eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej (OZE) na dachu budynku administracyjnego siedziby Oddziału w Krakowie GDDKiA



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej (OZE) na dachu budynku administracyjnego siedziby Oddziału w Krakowie GDDKiA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mogilska 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej (OZE) na dachu budynku administracyjnego siedziby Oddziału w Krakowie GDDKiA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cffb20cf-3037-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00130623/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 41,5 kWp na dachu budynku GDDKiA przy ul.Mogilskiej 25 w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336704

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.KR.D-3.2421.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 252800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- opracowanie projektu technicznego instalacji,
- opracowanie ekspertyzy nośności dachu pod kątem montażu paneli,
- budowę przedmiotowej instalacji fotowoltaicznej tj. w szczególności:
• dostawę i montaż konstrukcji wsporczej modułów fotowoltaicznych przeznaczonej na dachy płaskie,
• dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych,
• dostawę, montaż i konfigurację inwertera centralnego lub mikroinwerterów,
• dostawę i montaż okablowywania i zabezpieczeń,
- przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do Punktu Poboru Energii (PPE) znajdującym się w przyziemiu budynku,
- wykonanie ograniczników przepięć, uziemieniu instalacji wraz z pomiarami,
- przygotowanie pełnej dokumentacji do przyłączenia mikroinstalacji do operatora sieci dystrybucyjnej i orzecznictwo przeciwpożarowe,
- dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
- udostępnienie aplikacji śledzącej pracę instalacji.

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest przeprowadzenie obowiązkowej wizji lokalnej przed złożeniem oferty w celu osobistej oceny zakresu przedmiotu zamówienia i wyeliminowania ewentualnych wątpliwości i niejasności przy przygotowaniu i kalkulowaniu oferty.

Zamawiający wyznacza dwa terminy wizji lokalnej – do wyboru Wykonawcy (pierwszy w dniu 07.08.2023 r., drugi w dniu 09.08.2023 r., godz. 9:00)
Miejsce wizji lokalnej: Budynek siedziby Oddziału w Krakowie GDDKiA, ul. Mogilska 25, 31516 Kraków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228990,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228990,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATALP Krzysztof Plata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7343582732

7.3.4) Miejscowość: Moszczenica Niżna 1

7.3.5) Kod pocztowy: 33-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228990,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.