Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00361928/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00372482/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-29
- 2023/BZP 00376599/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przenośnego systemu kontroli rentgenowskiej wraz z wyposażeniem dodatkowym dla celów kontrolnych lotniczego przejścia granicznego Kraków Balice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 39 21 338
1.5.8.) Numer faksu: 12 39 21 956
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-464fd5e5-3dc6-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przenośnego systemu kontroli rentgenowskiej wraz z wyposażeniem dodatkowym dla celów kontrolnych lotniczego przejścia granicznego Kraków Balice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-464fd5e5-3dc6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120752/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa przenośnego systemu kontroli rentgenowskiej wraz z wyposażeniem dodatkowym dla celów kontrolnych lotniczego przejścia granicznego Kraków Balice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361928
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL-IV.272.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów, składających się na system służący do prześwietlania podejrzanych obiektów i potencjalnie niebezpiecznych przedmiotów. System powinien wykorzystywać najnowszą technologie cyfrowego wytwarzania obrazów o wysokiej rozdzielczości przy użyciu cienkiego panelu obrazowania. Dodatkowe wyposażenie stanowi 12 osłon balistycznych zapewniających ochronę organów wewnętrznych użytkownika podczas kontroli pirotechnicznej.
Warunki realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zmówienia zawierają załączniki: nr 1 (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego), nr 2 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34997000-2 - Lotniskowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589047 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589047 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589047 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transactor Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147075231
7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 257A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-667
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSACTOR SECURITY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSACTOR SECURITY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589047 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.