Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401402/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00422467/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00439890/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Brzuze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZUZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 62
1.5.2.) Miejscowość: Brzuze
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-517
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referat_rozwoju@brzuze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzuze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-484b420a-9606-473f-ad10-f571a6d931121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Brzuze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-484b420a-9606-473f-ad10-f571a6d93112
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085404/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Brzuze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401402
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 -1) zadanie 1 - budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trąbin Rumunki:
Zadanie obejmuje budowę budynku parterowego bez poddasza użytkowego, niepodpiwniczonego, dach czterospadowy przykryty blachą dachówkową, posadowionego na ławach fundamentowych. Pomieszczenia: obszerny hall główny, świetlica, szatnia, węzły sanitarne, kuchnia, pomieszczenia pomocnicze, zadaszony taras. Od strony wejścia głównego do budynku rampa dla osób niepełnosprawnych. Powierzchnia zabudowy - 174,76 m2, powierzchnia użytkowa - 144.68 m2, kubatura - 926,00 m3. Wyposażenie w instalacje: wodno – kanalizacyjną, wentylacji grawitacyjnej, oświetlenia zewnętrznego z istniejącego przyłącza, odgromową, elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych, elektryczną grzewczą.
Budowę budynku świetlicy wiejskiej należy poprzedzić rozbiórką istniejącego na działce budynku wraz z szambem szczelnym
2) zadanie 2 - rozbudowa remizy strażackiej wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania na świetlicę w miejscowości Gulbiny:
Zadanie obejmuje rozbudowę budynku remizy strażackiej o pomieszczenie socjalne, gospodarcze, garażowe oraz wc wraz z przedsionkami oraz zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia pn. „sala” o pow. użytkowej 89,67 m2 na świetlicę.
Budynek remizy jest wolnostojący, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej, murowany. Powierzchnia zabudowy budynku remizy 382,25 m2, w tym powierzchnia dobudowy 207,05 m2, powierzchnia użytkowa rozbudowy 178,18 m2, powierzchnia użytkowa części podlegającej zmianie sposobu użytkowania 89,67 m2, powierzchnia użytkowa łącznie po rozbudowie 353,38 m2, kubatura budynku 1.193,20 m3, szerokość elewacji frontowej rozbudowy 18,63 m,, wysokość budynku 7,81 m. Budynek zaopatrzony w instalację centralnego ogrzewania, wod.kan oraz elektryczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 2169549,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 –1) zadanie 1 - przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Żałe:
Budynek świetlicy jest częściowo dwukondygnacyjny, częściowo jednokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, konstrukcja nadziemna murowana, stropy żelbetowe. Konstrukcja dachu – żelbetowa prefabrykowana, krycie dachu – papa. Budynek jest wyposażony w instalacje: elektryczną, c.o., wodno – kanalizacyjną, cwu, wentylacji grawitacyjnej, internetową, pow. zabudowy 347.10 m2, pow. całkowita 642.65 m2, pow. użytkowa 459.74 m2. Przebudowa świetlicy obejmuje:
Parter budynku:
- przebudowę sanitariatów oraz kuchni podręcznej (cateringowej),
- połączenie pomieszczeń poprzez wykonanie otworu podciągu w ścianie nośnej,
- wykonanie sufitów podwieszonych systemowych modularnych na stelażu stalowym,
- wykonanie oraz wymiana wskazanych drzwi,
- rozbiórka istniejących podłóg i wykonanie nowych z gresu szkliwionego o formacie nie mniejszym niż 60 x 60 cm,
- wymiana instalacji: elektrycznej wraz z oświetleniem i oświetleniem ewakuacyjnym, centralnego ogrzewania, wod. kan.
- położenie gładzi gipsowych i malowanie,
- wymiana okładzin schodów i podestów zewnętrznych na systemowe z gresu antypoślizgowego lub okładziny kamienne granitowe z płaszczyznami poziomymi komunikacyjnymi szczotkowanymi lub promieniowanymi zapewniającymi antypoślizgowość,
- remont podjazdu dla niepełnosprawnych w całości.
Piętro:
- wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem i oświetleniem ewakuacyjnym oraz instalacji centralnego ogrzewania.
Piwnica:
- remont pomieszczeń socjalnych, remont i przebudowa kotłowni - we wszystkich branżach,
- wymiana instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, wod. kan.
- wymiana okładzin schodów zewnętrznych i podestów zewnętrznych.
2) zadanie 2 - rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego oraz budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Przyrowa:
Budowę budynku świetlicy wiejskiej należy poprzedzić rozbiórką istniejącego na działce nr 90 budynku gospodarczego.
Budynek świetlicy do wybudowania - wolnostojący, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, w technologii tradycyjnej. Dach nad główną bryłą budynku dwuspadowy. Budynek podzielony na: salę główną, część sanitarną wyposażoną w dwie łazienki (z przedsionkiem) plus łazienka dla osób niepełnosprawnych, hol oraz pomieszczenie gospodarcze i socjalne. Wyposażenie w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną oraz elektryczną.
Powierzchnia zabudowy 104,00 m2, powierzchnia użytkowa 81,01 m2, kubatura budynku 510,64 m3, wymiary 8,00 m x 13,00 m, wysokość 5,80 m.
3)zadanie 3 - rozbudowa budynku świetlicy w Ugoszczu.
Rozbudowa polega na dobudowaniu nowego budynku świetlicy wiejskiej do istniejącego budynku o tej samej funkcji, jednokondygnacyjnego, konstrukcja murowano – żelbetowa, w tradycyjnym systemie realizacji, połączonego z istniejącym budynkiem świetlicy poprzez niewielki łącznik. Wysokość zbliżona do istniejącego budynku świetlicy. Dach czterospadowy, z przełamaniem i zmianą kata nachylenia w części okapowej, nawiązujący formą do budynku istniejącego.
Pomieszczenia – sala wielofunkcyjna, sanitariaty, kuchnia, magazyn, pomieszczenia pomocnicze, korytarze. Przy wejściu głównym do budynku rampa umożliwiająca wygodne podejście oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych do budynku.
Tarasy i schody zewnętrzne - płytki gresowe, mrozoodporne na kleju elastycznym/ okładzina kamienna na kleju. Opaska wokół budynku – kostka betonowa typu POLBRUK na podsypce piaskowej, ograniczonej obrzeżem chodnikowym, ze spadkiem od budynku.
Powierzchnia zabudowy - 282,66 m2, powierzchnia użytkowa - 234,42 m2, kubatura – 2750 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 2354383,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2056885,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4145702,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2056885,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Handlowy Migbud M.M.Obuchowscy sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8930000866
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-HANDLOWY MIGBUD M.M.OBUCHOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-HANDLOWY MIGBUD M.M.OBUCHOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2056885,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2269436,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5078573,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2269436,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Handlowy Migbud M.M.Obuchowscy sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8930000866
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-HANDLOWY MIGBUD M.M.OBUCHOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-HANDLOWY MIGBUD M.M.OBUCHOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2269436,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.