eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzemieniewoZakup biletów miesięcznych na dowóz i rozwóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Krzemieniewo w II półroczu 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup biletów miesięcznych na dowóz i rozwóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Krzemieniewo w II półroczu 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZEMIENIEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 34

1.5.2.) Miejscowość: Krzemieniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-120

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 536 92 00

1.5.8.) Numer faksu: 65 529 75 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwgm@krzemieniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzemieniewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biletów miesięcznych na dowóz i rozwóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Krzemieniewo w II półroczu 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c014fa3a-76ed-4605-a4b7-16d946fe94a2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025357/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup biletów miesięcznych na dowóz i rozwóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Krzemieniewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za poś rednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo2. W celu skró cenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oś wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wpływu) oś wiadczeń , wnioskó w,zawiadomień orazinformacjiprzyjmujesiędatęichprzesłaniazapoś rednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego” po któ rych pojawi się komunikat, że wiadomoś ć została wysłana do Zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, któ rej zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikató w i wiadomoś ci bezpoś rednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministró w z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentó w elektronicznych oraz ś rodkó w komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamó wienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),“Rozporządzenie w sprawie ś rodkó w komunikacji”), okreś la niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowoś ci nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemó w operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plikó w .pdf, 6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głó wnego Urzędu Miar. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialnoś ci za złożenie oferty w sposó b niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczegó lnoś ci za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treś cią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczegó lnoś ci logowania, składania wnioskó w o wyjaś nienie treś ci SWZ, składania ofert oraz innych czynnoś ci podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawcó w" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oś wiadcza, że spełnia wymogi okreś lone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osó b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogó lne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamó wienia publicznego pn.: Zakup biletów miesięcznych na dowóz i rozwóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Krzemieniewo w II półroczu 2024. 3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, któ rym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 wrześ nia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoń czenia postępowania o udzielenie zamó wienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.5. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel okreś lony w lit. b powyżej. 6. Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o któ rych mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyrokó w skazujących i czynó w zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze ś rodkó w ochrony prawnej, o któ rych mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie protokołu i załącznikó w do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o któ rych mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub ś wiatopoglądowe, przynależnoś ć do związkó w zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualnoś ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamó wienia. - W przypadku korzystania przez osobę, któ rej dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o któ rym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o któ rych mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do pań stwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoń czonego postępowania o udzielenie zamó wienia.- Skorzystanie przez osobę, któ rej dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o któ rym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralnoś ci protokołu postępowania oraz jego załącznikó w.7. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wó jt Gminy Krzemieniewo, ul. Dworcowa 34, 64-120 Krzemieniewo, tel. 65 5369200, faks 65 5297515, e-mail: zwgm@krzemieniewo.pl. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani: Katarzyna Jakubowska-Rozwalka, e-mail: kas5@poczta.onet.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postępowaniu o udzielenie zamó wienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o któ rym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoń czenia tego postępowania.W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o któ rym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakoń czenia postępowania o udzielenie zamó wienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o któ rych mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRGP.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie usługi dowozu i rozwozu dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Krzemieniewo. Wskazana usługa będzie świadczona w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od 2 września do 20 grudnia 2024 r. Usługa świadczona będzie we wszystkie dni nauki szkolnej z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od zajęć szkolnych określonych na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. 2023 r., poz. 1211) na podstawie biletów miesięcznych na utworzonych przez Zamawiającego liniach regularnych z pierwszeństwem przejazdu dzieci z imiennym biletem miesięcznym szkolnym i opiekunów z biletem miesięcznym (cena biletów zostanie ustalona w niniejszym postępowaniu).

2. Liczba osób korzystających z przewozu na terenie Gminy Krzemieniewo w okresie objętym niniejszym postępowaniem jest liczbą szacunkową i wynosi około 315 dzieci oraz
2 opiekunów, których zapewnia Zamawiający (opieka nad dziećmi szkolnymi i przedszkolnymi). Dzienna trasa autobusu to około 140 km.
3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający może udzielić dotychczasowemu Wykonawcy usługi zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, dla których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku m.in. konieczności dowiezienia i rozwiezienia większej ilości dzieci. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania kwot nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym. Prawo opcji będzie realizowane na podstawie aneksu do umowy podstawowej.

4. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy zobowiązany jest wydać na 2 dni przed rozpoczęciem nowego miesiąca bilety dla dzieci i opiekunów, tj. uprawnionych do przejazdu wg imiennej listy sporządzanej przez Zamawiającego. Lista ta, będzie podana do wiadomości Wykonawcy do 23 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który bilety zostaną zakupione, w formie poczty elektronicznej z niezwłocznym potwierdzeniem pisemnym.

5. Kursy odbywać się będą według harmonogramu przedstawionego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w rozkładzie dowozów i rozwozów z powodu zmiany planów lekcji, odpracowywania dni wolnych, itp.

6. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz i rozwóz uczniów wraz z opiekunami do placówek oświatowych:
1) Publiczne Przedszkole w Krzemieniewie, ul. Spółdzielcza 48, 64-120 Krzemieniewo
2) Publiczna Szkoła Podstawowa w Drobninie, Drobnin 25, 64-120 Krzemieniewo
3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Józefa Ponikiewskiego w Nowym Belęcinie, Nowy Belęcin 30, 64-120 Krzemieniewo.

7. Usługę przewozu Wykonawca winien wykonać dwoma środkami transportu, przystosowanymi do przewozu dzieci szkolnych i przedszkolnych, spełniającym wszystkie zasady bezpieczeństwa i higieny oraz komfortu jazdy, zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresie ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 502).

8. Środki transportu wykorzystywane do przewozu dzieci muszą być przystosowane do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.).

9. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich pozostałych zezwoleń wynikających z przepisów prawa, niezbędnych do świadczenia usługi objętej przedmiotem umowy przed rozpoczęciem jej świadczenia.

10. W przypadku awarii lub uszkodzenia pojazdu wykonującego przewóz, Wykonawca będzie niezwłocznie zobowiązany do zapewniania zastępczego środka transportu spełniającego wymogi Zamawiającego w ciągu minimum 20 minut – maksymalnie 50 minut.

11. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do świadczenia przewozu osób, tj. zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.) lub ważne zezwolenie/licencję wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

12. Wykonawca zobligowany jest zapewnić wszystkim przewożonym uczniom miejsca siedzące.

13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia biletów już zakupionych najpóźniej do 5 dnia miesiąca, na który zostały zakupione, bez ponoszenia kosztu ich zakupu.

14. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikające z wypadków lub innych zdarzeń wynikłych w czasie realizacji usługi stanowiącej przedmiot umowy. W związku z powyższym, Wykonawca jest obowiązany posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto konieczne jest posiadanie aktualnych badań technicznych i ubezpieczenie przewożonych w ramach umowy osób od następstw nieszczęśliwych wypadków. Dokumenty potwierdzające wykonanie aktualnych badań technicznych oraz dokument potwierdzający ubezpieczenie przewożonych w ramach umowy osób od następstw nieszczęśliwych wypadków, Wykonawca będzie zobowiązany okazać na wezwanie Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Ww. dokumenty muszą być aktualne przez cały czas trwania umowy. Jeżeli w dniu składania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności termin w nim wskazany jest krótszy niż termin wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć ten termin i przekazać Zamawiającemu stosowne potwierdzenie na wezwanie.

15. Zaleca się Wykonawcom bardzo dokładne zapoznanie się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia w celu prawidłowego oszacowania przez Wykonawcę kosztów i ryzyka usługi, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.

16. Planowany rozkład jazdy autobusu zawarto w Załączniku nr 3 do SWZ.

17. Wykonawca jest zobligowany do ochrony danych osobowych uzyskanych w celu świadczenia usługi przewozu stanowiącej przedmiot zamówienia. Pozyskane dane osobowe mogą być wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji przedmiotu zamówienia.

18. W związku ze skróconym okresem świadczenia usługi będącej przedmiotem umowy w okresie świątecznym (w miesiącu grudniu) Wykonawca pomniejszy w tym miesiącu proporcjonalnie cenę za bilety.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający może udzielić dotychczasowemu Wykonawcy usługi zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, dla których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku m.in. konieczności dowiezienia i rozwiezienia większej ilości dzieci. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania kwot nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym. Prawo opcji będzie realizowane na podstawie aneksu do umowy podstawowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
1) cena – 60 pkt
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego – 40 pkt.

2. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryterium ceny ustalony będzie wg wzoru, w skali do 60 punktów, w następujący sposób:
C = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie:
C - ilość punktów za cenę
Cncb - najniższa cena brutto
Cbob - cena brutto oferty badanej
3. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryterium czasu podstawienia pojazdu zastępczego ustalony będzie w skali do 40 punktów w następujący sposób:
czas podstawienia pojazdu zastępczego do 20 minut – 40 pkt
czas podstawienia pojazdu zastępczego do 30 minut – 20 pkt
czas podstawienia pojazdu zastępczego do 50 minut – 0 pkt

Przy ocenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego punktowany będzie czas nie dłuższy niż 50 minut. Oferta bez wskazania czasu podstawienia pojazdu zastępczego, oferta proponująca czas dłuższy niż 50 minut zostanie odrzucona. Oceniany będzie czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach.

4. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
W niniejszym postępowaniu jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień, tj. zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.) lub ważnego zezwolenie/licencji wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
W niniejszym postępowaniu Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę odpowiadającą co najmniej wysokości wynagrodzenia wskazanego w ofercie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
W niniejszym postępowaniu Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a) wykonuje lub wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na dowożeniu dzieci do szkół, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
b) dysponuje lub będzie dysponował, zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji co najmniej 2 autobusami (+1 zapasowy) z liczbą miejsc siedzących co najmniej 50 każdy, spełniającymi wymagania techniczne wskazane w odpowiednich przepisach, w szczególności ze sprawną instalacją grzewczą/klimatyzacją.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Jeżeli Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do ww. rejestrów, Zamawiający nie wzywa do ich złożenia, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
2) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.) lub ważne zezwolenie/licencję wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
3) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę odpowiadającą co najmniej wysokości wynagrodzenia wskazanego w ofercie.
4) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego:

a) wykaz co najmniej 1 usługi polegającej na dowożeniu dzieci, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa ta została wykonana lub jest wykonywana, z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa była lub jest wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – według wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania wraz z wezwaniem Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia dokumentów,
b) wykaz urządzeń technicznych, tj. wykaz minimum 2 autobusów (+1 zapasowego) z liczbą miejsc siedzących co najmniej 50, spełniających wymagania techniczne wskazane w odpowiednich przepisach, w szczególności ze sprawną instalacją grzewczą/klimatyzacją wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – według wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania wraz z wezwaniem Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty stanowiące ofertę, które należy złożyć:
a) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ.

2. Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2.1. do SWZ,
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) - Załącznik nr 2.2. do SWZ,
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
4) Oświadczenie dot. rodzajów usług wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie (w przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców, tj. członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej) – Załącznik nr 3 do SWZ .

5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) – Załącznik nr 6 do SWZ .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3) Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
4) Wszelką korespondencję Zamawiający kieruje do pełnomocnika.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6) Dokumenty wspólne tj.: formularz ofertowy oraz oświadczenie dot. rodzajów usług wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie składane przez podmioty występujące wspólnie składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Zmiana jest możliwa w następujących przypadkach:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie zmniejszenia liczby dzieci, godzin oraz miejsc odwożenia i dowożenia w przypadku zaistnienia takiej konieczności – zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy.

2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezawinionego przez Zamawiającego i Wykonawcę przestoju w realizacji zamówienia – wymagany aneks do umowy.

3) W związku ze skróconym okresem świadczenia usługi będącej przedmiotem umowy w okresie świątecznym (w miesiącu grudniu) Wykonawca pomniejszy w tym miesiącu proporcjonalnie cenę za bilety - zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy.

4) W sytuacji, gdy zajdzie konieczność zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zwiększenia zapotrzebowania Zamawiającego na większą ilość biletów w okresie realizacji umowy, tj. zaistnieje konieczność zastosowania prawa opcji - zmiana jest możliwa i wymaga aneksu do umowy.

5) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT. Odpowiednio: zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia nastąpi jedynie adekwatnie do różnicy w stawce podatku VAT. Zmianie podlega jedynie część wynagrodzenia nie wypłacona Wykonawcy.

6) Dopuszcza się wprowadzenie zmian do umowy w przypadkach zaistnienia okoliczności, działań lub zaniechań osób trzecich, które uniemożliwiają realizację postanowień umownych albo zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wówczas niemożliwy do zrealizowania zapis zastępuje się zapisem najbardziej zbliżonym do pierwotnej woli stron lub wprowadza się zapisy, na które wskazuje obyczaj społeczny.

7) Dopuszcza się zmiany wynikające z potrzeb Zamawiającego związane z realizacją zajęć dodatkowych, programów unijnych i ministerialnych – realizowanych na podstawie prawa opcji.

3. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada Zamawiającemu wniosek należycie uzasadniony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.