Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401402/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00439890/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
- 2024/BZP 00500425/01 - Wynik z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Brzuze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZUZE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866726
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 62
1.4.2.) Miejscowość: Brzuze
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-517
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: referat_rozwoju@brzuze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzuze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422467
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00401402
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Część 1 -
1) zadanie 1 - budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trąbin Rumunki:
Zadanie obejmuje budowę budynku parterowego bez poddasza użytkowego, niepodpiwniczonego, dach czterospadowy przykryty blachą dachówkową, posadowionego na ławach fundamentowych. Pomieszczenia: obszerny hall główny, świetlica, szatnia, węzły sanitarne, kuchnia, pomieszczenia pomocnicze, zadaszony taras. Od strony wejścia głównego do budynku rampa dla osób niepełnosprawnych. Powierzchnia zabudowy - 174,76 m2, powierzchnia użytkowa - 144.68 m2, kubatura - 926,00 m3. Wyposażenie w instalacje: wodno – kanalizacyjną, wentylacji grawitacyjnej, oświetlenia zewnętrznego z istniejącego przyłącza, odgromową, elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych, elektryczną grzewczą.
2) zadanie 2 - rozbudowa remizy strażackiej wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania na świetlicę w miejscowości Gulbiny:
Zadanie obejmuje rozbudowę budynku remizy strażackiej o pomieszczenie socjalne, gospodarcze, garażowe oraz wc wraz z przedsionkami oraz zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia pn. „sala” o pow. użytkowej 89,67 m2 na świetlicę.
Budynek remizy jest wolnostojący, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej, murowany. Powierzchnia zabudowy budynku remizy 382,25 m2, w tym powierzchnia dobudowy 207,05 m2, powierzchnia użytkowa rozbudowy 178,18 m2, powierzchnia użytkowa części podlegającej zmianie sposobu użytkowania 89,67 m2, powierzchnia użytkowa łącznie po rozbudowie 353,38 m2, kubatura budynku 1.193,20 m3, szerokość elewacji frontowej rozbudowy 18,63 m,, wysokość budynku 7,81 m. Budynek zaopatrzony w instalację centralnego ogrzewania, wod.kan oraz elektryczną.
Po zmianie:
Część 1 -
1) zadanie 1 - budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trąbin Rumunki:
Zadanie obejmuje budowę budynku parterowego bez poddasza użytkowego, niepodpiwniczonego, dach czterospadowy przykryty blachą dachówkową, posadowionego na ławach fundamentowych. Pomieszczenia: obszerny hall główny, świetlica, szatnia, węzły sanitarne, kuchnia, pomieszczenia pomocnicze, zadaszony taras. Od strony wejścia głównego do budynku rampa dla osób niepełnosprawnych. Powierzchnia zabudowy - 174,76 m2, powierzchnia użytkowa - 144.68 m2, kubatura - 926,00 m3. Wyposażenie w instalacje: wodno – kanalizacyjną, wentylacji grawitacyjnej, oświetlenia zewnętrznego z istniejącego przyłącza, odgromową, elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych, elektryczną grzewczą.
Budowę budynku świetlicy wiejskiej należy poprzedzić rozbiórką istniejącego na działce budynku wraz z szambem szczelnym
2) zadanie 2 - rozbudowa remizy strażackiej wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania na świetlicę w miejscowości Gulbiny:
Zadanie obejmuje rozbudowę budynku remizy strażackiej o pomieszczenie socjalne, gospodarcze, garażowe oraz wc wraz z przedsionkami oraz zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia pn. „sala” o pow. użytkowej 89,67 m2 na świetlicę.
Budynek remizy jest wolnostojący, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej, murowany. Powierzchnia zabudowy budynku remizy 382,25 m2, w tym powierzchnia dobudowy 207,05 m2, powierzchnia użytkowa rozbudowy 178,18 m2, powierzchnia użytkowa części podlegającej zmianie sposobu użytkowania 89,67 m2, powierzchnia użytkowa łącznie po rozbudowie 353,38 m2, kubatura budynku 1.193,20 m3, szerokość elewacji frontowej rozbudowy 18,63 m,, wysokość budynku 7,81 m. Budynek zaopatrzony w instalację centralnego ogrzewania, wod.kan oraz elektryczną.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
1.900.000,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy zł) – wykonawcy składający ofertę na cz. 1,
2.100.000,00 zł (słownie: dwa miliony sto tysięcy zł) - wykonawcy składający ofertę na cz. 2,
4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony zł) – wykonawcy składający ofertę nr cz. 1 i cz. 2 zamówienia,
co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg załącznika Nr 2 i dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) doświadczenie:
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku wyposażonego w instalacje wewnętrzne tj. elektryczną, wod. – kan., wentylacyjną, ogrzewania, o wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto każdej budowy - co potwierdzą w wykazie wykonanych robót i referencjami.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie usługi lub roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę.
b) Osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują:
kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub energetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
1.900.000,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy zł) – wykonawcy składający ofertę na cz. 1,
2.100.000,00 zł (słownie: dwa miliony sto tysięcy zł) - wykonawcy składający ofertę na cz. 2,
4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony zł) – wykonawcy składający ofertę nr cz. 1 i cz. 2 zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg załącznika Nr 2 na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) doświadczenie:
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku wyposażonego w instalacje wewnętrzne tj. elektryczną, wod. – kan., wentylacyjną, ogrzewania, o wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto każdej budowy - co potwierdzą w wykazie wykonanych robót i referencjami.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie usługi lub roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę.
b) Osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują:
kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub energetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 7 ),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 8 ),
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Po zmianie:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 7 ),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 8 ),
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-29 10:00
Po zmianie:
2024-08-02 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 29.07.2024 r. do godziny 10:00 za pośrednictwem Platformy na adres: https://ezamowienia.gov.pl
Po zmianie:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 02.08.2024 r. do godziny 10:00 za pośrednictwem Platformy na adres: https://ezamowienia.gov.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-29 10:15
Po zmianie:
2024-08-02 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-27
Po zmianie:
2024-08-30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.