eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa i wdrożenie systemu typu CRIS prezentującego dorobek i aktywności Uczelni



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu typu CRIS prezentującego dorobek i aktywności Uczelni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podchorążych 2

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-084

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uken.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie systemu typu CRIS prezentującego dorobek i aktywności Uczelni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99354189-dfbf-48ea-ba74-c0ecd420e403

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Informacje znajdują się w SWZ w rozdziale XII, dostępnym na stronie prowadzonego postępowania

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje nt. RODO znajdują się w rozdziale XXIII SWZ dostępnej na stronie prowadzonego postępowania

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje nt. RODO znajdują się w rozdziale XXIII SWZ dostępnej na stronie prowadzonego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 29/TP/BG/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i wdrożenie systemu typu CRIS prezentującego dorobek Uczelni wraz z usługą serwisową i gwarancyjną dla Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, w tym w szczególności:
a. analiza przedwdrożeniowa,
b. wdrożenie podstawowe
c. migracja danych i wdrożenie produkcyjne
d. napisanie dedykowanego oprogramowania niezbędnego do połączenia i prawidłowego działania systemów (istniejących u Zamawiającego i nowych, wdrażanych rozwiązań, wskazanych w lit. b powyżej) i przekazanie do niego praw na zasadach opisanych w załączniku 2 do SWZ (wzór umowy), o ile zaistnieje taka potrzeba,
e. Usługa wsparcia technicznego powdrożeniowego w wymiarze minimum 50 h i okres minimum 12 miesięcy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: usunięcia błędu krytycznego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe godziny rozwojowe

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

.dotyczy Wykonawcy
Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
a. co najmniej trzy dostawy (odrębne kontrakty), polegające wdrożeniu zarejestrowanych w Eurocris, wykonane dla uczelni o przynajmniej 15 dyscyplinach, przy czym uczelnie te realizowały sprawozdawczość do POLON/PBN z systemu typu Cris w ostatniej ewaluacji;
b. Wykonawca przeprowadził co najmniej 1 integrację z USOS. Wykonawca nie musi posiadać doświadczenia w integracji z USOS jeśli oferowany produkt posiada taką akredytację;
c. Wykonawca musi dysponować licencjami od firmy Clarivate pozwalającymi na wykonanie integracji z WoS Starter API, WoS Extended APR, WoS-ZCR API lub równoważnymi, pozwalającymi na wykonanie wskazanych powyżej integracji.
Zamawiający „odrębny kontrakt” rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną, a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
UWAGA: W przypadku wykazywania zadania wykonywanego (trwającego), ocenie będzie podlegać wyłącznie część usługi faktycznie zrealizowana, przy czym stopień zaawansowania musi być na dzień składania oferty zrealizowana na poziomie co najmniej 80 % wartości całości zamówienia.
Kontrakty wskazane na potwierdzenie wymagań w lit. a. i b. powyżej mogą być te same, o ile spełniają łącznie wszystkie stawiane wymagania.
dotyczy kluczowego personelu:
Wykonawca musi wskazać, iż będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone:
a. kierownika projektu, która łącznie spełnia poniższe wymagania:
- co najmniej 5 lat doświadczenia w doradztwie informatycznym;
- kwalifikacje w zarządzaniu projektami metodyką PRINCE2 potwierdzone certyfikatem PRINCE2 Practitioner lub równoważny. Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna np.: certyfikaty przyznawane przez Project Management Institute (PMI), co najmniej na poziomie Project Management Professional (PMP) lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie C;
- udział jako kierownik projektu w co najmniej trzech (3) zakończonych odbiorem projektach informatycznych, polegających na dostawie i wdrożeniu projektów typu CRIS na wyższych uczelniach;
b. specjalisty ds. wdrożeń, która spełnia łącznie poniższe wymagania:
- co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych,
- kwalifikacje w zakresie analizy danych;
- udział jako specjalista ds. wdrożeń w co najmniej trzech (3) zakończonych odbiorem projektach informatycznym polegających na wdrożeniu systemów CRIS zarejestrowanych w Eurocris,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa
oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zmawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1,
odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Okres 3 lat , o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający, na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia żąda złożenia wraz z ofertą następujących środków dowodowych:
a. Próbki oferowanego przez Wykonawcę Systemu typu CRIS zgodnej z wymaganiami dla próbki, jak też zgodnej ze sposobem i zakresem prezentacji.
Zamawiający wymaga, aby próbka była złożona w podwójnej kopercie, jedna, wewnętrzna koperta powinna zawierać nazwę wykonawcy i nr postępowania, zewnętrzna koperta powinna zawierać wyłącznie oznakowanie „Próbka - dyski przenośne do postępowania 29/TP/BG/2024 – nie otwierać przed 10:30, dnia 29 lipca 2024" – bez oznaczenia Wykonawcy.
Próbka musi zostać złożona wraz z ofertą przez wszystkich Wykonawców i dostarczona do siedziby zamawiającego na poniższy adres:
Kraków, ul. Podchorążych, pokój nr 179 przed terminem otwarcia ofert, tj. do dnia 26 lipca 2024 r. przed godziną 10:00
Wymagania dotyczące sposobu i zakresu prezentacji złożonej wraz z ofertą próbki, zostały zawarte w załączniku A.1 do SWZ.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że prezentacja programu przez Wykonawcę (na podstawie dostarczonej próbki) odbędzie się w kolejnych 2 dniach roboczych licząc od dnia poinformowania Wykonawcy o dacie prezentacji.
2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, o których mowa pkt. 7-9 rozdziału III SWZ wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że zaoferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego wskazanego w załączniku A do SWZ
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, wskazanych w pkt. 1 i 2 powyżej, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia i odrzuci taką ofertę.
4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu opisanych w Rozdziale VI SWZ, warunki udziału w postępowaniu wskazane w rozdziale VII muszą spełniać łącznie.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VIII SWZ przy czym:
3.1. podmiotowe środki dowodowe, dotyczące warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII SWZ.
3.2. podmiotowe środki dowodowe, dotyczące braku podstaw wykluczenia składa każdy z nich.
4. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczone są zmiany na zasadach opisanych w załączniku 2 do SWZ (wzór umowy) oraz art. 455 ustawy PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.