – dostawa maszyny do rozdrabniania warzyw z tarczami,
część V zamówienia – dostawa krajalnicy gastronomicznej do wędlin.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42959000-3 Zmywarki do naczyń
42214000-9 Piece kuchenne
42215200-8 Maszyny do przetwarzania żywności
39711210-4 Rozdrabniacze żywności
2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.5, nr 2, oraz nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.5. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania
4.5.5.) Wartość części: 66482,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, w którym ZAMAWIAJĄCY wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu gastronomicznego
z podziałem na 5 (części) części:
część I zamówienia – dostawa zmywarki tunelowej z osuszaczem,
część II zamówienia – dostawa pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego,
część III zamówienia – dostawa kotleciarki/prasy do mięsa,
część IV zamówienia – dostawa maszyny do rozdrabniania warzyw z tarczami,
część V zamówienia – dostawa krajalnicy gastronomicznej do wędlin.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42959000-3 Zmywarki do naczyń
42214000-9 Piece kuchenne
42215200-8 Maszyny do przetwarzania żywności
39711210-4 Rozdrabniacze żywności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.5, nr 2, oraz nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.5. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42215200-8 - Maszyny do przetwarzania żywności
4.5.5.) Wartość części: 22667,26 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, w którym ZAMAWIAJĄCY wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu gastronomicznego
z podziałem na 5 (części) części:
część I zamówienia – dostawa zmywarki tunelowej z osuszaczem,
część II zamówienia – dostawa pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego,
część III zamówienia – dostawa kotleciarki/prasy do mięsa,
część IV zamówienia – dostawa maszyny do rozdrabniania warzyw z tarczami,
część V zamówienia – dostawa krajalnicy gastronomicznej do wędlin.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42959000-3 Zmywarki do naczyń
42214000-9 Piece kuchenne
42215200-8 Maszyny do przetwarzania żywności
39711210-4 Rozdrabniacze żywności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.5,
nr 2, oraz nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.5. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711210-4 - Rozdrabniacze żywności
4.5.5.) Wartość części: 17283,94 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym zgodniez art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, w którym ZAMAWIAJĄCY wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji.
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu gastronomicznego
z podziałem na 5 (części) części:
część I zamówienia – dostawa zmywarki tunelowej z osuszaczem,
część II zamówienia – dostawa pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego,
część III zamówienia – dostawa kotleciarki/prasy do mięsa,
część IV zamówienia – dostawa maszyny do rozdrabniania warzyw z tarczami,
część V zamówienia – dostawa krajalnicy gastronomicznej do wędlin.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42959000-3 Zmywarki do naczyń
42214000-9 Piece kuchenne
42215200-8 Maszyny do przetwarzania żywności
39711210-4 Rozdrabniacze żywności
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.5,
nr 2, oraz nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.5. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42215100-7 - Maszyny do krojenia żywności
4.5.5.) Wartość części: 10922,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ważnych ofert. Na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ważnych ofert. Na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak możliwości zwiększenia środków przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinalizowanie zamówienia (wartość oferty – 30 495,39 zł wartość przeznaczona przez Zamawiającego – 21 259,25 zł).
Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia […].
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.