Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00362552/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bukowcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brójce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brójce 39
1.5.2.) Miejscowość: Brójce
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-006
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 295 01 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@brojce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29645977-26f5-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bukowcu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29645977-26f5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068254/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bukowcu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bukowcu” na działkach nr ew. 433/1, 434/1, 523/1, 523/6, 433/3, 434/3, obręb 02 Bukowiec, Gmina Brójce.
2. Zakres rzeczowy:
1) Roboty pomiarowe;
2) Ogrodzenie terenu budowy;
3) Roboty ziemne przygotowawcze;
4) Roboty ogólnobudowlane związane z budynkiem szkoły i łącznika:
a) roboty rozbiórkowe oraz demontażowe w zakresie niezbędnym dla możliwości połączenia istniejącego budynku z nowobudowanym;
b) roboty ziemne;
c) roboty fundamentowe;
d) posadzka na gruncie;
e) konstrukcje betonowe i żelbetowe nadziemia;
f) roboty murarskie;
g) stropy prefabrykowane;
h) konstrukcja dachu szkoły i łącznika wraz z pokryciem i obróbkami blacharskimi;
i) stolarka okienna i drzwiowa;
j) docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentów wraz z systemowymi okładzinami elewacyjnymi;
k) okładziny gipsowo-kartonowe ścian i sufitów;
l) zabudowy HPL;
m) tynkowanie i wykończenie ścian wraz z pracami malarskimi;
n) wykładziny podłogowe (w tym podłoga systemowa sali ruchowej);
o) stolarka wewnętrzna;
p) pozostałe roboty towarzyszące i porządkowe;
q) wzmocnienie istniejących ścian hali sportowej w miejscach występowania spękań (zgodnie z załączoną ekspertyzą techniczną).
UWAGA! W miejscach łączenia starych powierzchni z nowymi należy przewidzieć konieczność otynkowania (wraz z siatką i klejem na całej powierzchni) całych ścian uszkodzonych podczas budowy.
5) Roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu:
a) roboty przygotowawcze, niwelacja terenu;
b) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, dojść oraz opaski wokół budynku;
c) nawierzchnie utwardzone piesze;
d) nawierzchnie utwardzone dla ruchu pojazdów wraz z drogą ppoż. oraz zjazdem z ul. Przemysłowej;
e) przeniesienie istniejącego placu zabaw;
f) zagospodarowanie terenów zielonych wraz z nasadzeniem zieleni ozdobnej;
g) nasadzenie 70 drzew (wiąz szypułkowy, klon jawor, lipa drobnolistna) o wysokości min. 120 cm oraz obwodzie na wysokości 100 cm – min. 14 cm na działce sąsiadującej z terenem budowy;
h) monitoring terenu;
i) rozbiórka starego ogrodzenia i wykonanie nowego ogrodzenia terenu wraz z bramą wjazdową i furtką wejściową od strony ul. Przemysłowej;
j) elementy małej architektury.
6) Roboty sanitarne w budynku:
a) instalacja wodociągowa wewnętrzna wraz z instalacją na cele ppoż.;
b) instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrzna;
c) wentylacja mechaniczna i grawitacyjna oraz klimatyzacja;
d) instalacja centralnego ogrzewania z kotłownią gazową;
e) instalacja gazowa wewnętrzna.
7) Przyłącza i instalacje sanitarne zewnętrzne:
a) przyłącze wodociągowe;
b) przyłącze kanalizacji sanitarnej;
c) instalacja zewnętrzna kanalizacji technologicznej;
d) instalacja gazowa zewnętrzna.
8) Roboty elektryczne:
a) roboty przygotowawcze;
b) roboty elektryczne wewnętrzne (zasilanie, PWP, tablice, uziemienia i połączenia wyrównawcze, instalacja odgromowa, trasy kablowe);
c) oświetlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne;
d) instalacja przeciwoblodzeniowa i przeciwśniegowa;
e) instalacja detekcji gazu;
f) zasilenie dźwigu;
g) instalacja zasilająca zawór pierwszeństwa;
h) instalacja gniazd;
i) roboty elektryczne zewnętrzne;
j) oświetlenie zewnętrzne.
9) Roboty budowlane związane z instalacją teletechniczną, alarmową i monitoringu:
a) instalacja oddymiania;
b) okablowanie strukturalne;
c) instalacja domofonu;
d) system sygnalizacji włamania;
e) system kontroli dostępu;
f) monitoring wewnętrzny i zewnętrzny;
g) nagłośnienie;
h) elektroniczna woźna.
10) Wyposażenie w urządzenia sanitarne wraz z konieczną zabudową meblową, pełne wyposażenie kuchni oraz pomieszczeń zaplecza kuchennego.
11) Uporządkowanie terenu wraz z wywozem i utylizacją odpadów.
12) Obsługa geodezyjna inwestycji w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
13) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją techniczną umieszczony jest na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29645977-26f5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13400000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20494547,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13400000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "SYLMAR" S.C. SYLWESTER PATURAJ, AGNIESZKA PATURAJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100589047
7.3.3) Ulica: ul. Wodzińska 109
7.3.4) Miejscowość: Wodzin Majoracki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-080
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU SYLMAR S.C. SYLWESTER PATURAJ, AGNIESZKA PATURAJ
jakie przetargi wygrała firma
PHU SYLMAR S.C. SYLWESTER PATURAJ, AGNIESZKA PATURAJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13400000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 520 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.